Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ефективне супроводження парламентом виконання своїх рекомендацій: постійний діалог з питань прав людини?

Здійснення кроків для супроводження виконання наданих рекомендацій, висновків та парламентських запитів може стати непростим завданням для парламентів та окремих парламентарів. Політичні дебати можуть відбуватися швидко, відтак постають неабиякі виклики щодо часу та ресурсів. Разом з тим, ті парламенти і парламентарі, які набувають експертних знань у конкретних проблемах прав людини, набувають ще й інституційного досвіду, який має величезну цінність і може стати опорою для поточного демократичного діалогу між законодавцями, іншими гілками уряду та широким загалом стосовно важливих питань конституційного значення. Інструментарій ефективного супроводження - це ретельне ведення документації на підтримку інституційного досвіду та історії його набуття, а також встановлення графіків контрольних заходів виконання рішень. Так само, додаткова нагода перевірити виконання наданих раніше рекомендацій виникає, коли парламентарі знаходять час для перевірки виконання висновків органів, створених у рамках угод ООН.

Супроводження виконання конкретних рекомендацій може сприяти підвищенню ефективності парламентського інформування шляхом застосування формальних і неформальних засобів для підтримки рекомендацій стосовно реформаторських кроків, спрямованих на удосконалення захисту конкретних прав. Парламентарі можуть удаватися до більш формальних парламентських процедур для супроводження виконання рекомендацій конкретних комітетів (наприклад, пропонуючи зміни до поданих урядом законопроектів або шляхом розроблення законів у порядку парламентської ініціативи). Так само, для того, щоб привернути увагу до певного питання, іноді можуть краще спрацювати неформальні підходи. Наприклад, після подання двох звітів з питання охорони правопорядку та акцій протесту СКПЛ сприяв організації круглого столу для неформального обговорення громадського порядку та реформування органів його охорони. Результати цієї роботи були корисними як для роботи наглядового органа поліції, Констебльської Інспекції Її Величності, так і для СКПЛ та окремих його членів, що опікуються зазначеними питаннями.

«Парламентарі можуть стати ключовими партнерами у перебудові світу на основі справедливості, рівності та поваги до прав людини».

Посібник IPU з прав людини для парламентарів (2005 рік)

Відкритість та прозорість, дієві та своєчасні рекомендації, поєднані з дієвим супроводженням виконання парламентських рішень з боку самих парламентів та членів парламенту створюють потенціал для побудови динамічного діалогу між усіма трьома гілками уряду та широким загалом, який дозволить удосконалити захист, просування і дотримання міжнародних стандартів прав людини на практиці.


Частина ІІІ. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОБОТИ ПАРЛАМЕНТАРІВ: ПРАВА ЛЮДИНИ І ВЕРХОВЕНСТВО ПРАВА – КОРИСНІ ДЖЕРЕЛА

Тут наведені корисні джерела інформації щодо прав людини і верховенства права. У більшості випадків посилання зроблені на джерела в Інтернеті з безкоштовним доступом. Інші інструменти дослідження доступні за підпискою за принципом «оплата за перегляд». Список не претендує на повну вичерпність: кожного разу з розширенням Інтернету з’являються нові матеріали. Зазначений список контактів був створений за допомогою наших місцевих партнерів з TWC на основі відомостей,що існували на той час на місцевому рівні.

На жаль, певна частка цих ресурсів існує тільки англійською або французькою мовами.


Читайте також:

  1. EQU - Встановити постійний вираз
  2. H) Орган з питань конкуренції
  3. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  4. II. Діалогічні
  5. III. Виконання бюджету
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  10. IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО
  11. IX. ДОКУМЕНТАЦІЯ З КАДРОВО-КОНТРАКТНИХ ПИТАНЬ
  12. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи




Переглядів: 396

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Забезпечення доступу до парламенту | НАЦІОНАЛЬНІ РЕСУРСИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.