Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіанти маршрутів

 

№ варіанту Пункти маршруту Середня швидкість руху
По шосе Найкоротшим шляхом
Ковель – Вінниця – Первомайськ – Кіровоград – Запоріжжя
Мукачеве – Рівне – Коростень – Чернігів – Конотоп
Львів – Бердичів – Біла Церква – Лубни – Харків
Коломия – Первомайськ – Кривий ріг – Павлоград –Слов’янськ
Чернівці – Хмельницький – Бердичів – Київ – Полтава – Горлівка
Сарни – Жмеринка – Вознесенськ – Красноперекопськ – Ялта
Луганськ – Красноград – Полтава – Яготин – Київ – Житомир
Маріуполь – Запоріжжя – Кривий Ріг – Тульчин – Івано-Франківськ
Одеса – Кіровоград – Черкаси – Київ - Чернігів
Конотоп – Ніжин – Київ – Казатин – Шаргород – Чернівці
Євпаторія – Нікополь – Олександрія – Вінниця – Львів
Чернігів – Прилуки – Кременчук – Дніпропетровськ – Донецьк
Миколаїв – Кіровоград – Хорол – Ромни – Суми
Рівно – Тернопіль – Кам’янець Подільський – Котовськ – Роздільна – Теплодар
Очаків – Вознесенськ – Умань – Біла Церква – Київ
Лисичанськ – Харків –Черкаси – Хмельницький – Тернопіль
Ізюм – Запоріжжя – Кіровоград – Вінниця – Житомир – Коростень
Антрацит – Лозова – Хорол – Київ – Сарни – Ковель
Коростень – Київ – Прилуки – Суми - Харків
Чоп –Тернопіль-Хмельницький-Вінниця-Миколаїв-Красноперекопськ
Полтава – Дніпропетровськ – Кривий Ріг -Миколаїв - Одеса
Тернопіль –Рівне – Житомир – Київ - Чернігів
Шостка –Чернігів – Київ – Коростень – Рівне – Ковель
Макіївка – Запоріжжя – Дніпропетровськ – Черкаси – Київ
Кіровоград – Первомайськ – Вінниця – Чернівці - Трускавець
Херсон – Кривий Ріг – Черкаси – Конотоп – Новгород Сіверський
Маріуполь – Запоріжжя –Дніпропетровськ –Полтава – Конотоп
Івано-Франківськ – Тернопіль – Шепетівка – Житомир - Київ
Луцьк – Коростень – Киїів – Прилуки – Полтава
Семенівка – Суми – Харків – Слав’янськ – Молодогвардійськ
Ізмаїл– Одеса – Криве Озеро – Умань – Біла церква – Київ
Сімферополь – Мелітополь – Потава – Суми - Контоп
Біла Церква – Лубни – Потава – Ювілейне – Гуляйполе
смт.Піщанка – Умань – Вінниця – Шепетівка – Луцьк
Віноградів – Борислав – Львів – Луцьк – Житомир
Конотоп – Кременчук – Кривий Ріг – Марганець – Мелітополь
Київ – Звенигродка – Кіровоград – Кривий Ріг – Дніпропетровськ
Борислав– Кременець–Старокостянтинів –Бердичів–Богуслав
Славутич – Чернігів – Київ – Миронівка – Сміла
Лозова – Кременчук – Умань – Вінниця – Житомир

* Примітка. Функція визначення оптимального маршруту у даній версії програмного забезпечення реалізована лише на картах Україна 200 і Європа. Інші карти такої функції поки що не підтримують.

 

· за допомогою інструменту бінокль знайти на електронній карті населений пункт відправлення, збільшити його масштаб натиснувши “Масштабировать”(рис. 6.2);

 

 

Рис. 6.2. Автоматичний пошук населених пунктів на електронних картах.

 

· довільно позначити в межах території цього населеного пункту термінал відправлення. Для цього відкрити вікно оптимальний маршрут , клацнути мишею 1 раз на карті населеного пункту і, дочекавшись появи на карті позначки пункту відправлення, натиснути “Редактировать”. У графі “Примечание” ввести назву пункту, у відповідних графах задати час відправлення і середню швидкість руху, позначити тривалість стоянки та натиснути ОК (рис. 6.3);

 

 

Рис. 6.3. Позначення маршрутної точки.

· аналогічно за допомогою інструментів бінокль і маршрут знайти на електронній карті кінцевий і проміжні пункти маршруту та позначити на їх території відповідні термінали;

· вивести на екран весь маршрут та оптимізувати його відповідно до потрібного критерію (рис.6.4);

 

 

Рис. 6.4. Оптимальний за якістю шляхів маршрут “Чоп–Хмельницький–Вінниця–Суми”

· натиснувши на запустити менеджер маршрутів і записати створений маршрут у базі даних (рис.6.5);

 

Рис. 6.5. Збереження шаблону маршруту у базі даних системи.

· натиснувши “Експорт” завантажити MS Excel і роздрукувати маршрутний лист із створеним оптимальним маршрутом;

 

6. Розпочати роботу із архівними записами інформації про стан рухомих об’єктів, що знаходилися під контролем диспетчерського центру:

· зайти у меню “Запрос” і обрати опцію “Запрос за период” (рис. 6.5);

· позначити необхідний автомобіль, задати потрібний часовий проміжок і натиснути ОК;

 

 

Рис. 6.6. Робота з архівом записів переміщень автомобіля №9174 за період 28.01.2005-05.02.2005.

 

· натиснути кнопку “Показати трек” для відображення на карті фактичного треку переміщень автомобіля за даний період (рис.6.7).

 

 

Рис. 6.7. Робота з архівом записів переміщень автомобіля №9174 за період 28.01.2005-05.02.2005.

· викликавши менеджер маршрутів , завантажити з бази даних запланований для цього автомобіля маршрут та співставити його з фактичним треком переміщень автомобіля за даний період; визначити якість роботи водія – перевірити вчасність прибуття автомобіля у пункти призначення, тривалість зупинок (стоянок), додержання оптимального маршруту та припустимої швидкості руху;

· визначити з урахуванням індивідуального завдання загальне відхилення від плану (перепробіг і запізнення) та збитки, пов’язані з ним (методика їх розрахунку пояснюється викладачем). Зробити висновки щодо ефективності перевезень.

7. Закрити інформаційний модуль SkylockInfo, обравши у меню Файл->Закінчити роботу або просто натиснувши “хрестик” у правому верхньому куті вікна програми.

8. Завантажити програмуSkylock Custom Layers,два рази клацнувши лівою кнопкою миші по відповідному ярлику на робочому столі Windows. Ввести у вікні, що з’явилося, ім’я користувача та пароль, який повідомляє викладач.

· Обрати з переліку наявних електронних карт карту“Україна 200”, розгорнути вікно програми на повний екран (рис. 6.8);

 

 

Рис. 6.8. Програмний модуль Skylock Custom Layers.

 

· Використовуючи кнопку створити новий шар на карті, дати йому назву згідно індивідуального завдання;

· Натиснувши кнопку призначити курсором міші на карті місцезнаходження нових пунктів, дати їм назву; обрати тип, розмір і колір значків, за допомогою яких вони будуть відображатись на карті.

9. Закрити модуль Skylock Custom Layers, натиснувши “хрестик” у правому верхньому куті вікна програми.

10. Завантажити інформаційний модуль SkylockInfo, обрати з переліку карту “Україна 200”. Впевнитись у наявності на ній позначених Вами об’єктів.

11. Створити новий маршрут перевезень використовуючи населені пункти та позначені Вами об’єкти (див. 5.). Пошук населених пунктів та новостворених об’єктів виконувати за їх назвами використовуючи інструмент бінокль . Оформити маршрутний лист. Закрити вікно програми.

12. Завантажити програмний модуль Skylock Commanager клацнувши мишею по відповідному ярлику на робочому столі. Керуючись інструкціями викладача ознайомитись з функціональними можливостями цієї програми.

Зміст звіту:

1. Тема і мета лабораторної роботи;

2. Загальна характеристика програмних модулів системи “Skylock”;

3. Маршрутний лист з оптимальним маршрутом;

4. Загальне відхилення від плану та збитки, пов’язані з ним;

5. Маршрутний лист на перевезення, що проходить через вручну позначені об’єкти.

6. Висновки

Контрольні запитання:

1.Дайте характеристику системі “Skylock” і формулюйте основні функціональні можливості її програмних модулів;

2. Використання яких критеріїв маршрутної оптимізації реалізовано у програмі SkylockInfo;

3. Яким чином здійснюється оцінка ефективності перевезень ?


Читайте також:

  1. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  2. Альтернативні варіанти виробництва при повній зайнятості ресурсів
  3. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  4. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  5. Варіанти
  6. Варіанти (1, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17, 19, 21, 23, 25, 27, 29)
  7. Варіанти (2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24, 26, 28, 30)
  8. Варіанти акультураційних стратегій
  9. Варіанти вибірок задачі 2 для студентів.
  10. Варіанти вибору ділової їжі (буфет або a la carte).
  11. Варіанти вибору ринкових сегментів
  12. ВАРІАНТИ ВИКОРИСТАННЯ ПРОГНОЗІВ В ОРГАНІЗАЦІЇ




Переглядів: 761

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні відомості | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.