1. Відповідальність оператора змішаного перевезення за вантаж на підставі цієї Конвенції охоплює період з моменту прийняття ним вантажу у своє відання до моменту видачі вантажу.
2. Для цілей цієї статті вважається, що вантаж знаходиться в веденні оператора змішаного перевезення:
a) з моменту, коли він прийняв вантаж від:
b) до моменту, коли він видав вантаж.
Стаття 15
Відповідальність оператора змішаного перевезення за
Дії його службовців, агентів та інших осіб
З дотриманням положень статті 21 оператор змішаного перевезення несе відповідальність за дії та упущення його службовців або агентів, якщо такий службовець або агент діє в межах його службових обов'язків, або будь-якого іншої особи, послугами якого він користується для виконання договору змішаної перевезення, якщо така особа діє при виконанні договору, як якби такі дії та упущення були вчинені ним самим.
Стаття 16
Підстави відповідальності
1. Оператор змішаного перевезення несе відповідальність за збиток, що є результатом втрати або пошкодження вантажу, а також затримки в доставці, якщо обставини, що викликали втрату, пошкодження або затримку в доставці, мали місце в той час, коли вантаж знаходився в його веденні, як це визначено в статті 14, якщо тільки оператор змішаного перевезення не доведе, що він, його службовці або агенти або будь-яке інше особа, згадана у статті 15, вжили всіх заходів, які можуть розумно вимагатися, щоб уникнути таких обставин та їх наслідків.
2. Затримка в доставці має місце, якщо вантаж не був доставлений в межах строку, прямо визначеного угодою, або при відсутності такої угоди - в межах терміну, який було б розумно вимагати від турботливого оператора змішаного перевезення з урахуванням конкретних обставин.
3. Якщо вантаж не був доставлений протягом 90 календарних днів після закінчення терміну доставки, визначеного відповідно до пунктом 2 цієї статті, то особа, уповноважених заявити вимога, може вважати вантаж втраченим.