Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ознаки держави, які відрізняють її від самоврядування первіснообщинного ладу

Первісний лад Держава
1) наявність соціально однорідного позакласового суспільства, що не має антагоністичних протиріч; 1) поява соціальне неоднорідного, класова розшарованого суспільства, яке має антагоністичні протиріччя;
2) наявність кровноро-динного поділу населення; 2) поява адміністративно-територіального поділу населення (округи, області та ін.);
3) наявність публічної влади, яка безпосередньо збігається з усім населенням, виражає і захищає інтереси всього суспільства; 3) поява публічної влади, відокремленої від населення (державний апарат), яка виражає і захищає інтереси еко­номічно найзабезпеченішої частини (класу) суспільства і виникла в резуль таті його соціального розшарування;
4) відсутність апарату примусу, на який могла б спиратися публічна влада; 4) наявність апарату примусу (придушення) — загонів збройних людей у вигляді армії, поліції та ін., — на який спирається державний апарат;
5) відсутність розподілу функцій у публічної влади; 5) поява певних функцій (законодавчої, виконавчої) у окремих органів публічної влади;
6) відсутність збору податків із населення; 6) поява офіційної системи оподаткування;
7) наявність неписаних правил поведінки - звичаїв 7) поява писаних загальнообов'язкових правил поведінки — юридичних норм.

Читайте також:

  1. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  2. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  3. Адміністративна відповідальність: поняття, мета, функції, принципи та ознаки.
  4. Адміністративне правопорушення як підстава юридичної відповідальності: ознаки і елементи
  5. Адміністративне правопорушення як підстава юридичної відповідальності: ознаки і елементи.
  6. Адміністративне правопорушення, його ознаки та склад
  7. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  8. Адміністративно-командна система, її ознаки та механізм функціонування.
  9. Адміністративно-територіальний устрій і місцеве самоврядування.
  10. Аксіоми. Теореми. Ознаки.
  11. Акти застосування юридичних норм: поняття, ознаки, види.
  12. Аналіз однієї ознаки




Переглядів: 1365

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перші держави | Державна влада

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.