МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Вправи для очей.Подивись вправо, не повертаючи голови і зафіксуй погляд на кілька секунд. Потім – вліво на кілька секунд і подивись прямо. Спрямуй погляд угору на кілька секунд, затим додолу, розслабивши м`язи очей, насамкінець – прямо перед собою. Повтори вправу 4-5 разів. VI. Логічна сторінка для розумників і розумниць. (ст. 29) VІІ. Узагальнення вивченого матеріалу. - Що таке цикл? - За допомогою яких команд створюються цикли для Садівника? VІІІ. Підсумок уроку. - Чи цікаво було працювати на уроці? - Що найбільше сподобалося робити? - Що видалося найважчим? - Про що хотіли б дізнатися більше? - Де ми можемо використати набуті знання? ІХ. Домашнє завдання. Підручник с. 28-29. Робочий зошит. Урок 13(№3,4)
Урок 14 Тема. Алгоритми з циклами. Програма «Виконавець Садівник» Мета. 1. Формувати уміння складати алгоритми з циклами; 2. Розвивати пам’ять, логічне мислення, уяву; 3. Виховувати інформаційну культуру. Обладнання: Комп’ютер, підручник, зошити, програма «Сходинки» Хід уроку І. Організаційний момент. Повторення правил техніки безпеки. – Пригадайте, що ми повинні зробити перед початком роботи на комп’ютері. (Відповіді дітей) - переконатися у відсутності видимих ушкоджень робочого місця; - сісти так, щоб лінія погляду приходилася в центр екрана, щоб не нахиляючись користуватися клавіатурою і сприймати передану на екран монітора інформацію; - розмістити на столі зошит, навчальний посібник і інші предмети так, щоб вони не заважали роботі на комп’ютері. - Починати роботу тільки за указівкою викладача «Приступити до роботи». ІІ. Перевірка домашнього завдання. ІІІ. Актуалізація опорних знань. - Пригадайте, що таке цикл. - Як виконавець виконує циклічний алгоритм? - Який алгоритм називається лінійним? З розгалуження? - Чим відрізняються вищеназвані алгоритми один від одного? (Відповіді дітей) ІV. Вивчення нового матеріалу. Робота за підручником, ст. 30 – Давайте разом знайдемо відмінності між поданими алгоритмами? (Цикл з післяумовою, цикл з передумовою). Практична робота Виконання завдань №2,3 робочого зошита Фізкультхвилинка. Для того, щоб правильно виконати вправи, потрібно обробити інформацію. Погляньте на картинку. Присядьте стільки раз, скільки зображено грибочків. Зірвіть стільки яблук з дерева, скільки їх на малюнку. (Піднімаючись на носочки). Підстрибнемо стільки раз, скільки у нас зайчиків. Плеснемо в долоні стільки раз, скільки квіточок. Читайте також:
|
||||||||
|