Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Форми безпосередньої демократії (прямого народовладдя) 227

мін місцевого самоврядування, а також до підприємств, закла-іііі, установ та організацій, їх посадових та службових осіб. Діль­нична виборча комісія має власну печатку, зразок якої затвер-і кується Центральною виборчою комісією.

До складу окружної виборчої комісії чи дільничної вибор­чої комісії звичайної або спеціальної виборчої дільниці можуть Входити виборці, які проживають у межах території України.

Виборець може входити до складу лише однієї виборчої ко­місії, що здійснює підготовку та проведення виборів народних Івпутатів України, а також виборів Президента України, депу-і.іііи Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів, комісії все­українського або місцевого референдуму, якщо зазначені вибо­їні чи референдум проводяться одночасно з виборами народних іепутатів України.

До складу окружної чи дільничної виборчої комісії не мо-і v її, входити кандидати у депутати, представники партій (бло-кііі) у Центральній виборчій комісії, уповноважені особи партій (блоків) — суб'єктів виборчого процесу, посадові та службові особи органів державної влади та органів місцевого самовряду-и.іпня, працівники судів та правоохоронних органів, а також гро­мадяни, які утримуються в установах кримінально-виконавчої 11 к теми або мають судимість за вчинення умисного злочину, як­ий > ця судимість не погашена або не знята в установленому за-КОМОМ порядку.

До складу дільничної виборчої комісії спеціальної виборчої Дільниці, утвореної в стаціонарному лікувальному закладі або в гайові кримінально-виконавчої системи, не можуть входити Працівники відповідного закладу або установи.

У разі якщо одночасно з виборами депутатів проводяться інші вибори, до складу окружної чи дільничної виборчої комісії

•н- можуть входити кандидати, які балотуються на цих виборах, їх уповноважені чи довірені особи, уповноважені особи інших

•об'єктів відповідного виборчого процесу.

Секретар окружної чи дільничної виборчої комісії має воло-іи п державною мовою в обсязі, необхідному для ведення діло-ін ідства.

()кружна виборча комісія утворюється Центральною вибор­чі и< і комісією не пізніш як за шістдесят днів до дня виборів у скла-

228 Глава VI

ді голови, заступника голови, секретаря та інших членів комісії у кількості не менше дванадцяти і не більше вісімнадцяти осіб. Право подання кандидатур до складу окружних виборчих комісій мають партії (блоки), які в поточному складі Верховної Ради України станом на 15 вересня року, що передує рокові про­ведення виборів, мають свої партійні фракції (фракції блоків), а також інші партії (блоки) — суб'єкти виборчого процесу.

До складу окружної виборчої комісії обов'язково включа­ються (за наявності відповідного подання) по одному представ­нику від партій (блоків), які в поточному складі Верховної Ра­ди України станом на 15 вересня року, що передує рокові про­ведення виборів, мають свої партійні фракції (фракції блоків). Не більше ніж по одному представнику від інших партій (бло­ків) — суб'єктів виборчого процесу включаються до складу окружної виборчої комісії шляхом жеребкування, що проводить­ся Центральною виборчою комісією не пізніше ніж на третій день після закінчення строку внесення відповідних подань.

Кандидатури, внесені до складу окружної виборчої комісії, можуть бути відхилені лише з підстав їх невідповідності зазна­ченим вище вимогам, порушення вимог щодо подання кандида­тур до складу окружних виборчих комісій або застосування пе­редбаченого механізму жеребкування.

У разі якщо в установлений строк не надійшли подання що­до складу окружної виборчої комісії або якщо кількість запро­понованих до складу окружної виборчої комісії осіб становить менше дванадцяти, окружна виборча комісія утворюється Цент­ральною виборчою комісією за поданням її Голови у кількості дванадцяти осіб з обов'язковим урахуванням поданих кандида­тур від передбачених Законом партій (блоків).

Голова, заступник голови та секретар окружної виборчої ко­місії не можуть бути представниками однієї партії (блоку) — суб'єкта виборчого процесу.

Кожна партія (блок), кандидатури від якої включені до скла­ду окружних виборчих комісій, має право на пропорційну част­ку кожної категорії керівних посад в окружних виборчих комі­сіях. Частка керівних посад для кожної партії (блоку) в межах загальнодержавного виборчого округу визначається відповідно до кількості кандидатур, внесених від партії (блоку) до складу окружних виборчих комісій, у відношенні до загальної кількос-


Читайте також:

  1. III. ФОРМИРОВАНИЕ ЕДИНОГО РОССИЙСКОГО ГОСУДАРСТВА
  2. III. ФОРМИРОВАНИЕ ОТРАСЛЕЙ ПИЩЕВОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ ПРИ КАПИТАЛИЗМЕ (ХIХ – начало ХХ вв.)
  3. IV. Особенности государственной службы российского трансформирующегося общества.
  4. VII. ФОРМИ КОЛЕКТИВНОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПРОБЛЕМ
  5. А) Відносини власності і форми господарювання в сільському господарстві
  6. А) Заробітна плата її форми та системи.
  7. А) Заробітна плата, її форми та системи.
  8. А/. Форми здійснення народовладдя та види виборчих систем.
  9. Автоматизовані форми та системи обліку.
  10. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  11. Акредитив та його форми
  12. Активні форми участі територіальної громади у вирішенні питань ММС




Переглядів: 334

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Утворення виборчих комісій. Припинення діяльності виборчих комісій | Форми безпосередньої демократії (прямого народовладдя) 229

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.