МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Сутність та основні елементи рекламного зверненняРекламне звернення – засіб представлення інформації адресату, який має конкретну форму (текстову, візуальну, символічну) і, який надходить до цільової аудиторії за допомогою конкретного каналу комунікації. Рекламне звернення — це конкретна форма рекламного бізнесу, центральний (головний) елемент рекламної кампанії і основний інструмент для досягнення її мети, продукт творчості рекламної агенції. Процес створення рекламного звернення має дві важливі сторони: 1) креатив (в пер. з анг. творчий) – це процес інформаційного та емоційного наповнення комунікацій; 2) комерційний характер. Головною характеристикою якості креативу є здатність його продавати. Творчі працівники рекламних агенств (креатори, копірайтери, дизайнери, художники та ін.) повинні створити не лише маленький витвір рекламного мистецтва, а й ділову пропозицію цільовій аудиторії купити такий продукт, від якого важко було б відмовитися. Текст (зміст) рекламного звернення. Визначається цілями рекламування та реакцією споживачів. При цьому використовуються рекламні моделі, які є ключем до усвідомленого вибору рекламного звернення. Серед них: AIDA (увага – інтерес – бажання – дія), AIDMA (увага – інтерес – бажання – мотивація – дія), DAGMAR (визначення рекламних цілей – замірювання екламних результатів). При визначенні змісту рекламного звернення важливу роль має мотив, який спонукає адресата до певних дій. Мотиви, які використовуються в РЗ, умовно об’єднують в три великі групи: • раціональні – прибутковості, здоров’я, надійності та гарантій, зручності та додаткових переваг; • емоційнійні – страху, значимості та самореалізації, свободи відкриття, гордості та патріотизму, радості та гумору; • моральні та соціальні – справедливості, захисту оточуючого середовища, поядності, соціальний мотив, мотив співчуття. Розробляючи текст РЗ необхідно дотримуватись певних правил: - привертати увагу; - бути цікавим; - здатним до переконання; - запам’ятовуватись; - відповідати особливостям цільової аудиторії. Розробляючи текст рекламного звернення, необхідно враховувати, що друкована реклама має три основні елементи: заголовок + ілюстрація + текст; є ще два елементи, властиві іншим носіям реклами – телебаченню та радіо: голос + музика; а телереклама використовує ще відеоелементи. Форма рекламного звернення. Важливо знайти належну стильову форму рекламного звернення. ЇЇ варіантами можуть бути: 1) замальовка з натури (песонажі використовують товар у звичній для них обстановці); 2) коментарі спеціалістів (компетентних у даній сфері осіб, чия думка заслуговує на довіру) і наукові докази; 3) акценти на стилі життя; 4) демонстрування товару; 5) відгуки про товар; 6) створення певного настрою чи образу; 7) демонстрація способу споживання; 8) створення інтриги; 9) мюзикл. Структура рекламного звернення. Передбачає розробку макета РЗ на основі типових складових структури звернення: Рекла́мний сло́ган — лаконічна фраза, що впадає в очі, добре запам'ятовується та висловлює суть рекламного повідомлення. Доволі часто рекламний слоган — результат творчої праці, і він може бути об'єктом авторського права. Слоган може бути зареєстрований як об'єкт виключного права — знак для товарів і послуг. Така реєстрація надає ефективну охорону слогану при використанні його іншою особою та використовується для маркування товару або послуги. В Україні правову охорону мають такі гасла: «Від серця до серця» (концерн «Рошен»), слоган шоколаду «Райська насолода» тощо. (Приклади слоганів: «Справжній смак живого пива», «Смак бажання», «Солодкий знак якості»). Зачин (підзаголовок) - це невеликий текст, який чітко характеризує основну ідею слогана або інформативної частини; розміщується безпосередньо під слоганом (на деякій відстані); визначає проблему, для вирішення якої призначений даний товар. Інформаційний блок (основний текст)-основний аргументований текст рекламного звернення, що несе основне навантаження в мотивації отримувача та передає йому необхідну інформацію. Довідкові дані - адреси, контактні телефони, факси, паролі для Інтернету тощо. Доцільно навести також важливі умови здійснення покупки: форма та валюта платежів, розмір мінімальної партії, базисні умови поставки тощо. Ехо-фраза (рефрен салогана) повторює салоган (або основний мотив) іншими або навіть такими самими словами. Він може бути у вигляді заклику. Особливо ефективно застосовувати, якщо звернення достатньо велике за обсягом. Такий поділ є досить умовним, іноді, той чи інший елемент може бути відсутній. Особливості створення рекламного звернення. Для розробки ефективного текстового рекламного звернення рекомендується дотримуватися таких правил: • писати у теперішньому часі, не вдаючись до власних оцінок на зразок «ми вважаємо», «ми пропонуємо» тощо; • не використовувати умовний спосіб дієслів («міг би», «переконав би» тощо); • писати просто, аби не справити враження, що товар дуже складний для сприйняття, текст — надто заумний, а рекламіст — занадто розумний; • уникати найвищих ступенів прикметників і не перебільшувати довершеність товару, що рекламується, завжди писати, що дає товар, а не те, що можна з ним робити; • намагатися спонукати покупця до негайної дії («купуйте сьогодні», «дзвоніть одразу» тощо); • використовувати скриту рекламу у вигляді статей у газетах і журналах, оскільки доведено, що статті читає вшестеро більше людей, ніж рекламу; • розміщувати поряд із текстом торговий знак (логотип) або інші атрибути рекламодавця; • якомога рідше згадувати конкурентів, а якщо вже згадати — то тільки толерантно; • обов'язково вказувати ціну товару (між іншим, цієї вимоги мало хто дотримується в Україні).
Читайте також:
|
||||||||
|