МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Варіанти маршрутів
* Примітка. Функція визначення оптимального маршруту у даній версії програмного забезпечення реалізована лише на картах Україна 200 і Європа. Інші карти такої функції поки що не підтримують.
· за допомогою інструменту бінокль знайти на електронній карті населений пункт відправлення, збільшити його масштаб натиснувши “Масштабировать”(рис. 6.2);
Рис. 6.2. Автоматичний пошук населених пунктів на електронних картах.
· довільно позначити в межах території цього населеного пункту термінал відправлення. Для цього відкрити вікно оптимальний маршрут , клацнути мишею 1 раз на карті населеного пункту і, дочекавшись появи на карті позначки пункту відправлення, натиснути “Редактировать”. У графі “Примечание” ввести назву пункту, у відповідних графах задати час відправлення і середню швидкість руху, позначити тривалість стоянки та натиснути ОК (рис. 6.3);
Рис. 6.3. Позначення маршрутної точки. · аналогічно за допомогою інструментів бінокль і маршрут знайти на електронній карті кінцевий і проміжні пункти маршруту та позначити на їх території відповідні термінали; · вивести на екран весь маршрут та оптимізувати його відповідно до потрібного критерію (рис.6.4);
Рис. 6.4. Оптимальний за якістю шляхів маршрут “Чоп–Хмельницький–Вінниця–Суми” · натиснувши на запустити менеджер маршрутів і записати створений маршрут у базі даних (рис.6.5);
Рис. 6.5. Збереження шаблону маршруту у базі даних системи. · натиснувши “Експорт” завантажити MS Excel і роздрукувати маршрутний лист із створеним оптимальним маршрутом;
6. Розпочати роботу із архівними записами інформації про стан рухомих об’єктів, що знаходилися під контролем диспетчерського центру: · зайти у меню “Запрос” і обрати опцію “Запрос за период” (рис. 6.5); · позначити необхідний автомобіль, задати потрібний часовий проміжок і натиснути ОК;
Рис. 6.6. Робота з архівом записів переміщень автомобіля №9174 за період 28.01.2005-05.02.2005.
· натиснути кнопку “Показати трек” для відображення на карті фактичного треку переміщень автомобіля за даний період (рис.6.7).
Рис. 6.7. Робота з архівом записів переміщень автомобіля №9174 за період 28.01.2005-05.02.2005. · викликавши менеджер маршрутів , завантажити з бази даних запланований для цього автомобіля маршрут та співставити його з фактичним треком переміщень автомобіля за даний період; визначити якість роботи водія – перевірити вчасність прибуття автомобіля у пункти призначення, тривалість зупинок (стоянок), додержання оптимального маршруту та припустимої швидкості руху; · визначити з урахуванням індивідуального завдання загальне відхилення від плану (перепробіг і запізнення) та збитки, пов’язані з ним (методика їх розрахунку пояснюється викладачем). Зробити висновки щодо ефективності перевезень. 7. Закрити інформаційний модуль SkylockInfo, обравши у меню Файл->Закінчити роботу або просто натиснувши “хрестик” у правому верхньому куті вікна програми. 8. Завантажити програмуSkylock Custom Layers,два рази клацнувши лівою кнопкою миші по відповідному ярлику на робочому столі Windows. Ввести у вікні, що з’явилося, ім’я користувача та пароль, який повідомляє викладач. · Обрати з переліку наявних електронних карт карту“Україна 200”, розгорнути вікно програми на повний екран (рис. 6.8);
Рис. 6.8. Програмний модуль Skylock Custom Layers.
· Використовуючи кнопку створити новий шар на карті, дати йому назву згідно індивідуального завдання; · Натиснувши кнопку призначити курсором міші на карті місцезнаходження нових пунктів, дати їм назву; обрати тип, розмір і колір значків, за допомогою яких вони будуть відображатись на карті. 9. Закрити модуль Skylock Custom Layers, натиснувши “хрестик” у правому верхньому куті вікна програми. 10. Завантажити інформаційний модуль SkylockInfo, обрати з переліку карту “Україна 200”. Впевнитись у наявності на ній позначених Вами об’єктів. 11. Створити новий маршрут перевезень використовуючи населені пункти та позначені Вами об’єкти (див. 5.). Пошук населених пунктів та новостворених об’єктів виконувати за їх назвами використовуючи інструмент бінокль . Оформити маршрутний лист. Закрити вікно програми. 12. Завантажити програмний модуль Skylock Commanager клацнувши мишею по відповідному ярлику на робочому столі. Керуючись інструкціями викладача ознайомитись з функціональними можливостями цієї програми. Зміст звіту: 1. Тема і мета лабораторної роботи; 2. Загальна характеристика програмних модулів системи “Skylock”; 3. Маршрутний лист з оптимальним маршрутом; 4. Загальне відхилення від плану та збитки, пов’язані з ним; 5. Маршрутний лист на перевезення, що проходить через вручну позначені об’єкти. 6. Висновки Контрольні запитання: 1.Дайте характеристику системі “Skylock” і формулюйте основні функціональні можливості її програмних модулів; 2. Використання яких критеріїв маршрутної оптимізації реалізовано у програмі SkylockInfo; 3. Яким чином здійснюється оцінка ефективності перевезень ? Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|