Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Форми безпосередньої демократії (прямого народовладдя) 229

і і осіб, включених до складу окружних виборчих комісій від партій (блоків). Особа, що увійшла до складу окружної вибор­чій комісії за поданням Голови Центральної виборчої комісії, не може бути призначена на керівну посаду у виборчій комісії, крім випадків, коли до складу відповідної виборчої комісії не надійшли або надійшли у недостатній кількості подання від пар-іііі (блоків). Порядок розподілу керівних посад між партіями (блоками) в межах установлених часток визначається Централь­ною виборчою комісією. При цьому має бути дотримано при­близну рівномірність територіального розподілу посад, одержа­них представниками кожної партії (блоку).

Рішення про утворення окружних виборчих комісій та про їх склад, ухвалене відповідно до вимог Закону, публікується І Існтральною виборчою комісією у триденний строк від дня його прийняття в загальнодержавних друкованих засобах масової ін­формації. Витяг із цього рішення про утворення окружних ви­борчих комісій у відповідному регіоні та про їх склад публіку-і і ься Центральною виборчою комісією у регіональному друко-ваному засобі масової інформації у семиденний строк від дня прийняття зазначеного рішення.

Дільнична виборча комісія створюється відповідною окруж­ною виборчою комісією не пізніш як за тридцять п'ять днів до дня виборів у складі голови, заступника голови, секретаря та ін­ших членів комісії.

Дільнична виборча комісія утворюється у складі:

1) для малих дільниць — 10—18 осіб;

2) для середніх дільниць — 14—20 осіб;

3) для великих дільниць — 18—24 особи.

На виборчих дільницях, де кількість виборців не перевищує п'ятдесяти осіб, дільнична виборча комісія може утворюватися у складі голови, секретаря та двох—чотирьох членів комісії.

Право подання кандидатур до складу дільничних виборчих КОМІСІЙ мають партії (блоки), які в поточному складі Верховної Ради України станом на 15 вересня року, що передує рокові про­ведення виборів, мають свої партійні фракції (фракції блоків), .і також інші партії (блоки) — суб'єкти виборчого процесу. Від Імені партії (блоку) подання вносить уповноважена особа пар­ні (блоку) у відповідному територіальному або загальнодержав­ному виборчому окрузі.

 

230

_________ ГлаваУІ

До складу дільничної виборчої комісії звичайної чи спеціаль­ної виборчої дільниці, за винятком випадків заснування дільнич­ної виборчої комісії спеціальної виборчої дільниці, утвореної на судні, яке в день виборів перебуває у плаванні під Держав­ним Прапором України, на полярній станції України, обов'яз­ково включаються (за наявності відповідного подання) по од­ному представнику партій (блоків), які в поточному складі Вер­ховної Ради України станом на 15 вересня року, що передує року проведення виборів, мають свої партійні фракції (фракції бло­ків). Не більше ніж по одному представнику від інших партій (блоків) — суб'єктів виборчого процесу включаються до складу дільничної виборчої комісії шляхом жеребкування, що прово­диться окружною виборчою комісією не пізніше ніж на третій день після закінчення строку внесення відповідних подань. Кан­дидатури, включені до складу дільничної виборчої комісії, мо­жуть бути відхилені лише з підстав їх невідповідності встанов­леним Законом вимогам до членів дільничної виборчої комісії, або застосування передбаченого механізму жеребкування, а також внесення подання з порушенням вимог, закріплених у Законі.

У разі якщо в установлений строк не надійшли подання що­до складу дільничної виборчої комісії або якщо кількість осіб, запропонованих до її складу, менше встановленої мінімальної, окружна виборча комісія зобов'язана утворити дільничну ви­борчу комісію за поданням голови окружної виборчої комісії у складі, не більшому ніж середня кількість осіб від встановленої кількості, з обов'язковим урахуванням поданих кандидатур від партій (блоків). Пропозиції щодо таких кандидатур голові окруж­ної виборчої комісії можуть подавати члени окружної виборчої комісії, дільничні виборчі комісії, місцеві організації партій.

Кожна партія (блок), кандидатури від якої включені до скла­ду дільничних виборчих комісій, має право на пропорційну част­ку кожної категорії керівних посад у дільничних виборчих комі­сіях окремо малих, середніх, великих виборчих дільниць у межах територіального виборчого округу, яка залежить від кількості кандидатур від відповідних партій (блоків), унесених до складу дільничних виборчих комісій. Частка керівних посад для кож­ної партії (блоку) у кожній категорії виборчих дільниць у ме­жах територіального виборчого округу визначається відповідно до кількості кандидатур, включених від партії (блоку) до скла-


Читайте також:

  1. III. ФОРМИРОВАНИЕ ЕДИНОГО РОССИЙСКОГО ГОСУДАРСТВА
  2. III. ФОРМИРОВАНИЕ ОТРАСЛЕЙ ПИЩЕВОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ ПРИ КАПИТАЛИЗМЕ (ХIХ – начало ХХ вв.)
  3. IV. Особенности государственной службы российского трансформирующегося общества.
  4. VII. ФОРМИ КОЛЕКТИВНОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПРОБЛЕМ
  5. А) Відносини власності і форми господарювання в сільському господарстві
  6. А) Заробітна плата її форми та системи.
  7. А) Заробітна плата, її форми та системи.
  8. А/. Форми здійснення народовладдя та види виборчих систем.
  9. Автоматизовані форми та системи обліку.
  10. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  11. Акредитив та його форми
  12. Активні форми участі територіальної громади у вирішенні питань ММС




Переглядів: 381

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Форми безпосередньої демократії (прямого народовладдя) 227 | Форми безпосередньої демократії (прямого народовладдя) 231

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.