МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
ЖУРНАЛ РЕЄСТРАЦІЇ МАРШРУТІВ (ПЕРЕХОДІВ, ВИХОДІВ)
(найменування польового підрозділу)
Відповідальним за дотримання правил безпеки у маршруті (старший групи) призначається, як правило, старший за посадою спеціаліст, що найкраще знає місцеві умови і має найбільший досвід роботи у маршрутах. Перед виходом у маршрут проводиться інструктаж всіх працівників стосовно правил пересування в умовах відповідної місцевості і забезпечити їх індивідуальними пакетами першої медичної допомоги. Керівник підрозділу (партії, загону) повинен особисто перевірити повноцінність забезпечення маршрутної групи топографічними картами, продуктами харчування, медичними, рятувальними, захисними і сигнальними засобами, а також засобами зв’язку. Зі старшим групи узгоджуються порядок проведення маршруту, який наноситься на карту, дата і час повернення (робочий і контрольний), час радіозв’язку (у випадку відсутності покриття мережі мобільного зв’язку), визначаються місця відпрацювання ділянок і місця відпочинку та ночівлі. Вихід у маршрут дозволяється у разі сприятливого прогнозу погоди на тривалість робочого і контрольного часу повернення групи на місце базування. Контрольний термін повернення групи з маршруту слід призначати не пізніше однієї доби від робочого терміну повернення. Бажано уникати виконання робіт у багатоденних маршрутах. Їх проведення може бути обумовленим лише винятковими обставинами. У маршруті група повинна рухатися компактно на відстані зорового і звукового зв’зку між працівниками. У випадку відставання когось із учасників групи і втратою видимості та голосового зв’язку, рух потрібно припинити і дочекатися на відстаючого. З’ясувавши причини відставання, надати допомогу або вжити заходів щодо їх усунення. Якщо хтось із членів групи виявився нездатним рухатися, йому треба надати на місці відповідну допомогу і вжити заходів з доставки на базу, а краще до лікувального закладу. В умовах погіршення метеорологічної обстановки (снігопад, завірюха, дощ, гроза, густий туман тощо) чи появи ознак пожежі необхідно припинити маршрут і вжити заходів безпеки. Дозволяється проводити роботу на маршруті лише у світлий час доби і повертатися на базу до настання сутінок, як виняток, темряви. Працівники, які на маршруті втратили орієнтацію, повинні припинити подальший рух на маршруті, вийти на найближче відкрите місце чи найвище місце і залишатися на місці. Потрібно розвести димове вогнище і подавати сигнали ракетами, димовими шашками, голосом тощо). При цьому треба пам’ятати, що внаслідок зазначених дій можуть виникнути пожежі в засушливий період, або зрушення лавин у гірській засніженій місцевості. Тому означені заходи треба виконувати з обережністю. Відповідно з бази партії також потрібно подавати сигнали (вночі із ракетниці, вдень – димові шашки) для орієнтації працівників, що заблукали. Якщо маршрутна група не повернулася у встановлений термін і з нею відсутній зв’язок, начальник підрозділу зобов’язаний негайно повідомити про випадок керівництво експедиції (партії) і намітити план пошуку та приступити до його здійснення. Для одноденних маршрутів пошуки повинні розпочатися не пізніше 12 годин, а для багатоденного – не пізніше 24 годин після закінчення контрольного строку повернення на базу. До складу пошукових загонів включаються найбільш досвідчені працівники. Пошукові загони перед виходом також повинні всім необхідним спорядженням і знаряддям. Припинення пошуку можливе лише за розпорядженням вищестоящої організації. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|