МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Загальні відомості
У загальному випадку задача вибору оптимального маршруту розв’язується виходячи з необхідності мінімізації відстані та часу доставки вантажу (пасажирів) з одного пункту в інший. При цьому мінімізація відстані перевезень не завжди означає мінімізацію часу доставки так як поза увагою може лишатись клас дороги, стан її покриття та інтенсивність руху (виникнення заторів та перешкод), що суттєво обмежеють швидкість перевезень. У зв’язку з цим алгоритм визначення оптимального маршруту, що закладений у в інформаційному модулі Skylock Info, може враховувати не тільки довжини доріг, а ще й в деякій мірі їх якість. Маршрутна оптимізація у програмі реалізована у вигляді трьох можливих умов: “найкоротший шлях” – програма обирає найкоротший шлях сполучення не враховуючи при цьому якість доріг, “уникати сільських доріг” – програма формує оптимальний маршрут по швидкісним дорогам, уникаючи (де можливо) сільських доріг, і “їхати переважно по шосе” – при складанні оптимального маршруту надається абсолютний пріоритет шосе і автомагістралям незважаючи на зростання довжини маршруту. Для визначення оптимального маршруту програма здійснює поділ електронної карти усієї дорожньої мережі між початковим і кінцевим пунктами на елементарні квадрати, кожний з яких містить фрагменти різних доріг. На кожному елементарному квадраті обирається той фрагмент дороги, який відповідає заданій умові оптимізації (є найкоротшим, належить сільській дорозі, шосе або автомагістралі). Потім з множини таких фрагментів складається оптимальний маршрут і пропонується диспетчеру. 4. Порядок виконання роботи:
1. Отримати у викладача свій варіант завдання. 2. Включити комп’ютер і після завантаження операційної системи, два рази клацнувши лівою кнопкою миші по ярлику SkylockInfo, що розташований на робочому столі Windows, запустити відповідний програмний модуль. Ввести ім’я користувача та пароль, що повідомляються викладачем. 3. Переглянути перелік наявних електронних карт клацнувши лівою кнопкою миші по піктограмі . 4. Вибрати з переліку необхідну карту (наприклад Україна 200)і розпочати з нею роботу (рис. 6.1): Рис. 6.1. Завантаження і перегляд електронних карт місцевості · переміщувати карту за допомогою піктограми рука ; · змінювати масштаб за допомогою інструменту лупа та кнопки , що повертає повний вигляд карти; · управляти відображенням складових шарів карти за допомогою інструменту ; · використовувати функцію “навігатор” (кнопка ) для швидкого пересування по карті; · здійснювати пошук стаціонарних об’єктів на місцевості (областей, районів, доріг, населених пунктів, тощо) за допомогою інструменту бінокль ; · отримувати інформацію по стаціонарним об’єктам на місцевості, натиснувши на піктограму і обравши необхідний шар у меню “Layer”; · виміряти відстань між об’єктами на карті використовуючи інструмент лінійка ; 5. Згідно свого варіанту завдання (див. табл. 6.1) сформувати оптимальний маршрут між декількома населеними пунктами за допомогою кнопки *: Таблиця 6.1. Читайте також:
|
||||||||
|