Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Форми безпосередньої демократії (прямого народовладдя) 287

7) перелік документів і матеріалів, що додаються;

8) зазначення заінтересованих осіб, яких суб'єкт звернення ;іі скаргою вважає за потрібне залучити до розгляду скарги;

9) підпис суб'єкта звернення зі скаргою чи особи, яка його представляє відповідно до Закону, із зазначенням дати підпи­сання.

Скарга від імені виборчої комісії подається за рішенням ви­борчої комісії, яке додається до скарги, підписується головую­чим на засіданні виборчої комісії, на якому приймалося рішен­ня про звернення із скаргою, та засвідчується печаткою вибор­чої комісії.

До скарги додаються її копії та копії усіх документів, що при­єднуються до неї, у кількості, яка дорівнює кількості суб'єктів оскарження та заінтересованих осіб, зазначених у скарзі.

Розгляд скарг судом здійснюється в порядку, встановлено­му Кодексом адміністративного судочинства України, з ураху­ванням особливостей, визначених Законом. Особливості прова­дження у справах щодо: оскарження рішень, дій або бездіяльнос­ті виборчих комісій; уточнення списку виборців; оскарження рішень, дій або бездіяльності органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, засобів масової інформації, підпри­ємств, установ, організацій, їхніх посадових та службових осіб, творчих працівників засобів масової інформації, які порушують законодавство про вибори; оскарження дій або бездіяльності кандидатів, їхніх довірених осіб, партії (блоку), місцевої органі­зації партії (блоку місцевих організацій партій), їхніх посадових осіб та уповноважених осіб, офіційних спостерігачів від суб'єк­тів виборчого процесу, а також особливості: судових рішень за наслідками розгляду справ, пов'язаних з виборчим процесом, та їх оскарження; здійснення представництва у справах, пов'язаних з виборчим процесом; обчислення строків у справах, пов'язаних з виборчим процесом, та наслідки їх порушення, встановлені статтями 172—179 зазначеного Кодексу.

Скарга, оформлена без дотримання вимог щодо її форми та змісту, встановлених Законом, повертається відповідно Головою Центральної виборчої комісії або іншим членом Центральної виборчої комісії за дорученням Голови Центральної виборчої комісії чи головою або заступником голови окружної або діль­ничної виборчої комісії суб'єкту звернення зі скаргою без роз-

288 Глава VI

гляду не пізніш як на наступний день після дня надходження скарги, а скарга, подана напередодні дня голосування, в день го­лосування чи наступного дня, — невідкладно. При поверненні скарги без розгляду зазначається вичерпний перелік недоліків, які перешкоджають її розгляду і вказується на можливість по­вторного звернення із скаргою, оформленою відповідно до ви­мог Закону у передбачені Законом строки.

При повторному поданні скарги з невиправленими недолі­ками або з допущенням нових недоліків суб'єкт розгляду скар­ги приймає рішення про залишення її без розгляду по суті.

Скаргу, оформлену з дотриманням вимог Закону, розглядає суд або відповідна виборча комісія на своєму засіданні не піз­ніш як на п'ятий день з дня її отримання, за винятком випадків, передбачених нижче.

Скаргу щодо порушень, які мали місце до дня голосування, розглядає виборча комісія у загальний строк, передбачений ви­ще, але не пізніше початку голосування.

Скаргу щодо порушення, яке мало місце під час голосуван­ня, подану до дільничної виборчої комісії, остання розглядає від­разу після закінчення голосування.

Скаргу щодо порушення, яке мало місце у день голосуван­ня, під час підрахунку голосів та встановлення результатів го­лосування на дільниці, подану до виборчої комісії вищого рівня або до суду, розглядає відповідний суб'єкт розгляду скарги у дводенний строк з дня її подання.

Якщо виборча комісія при розгляді скарги визнає необхід­ним проведення перевірки зазначених у скарзі обставин право­охоронними органами, відповідні правоохоронні органи за звер­ненням виборчої комісії перевіряють ці обставини та вживають відповідних заходів щодо припинення порушення законодавст­ва у триденний строк з дня отримання звернення виборчої ко­місії, а якщо таке звернення отримано ними менше ніж за три дні до дня голосування, у день голосування чи в наступний за ним день, — невідкладно. Про наслідки перевірки та вжиті захо­ди відповідні органи повідомляють виборчу комісію, яка до них звернулася.

Розгляд скарги суб'єктом розгляду скарги здійснюється з обов'язковим своєчасним повідомленням суб'єкта звернення зі скаргою, суб'єкта оскарження та інших заінтересованих осіб ре-


Читайте також:

  1. III. ФОРМИРОВАНИЕ ЕДИНОГО РОССИЙСКОГО ГОСУДАРСТВА
  2. III. ФОРМИРОВАНИЕ ОТРАСЛЕЙ ПИЩЕВОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ ПРИ КАПИТАЛИЗМЕ (ХIХ – начало ХХ вв.)
  3. IV. Особенности государственной службы российского трансформирующегося общества.
  4. VII. ФОРМИ КОЛЕКТИВНОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПРОБЛЕМ
  5. А) Відносини власності і форми господарювання в сільському господарстві
  6. А) Заробітна плата її форми та системи.
  7. А) Заробітна плата, її форми та системи.
  8. А/. Форми здійснення народовладдя та види виборчих систем.
  9. Автоматизовані форми та системи обліку.
  10. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  11. Акредитив та його форми
  12. Активні форми участі територіальної громади у вирішенні питань ММС




Переглядів: 414

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Глава VI | Форми безпосередньої демократії (прямого народовладдя) 289

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.