Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Парламенти та альтернативні засоби залучення громадськості

· Наскільки доступною є інформація на веб-сайті парламенту?

· Чи завантажують комітети відомості про свої поточні розслідування на регулярній основі?

· Чи мають комітети право проводити виїзні засідання за межами парламенту для збирання фактів в інших місцевостях, окрім столиці?

· Чи має ваш парламент стратегію використання нових медійних можливостей у своїй роботі?

 

Парламентарям, які працюють над питаннями прав людини, належить знати не тільки про механізми підвищення прозорості, але також уважно ставитися до альтернативних методів залучення причетних і зацікавлених осіб, які можуть потребувати окремої допомоги для того, щоб ефективно долучатися до роботи парламенту. Парламентарі і парламентські органи мусять використовувати весь набір інструментів, включаючи ті, які тільки з’являються у новому медійному середовищі для того, щоб визначити найкращі підходи до залучення громад, які в іншому випадку можуть опинитися поза межами дебатів з важливих питань, що стосуються їх безпосередньо. Наприклад, деяким особам може бути досить важко вийти на зв’язок з парламентським комітетом, який збирає факти серед широкого загалу. Неформальні приватні зустрічі з членами комітету надають їм можливість просвітити парламентарів через призму свого бачення, хоча такі свідчення не можуть бути офіційно прийнятними. Так само, деякі люди з особливими потребами для прямого спілкування з парламентом можуть потребувати допомоги. У ході планування заходів із забезпечення рівного доступу для осіб з особливими потребами, необхідно закладати до стратегії і невидимі оком особливі потреби нефізичного характеру. Таке планування має спиратися на «соціальну» модель особливих потреб, у якій визнається, що можливості людей з особливими потребами обмежуються не тільки суто медичними чинниками, але також бар’єрами, які зводить суспільство.


Читайте також:

  1. II. Основні засоби
  2. III. Медико-відновлювальні засоби
  3. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  4. IX. НАУКОВИЙ СТИЛЬ І ЙОГО ЗАСОБИ У ПРОФЕСІЙНОМУ СПІЛКУВАННІ
  5. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  6. L2.T4/1.2. Засоби безперервного транспортування матеріалів. Транспортери.
  7. L2.T4/1.3. Засоби дозування сипучих матеріалів.
  8. L3.T4/2. Засоби переміщення рідин.
  9. V Засоби навчання
  10. XIII. НАУКОВИЙ СТИЛЬ І ЙОГО ЗАСОБИ У ПРОФЕСІЙНОМУ СПІЛКУВАННІ
  11. Автоматизація технологічних процесів і транспортні засоби.
  12. Адреноблокуючі засоби.




Переглядів: 409

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Підвищення прозорості та залучення широкого загалу | Забезпечення доступу до парламенту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.