Чи має ваш парламент стратегію забезпечення рівного доступу до роботи парламенту для людей з особливими потребами?Аналіз прикладу СК: права людей з особливими потребами та робота СКПЛСКПЛ провів широкомасштабне дослідження поводження з дорослими людьми, які мають проблеми непридатності до навчання, у 2007 році. Комітет здійснив низку кроків для розширення доступу до цього дослідження, а також для активного залучення до нього зазначених осіб:
· СКПЛ найняв двох фахових радників: старшого професора з соціальної опіки та спеціаліста з питань дискримінації та законів про психічне здоров’я. Робота комітету спиралася на їхні експертні поради та формувалася на їхній основі.
· Члени і працівники апарату СКПЛ пройшли курс підготовки з навичок ефективного спілкування з особами, які мають проблеми придатності до навчання та складнощі у спілкуванні.
· Комітет зібрав свідчення у людей, які мають проблеми придатності до навчання, а також мав неофіційні зустрічі з особами, які потребують більшої підтримки, у їхніх домівках і у парламенті.
· Члени комітету опанували альтернативні підходи до спілкування, навчившись вести бесіди у більш неформальному стилі, без піджаків, для створення менш напруженої атмосфери у ході засідань із збирання інформації.
· Для підвищення доступу до відомостей про цю роботу відповідні прес-релізи та коротке викладення підсумкового звіту були опубліковані у версіях Easy Read та в аудіозаписі[111].
Після завершення дослідження тодішній Голова СКПЛ звернувся до керівництва Палати громад з письмовим запитом про надання докладнішої інформації щодо методів просування прав людей з особливими потребами з боку Палати для надання цим особам доступу до її робочих процедур, а також ініціював дебати на основі своїх висновків.