МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вправи для очей.Подивись вправо, не повертаючи голови і зафіксуй погляд на кілька секунд. Потім – вліво на кілька секунд і подивись прямо. Спрямуй погляд угору на кілька секунд, затим додолу, розслабивши м`язи очей, насамкінець – прямо перед собою. Повтори вправу 4-5 разів. VI. Логічна сторінка для розумників і розумниць. (ст. 29) VІІ. Узагальнення вивченого матеріалу. - Що таке цикл? - За допомогою яких команд створюються цикли для Садівника? VІІІ. Підсумок уроку. - Чи цікаво було працювати на уроці? - Що найбільше сподобалося робити? - Що видалося найважчим? - Про що хотіли б дізнатися більше? - Де ми можемо використати набуті знання? ІХ. Домашнє завдання. Підручник с. 28-29. Робочий зошит. Урок 13(№3,4)
Урок 14 Тема. Алгоритми з циклами. Програма «Виконавець Садівник» Мета. 1. Формувати уміння складати алгоритми з циклами; 2. Розвивати пам’ять, логічне мислення, уяву; 3. Виховувати інформаційну культуру. Обладнання: Комп’ютер, підручник, зошити, програма «Сходинки» Хід уроку І. Організаційний момент. Повторення правил техніки безпеки. – Пригадайте, що ми повинні зробити перед початком роботи на комп’ютері. (Відповіді дітей) - переконатися у відсутності видимих ушкоджень робочого місця; - сісти так, щоб лінія погляду приходилася в центр екрана, щоб не нахиляючись користуватися клавіатурою і сприймати передану на екран монітора інформацію; - розмістити на столі зошит, навчальний посібник і інші предмети так, щоб вони не заважали роботі на комп’ютері. - Починати роботу тільки за указівкою викладача «Приступити до роботи». ІІ. Перевірка домашнього завдання. ІІІ. Актуалізація опорних знань. - Пригадайте, що таке цикл. - Як виконавець виконує циклічний алгоритм? - Який алгоритм називається лінійним? З розгалуження? - Чим відрізняються вищеназвані алгоритми один від одного? (Відповіді дітей) ІV. Вивчення нового матеріалу. Робота за підручником, ст. 30 – Давайте разом знайдемо відмінності між поданими алгоритмами? (Цикл з післяумовою, цикл з передумовою). Практична робота Виконання завдань №2,3 робочого зошита Фізкультхвилинка. Для того, щоб правильно виконати вправи, потрібно обробити інформацію. Погляньте на картинку. Присядьте стільки раз, скільки зображено грибочків. Зірвіть стільки яблук з дерева, скільки їх на малюнку. (Піднімаючись на носочки). Підстрибнемо стільки раз, скільки у нас зайчиків. Плеснемо в долоні стільки раз, скільки квіточок. Читайте також:
|
||||||||
|