Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Імплементація Конвенції ООН проти корупції: Україна

 

Україна підписала Конвенцію ООН проти корупції у грудні 2005 року та ратифікувала її у жовтні 2006 року. Конвенція ООН проти корупції набула чинності в Україні 1 липня 2011р., одночасно із входженням в дію Закону України про засади запобігання і протидії корупції в Україні. Цей закон містить низку новел, зокрема визначення конфлікту інтересів та норми про регулювання отримання подарунків державними службовцями. Закон прийнятий із врахуванням рішення Конституційного Суду України щодо можливості державних службовців займатися викладацькою та науково-дослідницькою роботою. Разом з тим, закон не передбачає кримінальну відповідальність юридичних осіб. Він не вимагає декларування активів близькими родичами державних службовців, оскільки ця норма була визнаною неконституційною нещодавнім рішенням Конституційного Суду України.

 

Крім того, на розгляді у Парламенті знаходяться проекти законів про конфлікт інтересів та декларування фінансового стану. Вони отримали підтримку з боку експертів ОЄСР та Ради Європи і допоможуть Україні виконати свої зобов’язання за Конвенцією ООН проти корупції. Зазначені закони прийняті у першому читанні та перебувають на подальшому розгляді у Верховній Раді України.

Парламентські ресурси

У цілях ефективного виконання парламентських функцій від парламентарів очікується розуміння конституцій своїх країн та міжнародних зобов’язань своїх держав.

Такі сподівання будуть досить значними, якщо ми визнаємо, що в ідеалі до складу парламенту мають входити особи, які представляють широкий спектр фахових знань та інтересів. Парламентарям належать функції та обов’язки, виконання яких вимагає значного часу. Ресурсне забезпечення парламентської роботи є не однаковим у різних державах. Разом з тим, без виділення адекватних ресурсів для забезпечення парламентської роботи функціонування самої цієї інституції та її членів значно ускладниться. Для того, щоб оволодіти питаннями прав людини та розуміти їх, парламентарі мусять спиратися на підтримку та поради спеціалістів, включаючи юридичні консультації (у разі потреби). Адекватність дослідницьких можливостей має опиратися на вільний доступ до дотичних матеріалів, у тому числі одержання відомостей через Інтернет.


Читайте також:

  1. I. Україна з найдавніших часів до початку XX ст.
  2. II. Злочини проти життя та здоров'я особи
  3. XXIII. ПОИСК НЕПРОТИВОРЕЧИВОЙ ВЕРСИИ
  4. XXIII. ПОИСК НЕПРОТИВОРЕЧИВОЙ ВЕРСИИ
  5. А противоположность (контрарность) Е
  6. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  7. Аквинский Ф. Сумма против язычников
  8. Активное сопротивление нагруженного индуктора
  9. Аміноглікозиди (стрептоміцину сульфат, гентаміцину сульфат). Механізм і спектр протимікробної дії, застосування, побічні ефекти.
  10. Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства як методична основа діагностики його спроможності протидіяти кризовим явищам та ліквідувати їх наслідки
  11. Антисептики ароматичного ряду (фенол чистий, іхтіол, дьоготь, мазь Вількінсона, лінімент за Вишневським). Особливості протимікробної дії та застосування.
  12. Аргументи на користь і проти державного регулювання аграрної сфери




Переглядів: 602

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Конвенція ООН проти корупції: ключові зобов’язання | Парламентарі як захисники прав людини

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.