Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Форми безпосередньої демократії (прямого народовладдя) 229

і і осіб, включених до складу окружних виборчих комісій від партій (блоків). Особа, що увійшла до складу окружної вибор­чій комісії за поданням Голови Центральної виборчої комісії, не може бути призначена на керівну посаду у виборчій комісії, крім випадків, коли до складу відповідної виборчої комісії не надійшли або надійшли у недостатній кількості подання від пар-іііі (блоків). Порядок розподілу керівних посад між партіями (блоками) в межах установлених часток визначається Централь­ною виборчою комісією. При цьому має бути дотримано при­близну рівномірність територіального розподілу посад, одержа­них представниками кожної партії (блоку).

Рішення про утворення окружних виборчих комісій та про їх склад, ухвалене відповідно до вимог Закону, публікується І Існтральною виборчою комісією у триденний строк від дня його прийняття в загальнодержавних друкованих засобах масової ін­формації. Витяг із цього рішення про утворення окружних ви­борчих комісій у відповідному регіоні та про їх склад публіку-і і ься Центральною виборчою комісією у регіональному друко-ваному засобі масової інформації у семиденний строк від дня прийняття зазначеного рішення.

Дільнична виборча комісія створюється відповідною окруж­ною виборчою комісією не пізніш як за тридцять п'ять днів до дня виборів у складі голови, заступника голови, секретаря та ін­ших членів комісії.

Дільнична виборча комісія утворюється у складі:

1) для малих дільниць — 10—18 осіб;

2) для середніх дільниць — 14—20 осіб;

3) для великих дільниць — 18—24 особи.

На виборчих дільницях, де кількість виборців не перевищує п'ятдесяти осіб, дільнична виборча комісія може утворюватися у складі голови, секретаря та двох—чотирьох членів комісії.

Право подання кандидатур до складу дільничних виборчих КОМІСІЙ мають партії (блоки), які в поточному складі Верховної Ради України станом на 15 вересня року, що передує рокові про­ведення виборів, мають свої партійні фракції (фракції блоків), .і також інші партії (блоки) — суб'єкти виборчого процесу. Від Імені партії (блоку) подання вносить уповноважена особа пар­ні (блоку) у відповідному територіальному або загальнодержав­ному виборчому окрузі.

 

230

_________ ГлаваУІ

До складу дільничної виборчої комісії звичайної чи спеціаль­ної виборчої дільниці, за винятком випадків заснування дільнич­ної виборчої комісії спеціальної виборчої дільниці, утвореної на судні, яке в день виборів перебуває у плаванні під Держав­ним Прапором України, на полярній станції України, обов'яз­ково включаються (за наявності відповідного подання) по од­ному представнику партій (блоків), які в поточному складі Вер­ховної Ради України станом на 15 вересня року, що передує року проведення виборів, мають свої партійні фракції (фракції бло­ків). Не більше ніж по одному представнику від інших партій (блоків) — суб'єктів виборчого процесу включаються до складу дільничної виборчої комісії шляхом жеребкування, що прово­диться окружною виборчою комісією не пізніше ніж на третій день після закінчення строку внесення відповідних подань. Кан­дидатури, включені до складу дільничної виборчої комісії, мо­жуть бути відхилені лише з підстав їх невідповідності встанов­леним Законом вимогам до членів дільничної виборчої комісії, або застосування передбаченого механізму жеребкування, а також внесення подання з порушенням вимог, закріплених у Законі.

У разі якщо в установлений строк не надійшли подання що­до складу дільничної виборчої комісії або якщо кількість осіб, запропонованих до її складу, менше встановленої мінімальної, окружна виборча комісія зобов'язана утворити дільничну ви­борчу комісію за поданням голови окружної виборчої комісії у складі, не більшому ніж середня кількість осіб від встановленої кількості, з обов'язковим урахуванням поданих кандидатур від партій (блоків). Пропозиції щодо таких кандидатур голові окруж­ної виборчої комісії можуть подавати члени окружної виборчої комісії, дільничні виборчі комісії, місцеві організації партій.

Кожна партія (блок), кандидатури від якої включені до скла­ду дільничних виборчих комісій, має право на пропорційну част­ку кожної категорії керівних посад у дільничних виборчих комі­сіях окремо малих, середніх, великих виборчих дільниць у межах територіального виборчого округу, яка залежить від кількості кандидатур від відповідних партій (блоків), унесених до складу дільничних виборчих комісій. Частка керівних посад для кож­ної партії (блоку) у кожній категорії виборчих дільниць у ме­жах територіального виборчого округу визначається відповідно до кількості кандидатур, включених від партії (блоку) до скла-


Читайте також:

  1. III. ФОРМИРОВАНИЕ ЕДИНОГО РОССИЙСКОГО ГОСУДАРСТВА
  2. III. ФОРМИРОВАНИЕ ОТРАСЛЕЙ ПИЩЕВОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ ПРИ КАПИТАЛИЗМЕ (ХIХ – начало ХХ вв.)
  3. IV. Особенности государственной службы российского трансформирующегося общества.
  4. VII. ФОРМИ КОЛЕКТИВНОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПРОБЛЕМ
  5. А) Відносини власності і форми господарювання в сільському господарстві
  6. А) Заробітна плата її форми та системи.
  7. А) Заробітна плата, її форми та системи.
  8. А/. Форми здійснення народовладдя та види виборчих систем.
  9. Автоматизовані форми та системи обліку.
  10. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  11. Акредитив та його форми
  12. Активні форми участі територіальної громади у вирішенні питань ММС




Переглядів: 346

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Форми безпосередньої демократії (прямого народовладдя) 227 | Форми безпосередньої демократії (прямого народовладдя) 231

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.