Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Форми безпосередньої демократії (прямого народовладдя) 289

комендованою телеграмою, факсимільним повідомленням, засо­бами електронної пошти про час і місце розгляду скарги. Допу­скається повідомлення суб'єкта звернення зі скаргою, суб'єк­та оскарження та заінтересованих осіб про час і місце розгляду с карги по телефону з фіксуванням такої дії службовою особою суб'єкта розгляду скарги окремою письмовою довідкою, яка долучається до справи (протоколу). Неприбуття на засідання суб'єкта розгляду скарги осіб, які були належним чином пові­домлені про нього, не перешкоджає розгляду скарги.

Копії скарги та доданих до неї документів надаються суб'єк­ту оскарження та заінтересованим особам заздалегідь, а у разі неможливості — не пізніше початку розгляду скарги. Суб'єкт оскарження має право подати письмові пояснення по суті скар­ги, які беруться до розгляду суб'єктом розгляду скарги.

Суб'єкт розгляду скарги приймає рішення про залишення скарги без розгляду по суті, якщо її подано неналежним суб'єк­том звернення зі скаргою до неналежного суб'єкта розгляду скар­ги або з порушенням строків оскарження, встановлених вище.

Центральна виборча комісія, приймаючи рішення про зали­шення скарги без розгляду по суті, може з власної ініціативи взя­ти до розгляду факти, викладені у скарзі.

Інші питання порядку розгляду скарг виборчими комісіями визначає Центральна виборча комісія відповідно до вимог За­кону.

Рішення суб'єкта розгляду скарги має бути справедливим, законним і обгрунтованим.

При розгляді скарги по суті суб'єкт розгляду скарги може задовольнити скаргу повністю або частково чи відмовити в її задоволенні.

У разі задоволення скарги суб'єкт розгляду скарги може прийняти рішення, яким:

1) визнати рішення суб'єкта оскарження чи окремих його по­ложень, дії чи бездіяльність такими, що не відповідають вимогам законодавства про вибори депутатів, порушують виборчі права громадян, права та законні інтереси суб'єкта виборчого процесу;

2) скасувати рішення;

3) зобов'язати суб'єкта оскарження здійснити дії, передба­чені законодавством, що регулює організацію та порядок прове­дення виборів депутатів;

10 Конституційне право України

290 Глава VI

4) зобов'язати суб'єкта оскарження утриматися від учинен­ня певних дій;

5) поновити іншим способом порушені виборчі права гро­мадян, права та законні інтереси суб'єкта виборчого процесу;

6) зобов'язати суб'єкта оскарження та (або) інший орган, партію (блок), засіб масової інформації, посадову чи службову особу здійснити передбачені законодавством, що регулює орга­нізацію та порядок проведення виборів депутатів, дії, які випли­вають із факту скасування рішення, визнання оскаржених дій або бездіяльності протиправними.

Виборча комісія вищого рівня на підставі скарги, рішення суду або з власної ініціативи може скасувати рішення виборчої комісії нижчого рівня та прийняти рішення по суті питання або зобов'язати виборчу комісію нижчого рівня повторно розгляну­ти порушене питання.

Копія рішення суб'єкта розгляду скарги видається чи над­силається суб'єкту звернення зі скаргою, суб'єкту оскарження, заінтересованим особам, відповідній виборчій комісії, іншому суб'єкту, про якого йдеться у рішенні, не пізніше наступного дня після прийняття рішення, а у разі прийняття рішення напе­редодні, в день виборів або на наступний день — невідкладно.

Рішення суду, прийняте в першій інстанції, набирає закон­ної сили після закінчення строку на апеляційне оскарження у терміни, встановлені Законом.

Закон також передбачає особливості: перегляду судових рі­шень; оскарження рішень, дій чи бездіяльності органів вико­навчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, закладів та організацій, їх посадових та службових осіб; оскарження рішень чи дій партій (блоків), інших об'єднань гро­мадян; оскарження дій чи бездіяльності засобів масової інфор­мації, їх власників, посадових осіб та творчих працівників; оскар­ження дій чи бездіяльності кандидата у депутати; оскарження рішень, дій чи бездіяльності виборчих комісій, членів виборчих комісій.

Особи, винні в порушенні законодавства про вибори депу­татів, притягаються до кримінальної, адміністративної або ін­шої відповідальності (конституційно-правової, цивільно-пра­вової, дисциплінарно-правової) в порядку, встановленому за­коном.


Читайте також:

  1. III. ФОРМИРОВАНИЕ ЕДИНОГО РОССИЙСКОГО ГОСУДАРСТВА
  2. III. ФОРМИРОВАНИЕ ОТРАСЛЕЙ ПИЩЕВОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ ПРИ КАПИТАЛИЗМЕ (ХIХ – начало ХХ вв.)
  3. IV. Особенности государственной службы российского трансформирующегося общества.
  4. VII. ФОРМИ КОЛЕКТИВНОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПРОБЛЕМ
  5. А) Відносини власності і форми господарювання в сільському господарстві
  6. А) Заробітна плата її форми та системи.
  7. А) Заробітна плата, її форми та системи.
  8. А/. Форми здійснення народовладдя та види виборчих систем.
  9. Автоматизовані форми та системи обліку.
  10. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  11. Акредитив та його форми
  12. Активні форми участі територіальної громади у вирішенні питань ММС




Переглядів: 318

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Форми безпосередньої демократії (прямого народовладдя) 287 | Форми безпосередньої демократи' (прямого народовладдя) 291

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.