Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Апарат управління залізниці

Н НЗ-РБ РБ НЦО НР НЮ КРС ЦЗА НЗП П НЗТ Т В НХ НІЯ НІЕ НЗД Д НЗЛ Л УЦОП НЗ-1 М НО НА НВДІ НГ Ш Е БМЕС ЦСЗ ДЦНТІ   ДОРЦСМ ДЕТЦ ІСЦ НКВ НТО НБТ ДХТЛ НЗК НОК НЖВ НВС НФ НОТ СРП   ДНІС НЧЦ Начальник залізниці Заступник начальника залізниці з безпеки руху поїздів та автотранспорту Апарат ревізора з безпеки руху поїздів та автотранспорту Перша служба Спеціальна служба Юридична служба Контрольно-ревізійна служба Центральна залізнична автобаза Заступник начальника залізниці з колії Служба колійного господарства (служба колії) Заступник начальника залізниці з рухомого складу Служба локомотивного господарства (локомотивна служба) Служба вагонного господарства (вагонна служба) Служба матеріально-технічного забезпечення Інспекція по контролю за якістю продукції Інспекція з енергозбереження Заступник начальника залізниці з перевезень Служба перевезень Заступник начальника залізниці з пасажирських перевезень Пасажирська служба Український центр обслуговування пасажирів на залізничному транспорті Перший заступник начальника залізниці Служба комерційної роботи та маркетингу Служба відомчої воєнізованої охорони Господарська служба Інспекція по збереженню вагонного парку Головний інженер залізниці Служба сигналізації та зв’язку Служба електрифікації та електропостачання Служба будівельно-монтажних робіт та цивільних споруд Центральна станція зв’язку Дорожній центр науково-технічної інформації та бібліотечно-бібліографічного обслуговування Дорожній центр стандартизації та метрології Дорожній експертно-технічний центр Інформаційно-статистичний центр Служба капітальних вкладень Технічна служба Служба охорони праці Дорожня вимірювальна лабораторія хіміко-технічних та екологічних досліджень Заступник начальника залізниці з кадрів Служба кадрів навчальних закладів та соціальних питань Житловий відділ Медична служба Фінансово-економічна служба Служба організації праці, зарплати і структур управління Сектор з контролю за ефективністю використання держмайна та реформування підприємств Дорожня нормативно-дослідна станція з праці Дорожній склад бланків суворої звітності

 

 

1.4. Обов’язки працівників залізничного транспорту

Правила технічної експлуатації залізниць України (Правила) встановлюють основні положення та порядок роботи залізниць і працівників залізничного транспорту України, основні розміри, норми утримання найважливіших споруд, пристроїв та рухомого складу і вимоги, які ставляться до них, систему організації руху поїздів та принципи сигналізації.

Правила технічної експлуатації обов’язкові для усіх підрозділів та працівників залізничного транспорту.

Використання Правил технічної експлуатації забезпечує злагодженість усіх ланок залізничного транспорту, чітку та безперебійну роботу залізниць і безпеку руху.

Правила можуть бути змінені тільки за наказом (вказівкою) Міністра транспорту України.

Усі інструкції та вказівки, які належать до технічної експлуатації, проектування та будівництва залізниць, споруд, пристроїв і рухомого складу, мають відповідати вимогам цих Правил.

 

У Правилах дані основні вказівки щодо виконання технологічних процесів і дотримання технічних норм на залізничному транспорті, а також раціонального використання рухомого складу та інших залізничних пристроїв. У Правилах сформульовані обов’язки та відповідальність працівників залізниць, встановлені найважливіші розміри, норми і вимоги щодо якісного будівництва та утримання колії, мостів та інших залізничних споруд, пристроїв сигналізації та зв’язку, рухомого складу, обладнання і механізмів. Правила особливо відмічають величезне організаційне значення графіка руху поїздів, що відображає план усієї експлуатаційної роботи залізниць. Правила встановлюють порядок руху поїздів за графіком, їх приймання, відправлення та прямування по перегону. Особлива увага в Правилах приділяється суворому виконанню вимог сигналів, що мають велике значення для забезпечення чіткої організації руху поїздів і маневрової роботи та забезпечення безпеки руху.

 

Основними обов’язками працівників залізничного транспорту є: задоволення потреб щодо перевезень пасажирів та вантажів при безумовному забезпеченні безпеки руху та збереження вантажів, що перевозяться, ефективне використання технічних засобів, дотримання вимог охорони праці і навколишнього природного середовища.

Кожний працівник, пов’язаний з рухом поїздів, несе в межах своїх обов’язків особисту відповідальність за виконання Правил технічної експлуатації, вимог охорони праці й безпеки руху.

Відповідальність за дотримання Правил працівниками залізничного транспорту покладається на керівників відповідних підрозділів.

Порушення Правил працівниками залізничного транспорту тягне за собою відповідальність згідно з чинним законодавством.

Кожний працівник залізничного транспорту зобов’язаний подавати сигнал зупинки поїзду чи маневруючому составу, а також вживати заходів для їх зупинки у випадках, які загрожують життю та здоров’ю людей або безпеці руху. При виявленні несправностей споруд, пристроїв чи пошкодження рухомого складу, які створюють безпеці руху або забруднення навколишнього природного середовища, працівник повинен негайно вжити заходів для огородження небезпечного місця та усунення несправності.

Працівники залізничного транспорту повинні забезпечувати безпеку пасажирів, створювати їм необхідний комфорт, культурно обслуговувати їх на вокзалах, у поїздах, бути ввічливими у спілкуванні з усіма особами, які користуються послугами залізничного транспорту, та одночасно вимагати від них виконання діючих на залізничному транспорті правил.

Працівники, для яких встановлені форма одягу та знаки розрізнення, повинні бути одягнені по формі у відповідності з Положенням про дисципліну працівників залізничного транспорту України.

Кожний працівник залізничного транспорту зобов’язаний дотримуватись вимог стандартів і метрологічних норм та правил, правил й інструкцій з охорони праці і пожежної безпеки, встановлених для роботи, яка ним виконується

Відповідальність за виконання цих Правил та інструкцій покладається на виконавців та керівників відповідних підрозділів.

соби, які влаштовуються на залізничний транспорт на роботу, пов’язану з рухом поїздів, повинні пройти професійне навчання, а працівники локомотивних бригад та поїзні диспетчери, крім того, професійний відбір, витримати перевірку і в майбутньому періодично перевірятися на знання:

Правил технічної експлуатації залізниць України;

Інструкції з сигналізації на залізницях України;

Інструкції з руху поїздів і маневрової роботи на залізницях України;

Посадових інструкцій та інших документів, які встановлюють обов’язки працівників;

Правил та інструкцій з охорони праці;

Положення про дисципліну працівників залізничного транспорту України.

Не допускається виконання обов’язків працівниками залізничного транспорту, які перебувають у стані алкогольного, токсичного або наркотичного сп’яніння. Особи, виявлені в такому стані, негайно усуваються від роботи, на них накладається дисциплінарне стягнення.

 

2. Габарити

2.1. Габарит наближення будівель – граничний поперечний (перпендикулярний до осі колії) контур, всередину якого не повинні заходити ніякі частини споруд та пристроїв, що знаходяться біля залізничної колії, а також матеріали, запасні частини та обладнання, що лежать біля колії. Виняток можуть становити лише пристрої, призначені для безпосередньої взаємодії їх з рухомим складом (вагонні уповільнювачі в робочому стані, контактні проводи з деталями кріплення, поворотні частини колонки при набиранні води).

Споруди та пристрої загальної мережі залізниць України і під’їзних колій від станції примикання до території промислових та транспортних підприємств мають відповідати вимогам габариту наближення споруд С, встановленого Державним стандартом.

Споруди та пристрої, які знаходяться на території та між територіями заводів, фабрик, майстерень, депо, річкових та морських портів, шахт, вантажних районів, баз, складів, кар’єрів, лісових та торфових розробок, електростанцій, та інших промислових та транспортних підприємств (в тому числі системи Укрзалізниці), мають відповідати вимогам габариту наближення споруд Сн, встановленого Державним стандартом.

Вимоги габаритів С і Сн мають бути дотримані при проектуванні, будівництві, реконструкції залізниць, під’їзних колій, споруд та пристроїв на них, при електрифікації й будівництві других колій, а також усіх споруд та пристроїв, які експлуатуються і які раніше були приведені до зазначених габаритів.

При плануванні перебудови існуючих споруд та пристроїв, які не відповідають вимогам габаритів С і Сн, у першу чергу повинні враховуватись об’єкти, які не забезпечують транспортування перспективного рухомого складу габаритів Тпр і Тц, а також завантажених за зональним габаритом вантажів.

Забороняється порушувати габарити споруд та пристроїв при проведенні різних ремонтних, будівельних та інших робіт.

 

2.2. Габарит рухомого складу - граничний поперечний (перпендикулярний до осі колії) контур, в якому, не виходячи назовні, повинен розміщуватися як навантажений, так і порожній рухомий склад, встановлений на прямій горизонтальній колії.

Існуючи габарити рухомого складу такі:

Т – для рухомого складу, що допускаються до прямування (обертання) по коліях загальної мережі залізниць України, зовнішніх і внутрішніх під’їзних коліях промислових і транспортних підприємств, споруди і пристрої на яких відповідають вимогам габариту наближення споруд С (з контуром для не електрифікованих ліній) і Сн;

Тц – для цистерн і вагонів-самоскидів, що допускаються до обертання по коліях загальної мережі залізниць, зовнішніх і внутрішніх під’їзних коліях промислових і транспортних підприємств, споруди і пристрої на яких відповідають вимогам Інструкції по застосуванню габаритів наближення споруд і рухомого складу;

Тпр – для піввагонів, що допускаються до обертання по коліях загальної мережі залізниць, зовнішніх і внутрішніх під’їзних коліях промислових і транспортних підприємств;

1-Т – для рухомого складу, що допускається до обертання по коліях загальної мережі залізниць, зовнішніх і внутрішніх під’їзних коліях промислових і транспортних підприємств;

0-Т – для рухомого складу, що допускається до обертання як по усій мережі залізниць колії 1520 мм так і по залізницях членів Організації співробітництва залізниць (ОСЗ) колії 1435 мм;

01-Т – для рухомого складу, що допускається до обертання як по усій мережі залізниць України колії 1520 мм, так і по усіх основних лініях залізниць – членів ОСЗ колії 1435 мм;

02-Т – для рухомого складу, що обертається по залізницях України колії 1520 мм і по залізницях – членах ОСЗ колії 1435 мм.

 

Простір між габаритом наближення будівель та габаритом рухомого складу, а також між габаритами суміжних складів (потягів) необхідний для компенсування можливих відхилень рухомого складу, обумовлених зміною положення окремих елементів колії та колісних пар рухомого складу, дозволених нормами їх утримання (наприклад, знос рейок, відхилення рейкових ниток по рівню), коливаннями та боковими нахилами рухомого складу на ресорах.

 

2.3. Габарит навантаження - граничний поперечний (перпендикулярний до осі колії) контур, в якому, не виходячи назовні, має розміщуватися вантаж (із врахуванням упакування та кріплення) на відкритому рухомому складі за знаходження його на прямій горизонтальній колії.

Вантажі, які не можуть бути розміщені на відкритому рухомому складі у межах габаритів навантаження, перевозяться згідно з порядком, встановленим Державною адміністрацією залізничного транспорту.

Для перевірки правильності розміщення вантажів у межах зазначеного габариту в місцях масового навантаження (напід’їзних коліях, у морських та річкових портах) на станціях перевантаження встановлюються габаритні ворота.

Розвантажені та підготовлені до навантаження біля колії вантажі укладаються і закріплюються таким чином, щоб габарит наближення споруд не порушувався.


Читайте також:

  1. Cтруктура апаратних засобів ІВС
  2. ERP і управління можливостями бізнесу
  3. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  4. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  5. Oracle Управління преміальними
  6. А. Видання прав актів управління
  7. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
  8. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ
  9. АДАПТАЦІЯ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ ТА ФУНКЦІОНАЛЬНИХ СИСТЕМ ОРГАНІЗМУ ДО ФІЗИЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ
  10. Адаптивні організаційні структури управління.
  11. Адміністративне право і державне управління.
  12. Адміністративний устрій і управління в українських землях під час татаро-монгольського панування.




Переглядів: 1474

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Апарат управління Укрзалізниці | Негабаритні вантажі.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.