Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вправи для очей.

Подивись вправо, не повертаючи голови і зафіксуй погляд на кілька секунд. Потім – вліво на кілька секунд і подивись прямо.

Спрямуй погляд угору на кілька секунд, затим додолу, розслабивши м`язи очей, насамкінець – прямо перед собою.

Повтори вправу 4-5 разів.

VI. Логічна сторінка для розумників і розумниць. (ст. 29)

VІІ. Узагальнення вивченого матеріалу.

- Що таке цикл?

- За допомогою яких команд створюються цикли для Садівника?

VІІІ. Підсумок уроку.

- Чи цікаво було працювати на уроці?

- Що найбільше сподобалося робити?

- Що видалося найважчим?

- Про що хотіли б дізнатися більше?

- Де ми можемо використати набуті знання?

ІХ. Домашнє завдання.

Підручник с. 28-29.

Робочий зошит. Урок 13(№3,4)

 

Урок 14

Тема. Алгоритми з циклами. Програма «Виконавець Садівник»

Мета. 1. Формувати уміння складати алгоритми з циклами;

2. Розвивати пам’ять, логічне мислення, уяву;

3. Виховувати інформаційну культуру.

Обладнання: Комп’ютер, підручник, зошити, програма «Сходинки»

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Повторення правил техніки безпеки.

– Пригадайте, що ми повинні зробити перед початком роботи на комп’ютері.

(Відповіді дітей)

- переконатися у відсутності видимих ушкоджень робочого місця;

- сісти так, щоб лінія погляду приходилася в центр екрана, щоб не нахиляючись користуватися клавіатурою і сприймати передану на екран монітора інформацію;

- розмістити на столі зошит, навчальний посібник і інші предмети так, щоб вони не заважали роботі на комп’ютері.

- Починати роботу тільки за указівкою викладача «Приступити до роботи».

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

- Пригадайте, що таке цикл.

- Як виконавець виконує циклічний алгоритм?

- Який алгоритм називається лінійним? З розгалуження?

- Чим відрізняються вищеназвані алгоритми один від одного?

(Відповіді дітей)

ІV. Вивчення нового матеріалу.

Робота за підручником, ст. 30

– Давайте разом знайдемо відмінності між поданими алгоритмами? (Цикл з післяумовою, цикл з передумовою).

Практична робота

Виконання завдань №2,3 робочого зошита

Фізкультхвилинка.

Для того, щоб правильно виконати вправи, потрібно обробити інформацію. Погляньте на картинку. Присядьте стільки раз, скільки зображено грибочків. Зірвіть стільки яблук з дерева, скільки їх на малюнку. (Піднімаючись на носочки). Підстрибнемо стільки раз, скільки у нас зайчиків. Плеснемо в долоні стільки раз, скільки квіточок.


Читайте також:

  1. III. Вправи з початкового положення стоячи.
  2. VІI. Утворіть вищий та найвищий ступені порівняння від прислівників із вправи VI.
  3. Акробатичні вправи
  4. Акробатичні вправи.
  5. Аналіз контрольної роботи Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.
  6. Віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 420 – 70. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій
  7. Вправи для вдосконалення органів дихання
  8. Вправи для відробітку голосних і приголосних звуків
  9. Вправи для зняття м'язового напруження
  10. Вправи для м'язів ніг.
  11. Вправи для очей.




Переглядів: 705

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Робота з програмою «Виконавець Садівник». | V. Робота з програмою «Садівник».

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.