МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Який один із принципів земельного законодавства?ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ З ДИСЦИПЛІНИ “ЗЕМЕЛЬНЕ ПРАВО” Київ Аграрна освіта Який один із принципів земельного законодавства? 1) рішення про реалізацію земельних повноважень суб’єкт земельних правовідносин приймає самостійно 2) надання прав і свобод суб’єктам земельних відносин 3) забезпечення рівності права власності на землю громадян, юридичних осіб, територіальних громад та держави 4) встановлення обмежень щодо використання земель за їх цільовим призначенням
2. Найвищу юридичну силу в Україні має: 1) Земельний кодекс 2) Конституція 3) Указ Президента 4) Постанова Верховної Ради
3. За юридичною силою джерела земельного права поділяються на: 1) матеріальні та процесуальні 2) закони і підзаконні нормативні акти 3) загальні та спеціальні 4) кодифіковані і ті, що не є такими
4. Суспільні відносини щодо володіння, користування і розпорядження землею, називаються: 1) правом оренди 2) правом власності 3) правом постійного користування 4) земельними відносинами. 5. Об’єкт права власності на землю: 1) земельна ділянка 2) землеволодіння 3) угіддя 4) землекористування 6. На скільки категорій поділяється земельний фонд України за основним цільовим призначенням : 1) 7 2) 9 3) 10 4) 11 7. Зміна цільового призначення земель, які перебувають у власності громадян та юридичних осіб, здійснюється за ініціативою: 1) Органів виконавчої влади з питань земельних ресурсів 2) Органів місцевого самоврядування 3) Органів державної влади 4) Власників земельних ділянок 8. Землі сільськогосподарського призначення надаються у користування сільськогосподарським підприємствам для: 1) ведення підсобного сільського господарства 2) ведення товарного сільськогосподарського виробництва 3) пропаганди передового досвіду ведення сільського господарства 4) городництва, сінокосіння та випасання худоби. 9. Землі сільськогосподарського призначення можуть передаватися у власність: 1) громадянам України 2) особам без громадянства 3) іноземним громадянам 4) іноземним державам 10.Із угідь, які були в постійному користуванні державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, створюють резервний фонд у розмірі до: 1) 5 % сільськогосподарських угідь 2) 15 % сільськогосподарських угідь 3) 25 % сільськогосподарських угідь 4) 10 % сільськогосподарських угідь 11. Для ведення особистого селянського господарства земельні ділянки на праві власності можуть мати: 1) громадяни України 2) особи без громадянства 3) юридичні особи 4) іноземні громадяни 12. Громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення особистого селянського господарства у розмірі, не більше: 1) 0,10 га 2) 0,60 га 3) 1,00 га 4) 2,00 га 13. Землі для сінокосіння і випасання худоби надаються громадянам у: 1) оренду 2) власність 3) постійне користування 4) концесію 14. Розмір земельної ділянки, який можна приватизувати громадянам України для городництва: 1) 0,00 га 2) до 0,10 га 3) до 0,12 га 4) до 0,15 га 15. Громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення садівництва у розмірі, не більше: 1) 0,01 га 2) 0,10 га 3) 0,12 га 4) 0,15 га 16. Земельні ділянки, призначені для садівництва, можуть використовуватися для: 1) зведення житлових будинків 2) закладання лісових насаджень 3) закладання багаторічних плодових насаджень 4) розміщення оптових ринків 17. Земельні ділянки, призначені для городництва, можуть використовуватися для: 1) спорудження капітальних будівель і споруд 2) закладання багаторічних плодових насаджень 3) спорудження тимчасових споруд для зберігання інвентарю 4) зведення житлових будинків
18. Громадяни України мають право безоплатно приватизувати земельні ділянки для ведення фермерського господарства у таких розмірах: 1) до 1,00 га 2) до 2,00га 3) до 3,00 га 4) у розмірі земельної частки (паю) 19. Членами фермерського господарства можуть бути подружжя, їх батьки, діти, які досягли: 1) 13-річного віку 2) 14-річного віку 3) 16-річного віку 4) 18-річного віку 20. Право на створення фермерського господарства має: 1) іноземний громадянин та особа без громадянства 2) громадянин україни 3) громадянин, який досяг 18-річного віку 4) дієздатний громадянин україни, який досяг 18-річного віку та виявив бажання створити фермерське господарство 21. До заяви для отримання у власність або в оренду земельної ділянки державної або комунальної власності з метою ведення фермерського господарства додаються документи, що підтверджують: 1) досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі 2) розмір земельної ділянки 3) кількість членів фермерського господарства 4) вік членів фермерського господарства 22. Землі фермерського господарства можуть складатися із: 1) земельної ділянки, що належить на праві власності фермерському господарству як юридичній особі 2) земельних ділянок, що належать громадян – членам фермерського господарства на праві приватної власності 3) земельної ділянки, що використовується фермерським господарством на умовах оренди 4) всі відповіді правильні 23. Залежно від матеріального або процесуального характеру земельні відносини поділяються на: 1) регулятивні та охоронні 2) матеріальні та процесуальні 3) охоронні та розпорядні 4) запобіжні та охоронні 24. Завданням земельного законодавства є регулювання земельних відносин з метою: 1) забезпечення права на землю громадян, юридичнихосіб, територіальних Громад та держави 2) оцінки земель 3) ведення моніторингу 4) організації землеустрою 25. До земель житлової та громадської забудови належать земельні ділянки: 1) зелених зон населених пунктів 2) у межах населених пунктів, що їх використовують для розміщення житлової забудови, громадських будівель і споруд, інших об’єктів загального користування 3) поза межами населених пунктів, що їх використовують для об’єктів загального користування 4) земельні ділянки для дачного будівництва 26. Використання земель житлової та громадської забудови здійснюється відповідно до: 1) проектів впорядкування існуючих землеволодінь і землекористувань 2) матеріалів інвентаризації земель та документів , що посвідчують право власності або користування землею 3) регіональних та місцевих правил забудови 4) генерального плану населеного пункту, іншої містобудівної документації, плану земельно-господарського устрою 27. Громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для будівництва індивідуальних гаражів у розмірі не більше: 1) 0,05 га 2) 0,10 га 3) 0,15 га 4) 0,01 га 28. Громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельної ділянки із земель комунальної власності в селі, для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд у розмірі не більше: 1) 0,50 га 2) 0,30 га 3) 0,25 га 4) 0,15 га 29. Громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельної ділянки із земель комунальної власності в селищі для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд у розмірі не більше: 1) 0,60 га 2) 0,25 га 3) 0,20 га 4) 0,15 га 30. Громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельної ділянки із земель комунальної власності в місті для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд у розмірі не більше: 1) 0,10 га 2) 0,12 га 3) 0,15 га 4) 0,25 га. 31. Землями іншого природоохоронного призначення визначають земельні ділянки в межах яких розташовані: 1) природні об’єкти, що мають особливу наукову цінність 2) національні природні парки 3) ботанічні сади 4) зоологічні парки 32. На територіях лікувально-оздоровчих місцевостей і курортів встановлюють: 1) округи і зони санітарної (гірничо-санітарної) охорони 2) охоронні зони 3) зони особливого використання земель 4) смуги відведення
33. Землі, які використовуються для організації відпочинку населення, туризму та проведення спортивних заходів відносяться до земель: 1) оздоровчого призначення 2) рекреаційного призначення 3) природоохоронного призначення 4) лісогосподарського призначення
34. Дачному кооперативу можуть безоплатно передаватись у власність землі, зайняті під: 1) екологічними та навчально-туристськими стежками 2) дорогами, проїздами, будівлями і спорудами загального користування 3) будинками рибалок і мисливців 4) маркованими трасами 35. Громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для індивідуального дачного будівництва у розмірі, не більше: 1) 0,01 га 2) 0,10 га 3) 0,15 га 4) 0,25 га 36. Землі, на яких розташовані пам'ятки культурної спадщини, їх комплекси (ансамблі), історико-культурні заповідники, історико-культурні заповідні території, охоронювані археологічні території, музеї просто неба, меморіальні музеї-садиби належать до категорії: 1) історико-культурного призначення 2) рекреаційного призначення 3) природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення 4) житлової та громадської забудови 37. Розмір замкнених земельних ділянок лісогосподарського призначення, які можуть безоплатно передаватись у власність громадянам і юридичним особам у складі селянських та фермерських господарств: 1) до 2,00 га 2) до 3,00 га 3) до 4,00 га 4) до 5,00 га 38. Земельні ділянки лісогосподарського призначення надаються в постійне користування спеціалізованим державним або комунальним лісогосподарським підприємствам для: 1) ведення лісового господарства 2) ведення сільського господарства 3) рекреаційних цілей 4) наукової діяльності 39. До земель водного фонду належать землі, зайняті: 1) морями, річками, озерами, водосховищами іншими водними об'єктами, болотами, а також островами, не зайнятими лісами 2) портами, спеціалізованими причалами, пристанями і затонами 3) будівлями, береговими навігаційними знаками 4) пасажирськими вокзалами, павільйонами і причалами 40. Для створення сприятливого режиму водних об'єктів уздовж морів, навколо озер, водосховищ та інших водойм встановлюються: 1) охоронні зони 2) водоохоронні зони 3) зони санітарної охорони 4) санітарно-захисні зони 41. Громадянам і юридичним особам можуть безоплатно передаватися у власність замкнені природні водойми, загальною площею до: 1) 5,00 га 2) 4,00 га 3) 3,00 га 4) 2,00 га 42. Прибережні захисні смуги шириною 25 метрів встановлюються: 1) навколо морських заток і лиманів 2) уздовж середніх річок 3) уздовж малих річок та навколо ставків площею менш як 3 гектари 4) навколо ставків площею понад 3 гектари 43. Прибережні захисні смуги шириною 50 метрів встановлюються: 1) уздовж морів 2) уздовж малих річок 3) навколо ставків площею менш як 3 гектари 4) уздовж середніх річок та навколо ставків площею понад 3 гектари 44. Прибережні захисні смуги шириною 100 метрів встановлюються: 1) навколо морських заток і лиманів 2) уздовж середніх річок 3) для великих річок, водосховищ на них та озер 4) по берегах струмків і потічків
45. У прибережних захисних смугах уздовж річок дозволяється: 1) розорювати земелі 2) зберігання та застосування пестицидів і добрив 3) влаштування літніх тіборів для худоби 4) сінокосіння 46. Відведення земельних ділянок, що надаються для цілей промисловості, здійснюється з урахуванням: 1) платоспроможності юридичної особи 2) державних норм забудови 3) черговості освоєння земельних ділянок 4) проектної документації 47. До земель автомобільного транспорту належать землі під: 1) проїзною частиною 2) автовокзалами та автостаціями 3) декоративним озелененням 4) мостами та тунелями 48. До земель дорожнього господарства належать землі під: 1) узбіччям та земляним полотном 2) автозаправними станціями 3) станціями технічного обслуговування 4) автотранспортними підприємствами 49. Земельні ділянки, надані під повітряні і кабельні телефонно-телеграфні лінії та супутникові засоби зв'язку, належать до земель : 1) промисловості 2) енергетичної системи 3) зв’язку 4) транспорту 50. До земель енергетичної системи надежать землі, надані під: 1) випромінювальні споруди телерадіостанцій 2) радіорелейні лінії 3) кабельні телефонно-телеграфні лінії 4) електрогенеруючі об’єкти 51. Уздовж повітряних і підземних кабельних ліній електропередачі встановлюються: 1) охоронні зони 2) санітарно-захисні зони 3) зони особливого використання земель 4) санітарні округи
52. Землі оборони можуть перебувати: 1) лише у державній власності 2) у комунальній та державній власності 3) лише у приватній власності 4) у державній, комунальній і приватній власності 53. Хто розпоряджається землями приватної власності: 1) громадяни україни та юридичні особи 2) держава 3) землекористувачі 4) територіальні громади сіл, селищ, міст 54. Землі, які належать на праві власності територіальним громадам сіл, селищ, міст, є: 1) державною власністю 2) комунальною власністю 3) приватною власністю 4) особистою власністю 55. До земель комунальної власності, які не можуть передаватись у приватну власність, належать землі: 1) загального користування населених пунктів 2) під присадибними ділянками 3) природоохоронного роизначення 4) під промисловими підприємствами 56. Хто розпоряджається землями державної власності: 1) громадяни та юридичні особи 2) Верховна Рада України, обласні та районні ради 3) сільські, селищні та міські ради 4) Кабінет Міністрів України, обласні та районні державні адміністрації 57. Суб’єктами права спільної власності на землю територіальних громад можуть бути: 1) юридичні особи 2) фізичні особи 3) районні та обласні державні адміністрації 4) районні та обласні ради 58. За межами населених пунктів у комунальній власності територіальної громади села можуть перебувати: 1) землі під об’єктами природно-заповідного фонду 2) громадські пасовища 3) земельні ділянки, на яких розташовані об’єкти комунальної власності 4) землі загального користування 59. Однією з форм власності на землю є: 1) акціонерна 2) сільськогосподарська 3) державна 4) суспільна 60. Право на безоплатну приватизацію землі мають: 1) іноземні громадяни 2) громадяни україни 3) юридичні особи 4) особи без громадянства 61.Земельна ділянка може належати на праві спільної сумісної власності лише: 1) територіальним громадам 2) органам державної влади 3) юридичним особам та громадянам 4) територіальним громадам, органам державної влади, юридичним особам та громадянам 62. Іноземні держави можуть набувати у власність земельні ділянки для: 1) розміщення будівель і споруд дипломатичних представництв 2) здійснення підприємницької діяльності 3) рекреаційних та оздоровчих цілей 4) житлового будівництва 63. Іноземні громадяни та особи без громадянства можуть набувати права власності на земельні ділянки у разі: 1) безоплатної передачі із земель державної і комунальної власності 2) викупу земельних ділянок, на яких розташовані об’єкти нерухомого майна, що належать їм на праві власності 3) приватизації земельних ділянок, що були раніше надані їм у користування 4) виділення в натурі (на місцевості) належної їм земельної частки (паю) 64. Юридичні особи можуть набувати у власність земельні ділянки для здійснення підприємницької діяльності у разі: 1) приватизації земельних ділянок, що були раніше надані їм у користування 2) внесення земельних ділянок її засновниками до статутного капіталу 3) приватизації земельних ділянок, що були раніше надані їм у користування 4) безоплатної передачі із земель державної і комунальної власності 65. Землі сільськогосподарського призначення, отримані в спадщину іноземними юридичними особами, підлягають відчуженню протягом: 1) 10 днів 2) одного місяця 3) трьох місяців 4) одного року 66. Право власності на земельну ділянку поширюється в її межах: 1) лише на поверхневий (ґрунтовий) шар 2) лише на водні об’єкти 3) лише на ліси і багаторічні насадження на ній 4) на поверхневий (ґрунтовий) шар, а також на водні об’єкти, ліси і багаторічні насадження на ній 67. До земель державної власності, які не можуть передаватись у приватну власність, належать: 1) земельні ділянки, закріплені за вищими навчальними закладами державної і комунальної форм власності 2) землі під присадибними ділянками 3) земельні ділянки садівничих товариств 4) землі під промисловими підприємствами 68. До земель державної власності, які не можуть передаватись у комунальну власність, належать: 1) земельні ділянки, закріплені за вищими навчальними закладами комунальної форми власності 2) землі атомної енергетики та космічної системи 3) землі лісогоспоподарського призначення 4) землі рекреаційного призначення . 69. Право спільної часткової власності на земельну ділянку виникає під час: 1) безоплатної передачі із земель комунальної власності 2) безоплатної передачі із земель державної власності 3) конфіскації земельної ділянки 4) придбання у власність земельної ділянки двома чи більше особами за цивільно-правовими угодами 70. Хто розпоряджається землями комунальної власності: 1) громадяни 2) держава 3) територіальні громади 4) юридичні особи 71. Забезпечувати використання земельних ділянок за цільовим призначенням –це: 1) вибір власника земельної ділянки 2) обов’язок власника земельної ділянки 3) право власника земельної ділянки 4) рішення органів виконавчої влади 72. Право володіння і користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній або комунальній власності, без встановлення строку – це: 1) емфітевзис 2) суперфіцій 3) право постійного користування 4) право власності 73. Засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для провадження підприємницької та іншої діяльності – це право: 1) постійного користування 2) оренди 3) суборенди 4) концесії 74. Що є об’єктом оренди землі: 1) земельна ділянка 2) землеволодіння 3) угіддя 4) землекористування 75. Орендодавцями земельних ділянок, що перебувають у комунальній власності можуть бути: 1) райдержадміністрації 2) сільські ради 3) юридичні особи 4) громадяни україни 76. Орендодавцями земельних ділянок, що перебувають у державній власності можуть бути: 1) міські ради 2) сільські ради 3) селищні ради 4) райдержадміністрації 77. Орендована земельна ділянка або її частина може передаватися орендарем у: 1) суборенду 2) тимчасове користування 3) постійне користування 4) власність 78. Невід’ємною частиною договору оренди землі є: 1) рішення про надання земельної ділянки в оренду 2) дані економічної оцінки 3) кадастровий план земельної ділянки 4) дані бонітування 79. Платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою – це: 1) земельний податок 2) орендна плата 3) рента 4) податок 80. Форми орендної плати за земельну ділянку: 1. грошова у всіх випадках 2. грошова для земель, які орендуються із земель державної власності 3. натуральна і відсоткова із земель комунальної власності 4. грошова, натуральна та відробіткова (надання послуг орендодавцю) 81. Максимальний термін оренди землі становить до: 1) 10 років 2) 25 років 3) 50 років 4) 100 років 82. Термін короткострокової оренди землі становить до: 1) 2 років 2) 5 років 3) 10 років 4) 15 років
83. Проведення розвідувальних робіт на землях заповідників, національних дендрологічних, ботанічних, меморіальних парків, поховань і археологічних пам'яток дозволяється у виняткових випадках за рішенням: 1) сільської, селищної, міської рад 2) районної державної адміністрації 3) обласної ради 4) Кабінету Міністрів України
84. Право власника або землекористувача земельної ділянки на обмежене платне або безоплатне користування чужою земельною ділянкою – це право: 1) земельного сервітуту 2) оренди 3) концесії 4) ренти 85. Земельні сервітути можуть бути: 1) обмеженими 2) необмеженими 3) цільовими 4) строковими 86. Право користування чужою земельною ділянкою для потреб сільськогосподарського виробництва – це: 1) емфітевзис 2) суперфіцій 3) сервітут 4) концесія 87. Право користування чужою земельною ділянкою для забудови – це: 1) сервітут 2) оренда 3) емфітевзис 4) суперфіцій 88. Наслідки проникнення гілок дерев із сусідньої земельної ділянки: 1) корені можуть бути відрізані в будь-якому випадку 2) гілки можуть бути відрізані в будь-якому випадку 3) корені можуть бути відрізані у випадку, коли вони є перепоною у використанні земельної ділянки за призначенням 4) гілки і корені не можуть бути відрізані 89. Дії власників та землекористувачів земельних ділянок щодо визначення спільних меж: 1) власник сусідньої земельної ділянки встановлює межі на свій розсуд 2) власник земельної ділянки в праві вимагати від сусіда межові знаки 3) власник земельної ділянки в праві вимагати від сусіда сприяння встановленню твердих меж 4) можуть вимагати від райдержадміністрації встановлення твердих меж 90. Навколо особливо цінних природних об'єктів, об'єктів культурної спадщини, створюються: 1) зони санітарної охорони 2) охоронні зони 3) санітарно-захисні зони 4) зони особливого використання земель 91. Зона особливого використання земель створюється навколо: 1) водозабірних та водоочисних споруд 2) об’єктів оздоровчого призначення 3) земель транспорту 4) військових об’єктів збройних сил україни
92. Рішення органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо приватизації земельних ділянок громадян, приймається протягом: 1) 10 днів 2) 14 днів 3) 30 днів 4) місяця 93. Рішення органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо приватизації земельних ділянок, які перебувають у користуванні громадян, приймається на підставі: 1) клопотання 2) проекту відводу земельної ділянки 3) технічних матеріалів та документів, що підтверджують розмір земельної ділянки 4) документів, що підтверджують оцінку земельної ділянки 94. Громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної власності або комунальної власності, у клопотанні вказують: 1) цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри 2) паспортні дані та ідентифікаційний код 3) код використання земельної ділянки 4) кадастровий номер земельної ділянки 95. У який строк з дня отримання погодженого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, органи виконавчої влади або місцевого самоврядування приймають рішення про його затвердження: 1) тижневий 2) двотижневий 3) десятиденний 4) місячний 96. Відмова органів місцевого самоврядування або органів державної влади в наданні земельної ділянки у користування або залишення клопотання без розгляду в установлений законом строк можуть бути оскаржені до: 1) територіального органу земельних ресурсів 2) сільської, селищної, міської ради 3) районної державної адміністрації 4) суду 97. У разі переходу права власності на будинок або його частину від однієї особи до іншої за договором довічного утримання право на земельну ділянку переходить на умовах: 1) приватної власності 2) оренди землі 3) на яких земельна ділянка належала попередньому власнику 4) дарування 98.Набувальною давністю вважають добросовісне, відкрите і безперервне користування земельною ділянкою, протягом: 1) 10 років 2) 15 років 3) 20 років 4) 12 років
99. Районні державні адміністрації на їх території передають земельні ділянки із земель державної власності у власність або у користування за межами населених пунктів для: 1) будівництва і обслуговування житлового будинку та господарських будівель і споруд 2) будівництва об’єктів, пов’язаних з обслуговуванням жителів територіальної громади району 3) індивідуального гаражного будівництва 4) несільськогосподарських потреб – ріллю та багаторічні насадження 100. Право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту: 1) державної реєстрації цих прав 2) встановлення меж земельної ділянки 3) погодження меж земельної ділянки 4) виготовлення проектної документації 101. Продаж громадянам і юридичним особам земельних ділянок, на яких розташовані об’єкти, які підлягають приватизації, здійснюється: 1) місцевими державними адміністраціями 2) державними органами приватизації 3) Радою Міністрів Автономної Республіки Крим 4) органами місцевого самоврядування 102. Підставою для відмови в продажу земельної ділянки є: 1) неподання документів, необхідних для прийняття рішення щодо продажу такої земельної ділянки 2) наявність сервітуту 3) подання документів, необхідних для прийняття рішення щодо продажу такої земельної ділянки 4) відсутність на земельній ділянці інженерної інфраструктури 103. За згодою співвласників у заставу передаються земельні ділянки: 1) комунальної власності 2) державної власності 3) спільної власності 4) орендовані 104. Земельні торги визнаються такими, що не відбулися, у разі: 1) відсутності покупців або наявності тільки одного покупця 2) якщо жоден із покупців не запропонував ціну, вищу за стартову ціну земельної ділянки 3) несплати в установлений термін переможцем земельних торгів належної суми за придбану земельну ділянку 4) всі відповіді правильні 105. Підставами припинення права власності на земельну ділянку є: 1) смерть власника земельної ділянки за відсутності спадкоємця 2) несплата земельного податку 3) несплата орендної плати 4) самостійне господарювання 106. Земельна ділянка може бути конфіскована за рішенням: 1) органів державної влади 2) органів місцевого самоврядування 3) прокуратури 4) суду 107. Сільські, селищні, міські ради вилучають: 1) земельні ділянки державної власності 2) земельні ділянки комунальної власності 3) земельні ділянки спільної власності територіальних громад 4) особливо цінні землі 108. Земельні ділянки державної власності, які перебувають у постійному користуванні, – ріллю, багаторічні насадження для несільськогосподарських потреб, ліси для нелісогосподарських потреб, вилучає: 1) обласна рада 2) обласна державна адміністрація 3) Кабінет Міністрів України 4) районна державна адміністрація 109. До особливо цінних земель відносяться: 1) землі дослідних полів науково-дослідних установ і навчальних закладів 2) торфовища з глибиною залягання торфу до 50 сантиметрів 3) осушені 4) зрошувані 110. Земельні торги проводяться не раніше: 1) 20 днів та не пізніше 80 днів після оприлюднення оголошення 2) 30 днів та не пізніше 90 днів після оприлюднення оголошення 3) 30 днів та не пізніше 60 днів після оприлюднення оголошення 4) 60 днів та не пізніше 90 днів після оприлюднення оголошення 111. Угоди про перехід права власності на земельні ділянки укладаються: 1) в усній формі 2) за згодою однієї із сторін 3) у письмовій формі та нотаріально посвідчуються 4) у формі реєстрації 112. Які з цих земель не є самостійною категорією за цільовим призначенням: 1) запасу 2) оздоровчого призначення 3) рекреаційного призначення 4) лісогосподарського призначення 113. Земельні спори вирішують: 1) прокуратура 2) суди 3) Верховна Рада України 4) Кабінет Міністрів України
114. Земельні спори розглядає центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин та органи місцевого самоврядування на основі заяви однієї із сторін, у : 1) місячний строк з дня подання заяви 2) 5-денний строк з дня подання заяви 3) тижневий строк з дня подання заяви 4) 14-деннний строк з дня подання заяви 115. Земельні спори у межах населених пунктів щодо меж земельних ділянок, що перебувають у власності і користуванні громадян, вирішують: 1) центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин 2) органи місцевого самоврядування 3) суди 4) прокуратура 116. Самоврядний контроль за використанням і охороною земель здійснюють: 1) громадські інспектори 2) державні інспектори 3) органи виконавчої влади 4) сільські, районні, міські, обласні ради 117. Громадський контроль за використанням і охороною земель здійснюють: 1) міські ради 2) державні інспектори 3) громадські інспектори 4) сільські, селищні, районні та обласні ради 118. До видів юридичної відповідальності за земельні правопорушення належать: 1) кримінальна 2) цивільно-правова, дисциплінарна 3) адміністративна 4) кримінальна, цивільно-правова, дисциплінарна, адміністративна 119. Система спостережень за станом земельного фонду – це: 1) землеустрій 2) земельний кадастр 3) моніторинг земель 4) державний контроль за використанням і охороною земель 120. Повернення самовільно зайнятих земельних ділянок провадиться за рішенням: 1) органів державної влади 2) органів місцевого самоврядування 3) суду 4) органів виконавчої влади з питань земельних ресурсів 121. До повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить: 1) погодження питань, пов'язаних з вилученням (викупом) особливо цінних земель 2) передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб 3) розроблення економічного і правового механізму регулювання земельних відносин 4) затвердження та участь у реалізації регіональних програм використання земель, підвищення родючості ґрунтів, охорони земель 122. До повноважень місцевих державних адміністрацій у галузі земельних відносин належить: 1) розпорядження землями державної власності 2) здійснення міжнародного співробітництва в галузі земельних відносин 3) участь у розробці нормативних документів у галузі охорони земель та відтворення родючості ґрунтів 4) розпорядження землями, що знаходяться у спільній власності територіальних громад 123. Закони приймає: 1) Президент України 2) Кабінет Міністрів України 3) Верховна Рада України 4) Міністерство юстиції України
124. Офіційним виданням для законів є: 1) Збірники постанов Уряду України 2) Офіційний вісник України 3) газета «Дело» 4) газета «Дзеркало тижня»
125. Особам (їх спадкоємцям), які мали у власності земельні ділянки до 15 травня 1992 року, земельні ділянки: 1) повертаються в розмірі норм земельного законодавства 2) повертаються 3) не повертаються 4) не повертаються, але компенсується вартість землі за умови представлення відповідних документів 126. Чи мають право власності на землю в Україні іноземні громадяни: 1) не мають 2) мають на всі землі 3) мають на землі сільськогосподарського призначення 4) мають на земельні ділянки несільськогосподарського призначення в межах населених пунктів для підприємницької діяльності 127. Чи мають право власності на землю в Україні особи без громадянства: 1) не мають 2) мають на землі без забудови за межами населених пунктів для підприємницької діяльності 3) мають на землі сільськогосподарського призначення 4) мають на земельні ділянки несільськогосподарського призначення в межах населених пунктах для підприємницької діяльності. 128. Землі, які належать на праві власності територіальним громадам сіл, селищ, міст, є: 1) громадською власністю 2) комунальною власністю 3) муніципальною власністю 4) спільною власністю 129. Чи можуть іноземні громадяни та особи без громадянства приймати земельні ділянки у спадщину: 1) не можуть 2) можуть 3) можуть окрім земель сільськогосподарського призначення 4) можуть окрім земель сільськогосподарського призначення та земель лісогосподарського призначення 130. Самовільно зайняті земельні ділянки підлягають поверненню власникам землі або землекористувачам: 1) без відшкодування затрат, що їх зазнали за час незаконного користування ними 2) з частковим відшкодуванням затрат, що їх зазнали за час незаконного користування ними 3) з повним відшкодуванням затрат, що їх зазнали за час незаконного користування ними 4) з відшкодуванням половини затрат, що їх зазнали за час незаконного користування ними. 131. До прав землекористувачів належать: 1) право продавати земельну ділянку 2) право змінювати цільове призначення землі 3) відшкодування збитків 4) передавати земельну ділянку у користування будь-яким особам на необмежений строк 132. Орендована земельна ділянка або її частина може передаватись орендарем у володіння та користування іншій особі (в суборенду): 1) за згодою орендодавця 2) за вимогою органів виконавчої влади 3) без згоди орендодавця 4) лише за згодою органів влади 133. Охоронні зони створюються навколо таких об’єктів: 1) лінії електропередачі 2) джерел водопостачання 3) об’єктів, що виділяють шкідливі речовини 4) об’єктів культурної спадщини 134. Санітарно-захисні зони створюються навколо об’єктів: 1) які використовуються об’єктами транспорту 2) які є джерелами підвищених рівнів шуму і вібрації 3) збройних сил України 4) уздовж державного кордону України 135. У межах санітарно-захисних зон забороняється: 1) діяльність, яка може призвести до завдання шкоди відкритим джерелам водопостачання 2) будівництво об’єктів соціальної інфраструктури, пов’язаних із постійним перебуванням людей 3) будівництво гідрометеорологічних станцій 4) будівництво ліній зв’язку 136. Навколо особливо цінних природних об’єктів створюються зони: 1) санітарної охорони 2) санітарно-захисні 3) охоронні 4) особливого режиму використання 137. Обмеження прав на земельну ділянку може бути здійснено шляхом: 1) встановлення огорожі 2) договору з сусідами земельної ділянки 3) заборони на проведення окремих видів діяльності 4) розпорядження Кабінету Міністрів України щодо звільнення від природоохоронних вимог використання земельної ділянки. 138. Особа, в інтересах якої встановлений земельний сервітут, чи може передавати його іншим фізичним та юридичним особам шляхом: 1) продажу 2) не може передавати будь-яким способом 3) застави 4) дарування 139. Земельна ділянка може бути конфіскована за рішенням: 1) органу виконавчої влади 2) суду у випадках, встановлених законом 3) органу місцевого самоврядування 4) Держземагенства 140. Підставою дарування земельної ділянки є: 1) нотаріально посвідчений договір дарування земельної ділянки 2) державний акт на земельну ділянку 3) договір купівлі-продажу на земельну ділянку 4) сертифікат на право володіння земельною ділянкою 141. Збитки власникам земельних ділянок і землекористувачам відшкодовують: 1) мінекоресурсів України 2) особи, що їх заподіяли 3) органи земельних ресурсів 4) органи місцевого самоврядування
142. До земель комунальної власності, що не можуть передаватися у приватну власність, належать: 1) землі лісогосподарського призначення площею до 5 га 2) земельні ділянки, які забезпечують діяльність органів місцевого самоврядування 3) земельні ділянки водного фонду площею до 3 га 4) земельні ділянки, надані для обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд 143. Навколо діючих кладовищ встановлюються: 1) санітарно-захисні зони 2) зони особливого режиму використання земель 3) охоронні зони 4) зони санітарної охорони 144. Громадянин, зацікавлений у приватизації земельної ділянки, яка знаходиться на території населеного пункту, подає заяву до: 1) районної державної адміністрації 2) районної ради 3) облдержадміністрації 4) відповідної сільської, селищної, міської ради за місцем розташування земельної ділянки 145. Вартість земельної ділянки, відчуженої для суспільних потреб, визначається за договором на підставі: 1) нормативної грошової оцінки 2) експертної грошової оцінки 3) розрахунку втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва 4) договірної ціни 146. Майнові спори, пов’язані із земельними відносинами, вирішує : 1) суд 2) сільська рада 3) органи місцевої виконавчої влади 4) відділ земельних ресурсів 147. Захист прав громадян та юридичних осіб на земельні ділянки здійснюється шляхом: 1) визнання угоди не дійсною 2) попередження порушника про неправильність його дій 3) відшкодування вартості земельної ділянки 4) обмін земельної ділянки на інше майно 148. Збитки завдані власникам земельних ділянок: 1) підлягають відшкодуванню в повному обсязі 2) підлягають відшкодуванню частково 3) не підлягають відшкодуванню 4) підлягають відшкодуванню за рішенням органів місцевого самоврядування 149. Відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам здійснюють: 1) Кабінет Міністрів України 2) центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику в галузі земельних відносин 3) суб’єкти, що їх заподіяли 4) органи місцевого самоврядування 150. Не підлягають продажу на земельних торгах земельні ділянки державної власності або права на них у разі: 1) будівництва автозаправних станцій 2) передачі земельної ділянки для ведення фермерського господарства 3) створення озеленених територій промислових підприємств 4) будівництва об’єктів, що здійснюються за кошти іноземних інвесторів 151. Кошти, що надходять у порядку відшкодування втрат сільськогосподарського виробництва, використовуються для: 1) сплати земельного податку 2) будівництва лінійних споруд (шляхів та ін.) 3) складання проектів забудови 4) поліпшення сільськогосподарських угідь 152. У разі відмови органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування передати земельну ділянку у власність або заяву залишено без розгляду питання розв’язує: 1) міські ради 2) обласні ради 3) Кабінет Міністрів України 4) у судовому порядку 153. Загальнодержавні програми використання та охорони земель затверджуються: 1) Кабінетом Міністрів України 2) Кабінетом Міністрів за погодженням із Верховною Радою України 3) Верховною Радою України 4) Міністерством аграрної політики і продовольства за погодженням з Кабінетом Міністрів України 154. Встановлення і зміна меж міст відноситься до повноважень: 1) Міських рад 2) Районних рад 3) Обласних рад та Верховної Ради Автономної Республіки Крим 4) Верховної Ради України 155. Встановлення і зміна меж районів відноситься до повноважень: 1) Міських рад 2) Районних рад 3) Обласних рад та Верховної Ради Автономної Республіки Крим 4) Верховної Ради України 156. Встановлення і зміна меж районів в містах відноситься до повноважень: 1) міських рад 2) районних рад 3) обласних рад та Верховної ради Автономної Республіки Крим 4) Верховної Ради України 157. Встановлення і зміна меж сіл і селищ, які входять до складу відповідного району відноситься до повноважень: 1) міських рад 2) районних рад 3) обласних рад та Верховної Ради Автономної Республіки Крим 4) Верховної Ради України 158. Межі яких адміністративно-територіальних одиниць встановлює і змінює обласна рада: 1) сіл і селищ, які входять до складу відповідного району 2) сіл і селищ, які не входять до складу відповідного району 3) міст і районів 4) районів в містах 159. Підставою юридичної відповідальності за земельні правопорушення є: 1) порушення земельного законодавства 2) вчинення злочину 3) вчинення адміністративного проступку 4) усі відповіді неправильні 160. Землі, придатні для потреб сільського господарства, мають надаватись насамперед для: 1) консервації 2) залуження 3) лісорозведення 4) сільськогосподарського використання 161. Визначення земель, придатних для потреб сільського господарства, провадиться на підставі: 1) розпорядження районної державної адміністрації 2) рішення органів місцевого самоврядування 3) даних державного земельного кадастру 4) даних державної служби родючості ґрунтів 162. Приватизація земельної ділянки громадянам – членам садівницького товариства здійснюється: 1) за згодою інших членів товариства 2) без згоди інших членів товариства 3) якщо це передбачено статутом товариства 4) за рішенням виконавчого органу товариства 163. У разі створення фермерського господарства безоплатно у власність земельну частку (пай) можуть отримати: 1) лише голова фермерського господарства 2) члени родини голови фермерського господарства 3) голова фермерського господарства та члени його родини, які є членами фермерського господарства 4) наймані працівники фермерського господарства 164. Землі, надані для здійснення сільськогосподарської науково-дослідної та навчальної діяльності відносяться до категорії земель: 1) сільськогосподарського призначення 2) житлової та громадської забудови 3) промисловості, транспорту, зв’язку, енергетики та іншого призначення 4) історико-культурного призначення 165. Несільськогосподарські угіддя (господарські шляхи і прогони, полезахисні лісові смуги, землі під господарськими будівлями і дворами, землі тимчасової консервації) сільськогосподарських підприємств відносять до категорії земель: 1) лісогосподарського призначення 2) житлової і громадської забудови 3) сільськогосподарського призначення (сільськогосподарські угіддя) 4) сільськогосподарського призначення (несільськогосподарські угіддя) 166. Приватні несільськогосподарські підприємства, установи і організації можуть набувати у власність або оренду землі сільськогосподарського призначення для: 1) ведення товарного сільськогосподарського виробництва 2) ведення особистого селянського господарства 3) ведення підсобного господарства 4) сінокосіння та випасання худоби 167. Житлово-будівельному кооперативу за рішенням міської ради земельна ділянка може : 1) передаватись у власність у розмірі, визначеному кооперативом 2) надаватись в оренду у розмірі, визначеному рішенням загальних зборів кооперативу 3) передаватись у власність у розмірі, відповідно до затвердженої містобудівної документації 4) надаватись у постійне користування 168. Понад норму безоплатної передачі громадяни можуть набувати у власність земельні ділянки для присадибної ділянки: 1) у разі подання заяви про виділення безоплатно земельної ділянки для відповідних потреб на підставі проекту забудови 2) за цивільно-правовими угодами 3) у разі подання заяви про виділення безоплатно земельної ділянки для відповідних потреб в іншому населеному пункту 4) у будь-кому випадку безоплатно для пенсіонерів та інших пільгових категорій населення 169. Порядок використання земельних ділянок, на яких розташовані багатоквартирні житлові будинки, а також належні до них будівлі, споруди та прибудинкові території, визначається: 1) органами земельних ресурсів 2) рішенням органу місцевого самоврядування 3) розпорядженням місцевого органу державної влади 4) співвласниками квартир 170. На території населеного пункту можуть виділятися: 1) усі категорії земель 2) виключно землі житлової та громадської забудови 3) усі категорії земель окрім земель сільськогосподарського призначення 4) усі категорії земель окрім земель водного фонду 171. До особливо цінних земель належать землі: 1) природно-заповідного фонду 2) оборони 3) лісогосподарського призначення 4) рекреаційного призначення 172. Ботанічні сади та дендрологічні парки належать до земель: 1) історико-культурного призначення 2) природно-заповідного фонду 3) лісогосподарського призначення 4) рекреаційного призначення 173. До земель природно-заповідного фонду відносяться ділянки, які мають цінність: 1) господарську 2) екологічну 3) виробничу 4) ринкову 174. До земель природно-заповідного фонду включаються природні території та об’єкти: 1) біосферні заповідники 2) міські парки для відпочинку населення 3) водоохоронні зони 4) захисні ліси 175. Курорт – це: 1) освоєна природна територія, що має природні лікувальні ресурси, необхідні для їх експлуатації, будівлі та споруди з об'єктами інфраструктури 2) природна територія, що має мінеральні та термальні води, лікувальні грязі, озокерит, ропу лиманів та озер, кліматичні та інші природні умови 3) територія, на якій знаходяться лікувальні заклади, де відпочивають громадяни 4) немає правильної відповіді 176. На територіях лікувально-оздоровчих місцевостей і курортів встановлюються: 1) санітарно-захисні зони 2) зони особливого режиму використання земель 3) охоронні зони 4) округи і зони санітарної (гірничо-санітарної) охорони
177. Уздовж річок на їх берегах виділяються: 1) прибережні захисні смуги 2) санітарно захисні і охоронні зони 3) зони особливого режиму використання 4) охоронні зони 178. Прибережні захисні смуги встановлюються: 1) за розпорядженням Кабінету Міністрів України2) за розпорядженням обласної державної адміністрації 3) відповідно до окремих проектів землеустрою 4) власником чи користувачем водного об’єкта. 179. На приаеродромній території відповідно до закону запроваджується: 1) використання земель без обмежень 2) особливий режим використання земель 3) використання земель відповідно до потреб сільського господарства 4) відповідно до вимог громадян, які проживають на цій території 180. Землі атомної енергетики можуть перебувати у власності:1) комунальній 2) комунальній і державній 3) державній 4) спільній комунальній
181. Чи створюються охоронні зони навколо повітряних і підземних кабельних ліній зв’язку: 1) не створюються 2) створюються лише у випадках визначених Земельним кодексом 3) створюються 4) створюються за потреби
182. Чи створюються охоронні зони навколо повітряних і підземних кабельних ліній електропередачі: 1) не створюються 2) створюються 3) створюються лише у випадках визначених Земельним кодексом 4) створюються за потреби 183. Гірничий відвід – це: 1) частина надр, надана користувачам для промислової розробки родовищ та цілей, не пов’язаних з видобуванням корисних копалин 2) земельні ділянки для потреб, пов’язаних з користуванням надрами, які надані в порядку, встановленому земельним законодавством України 3) земельні ділянки де знаходяться будівлі підприємств добувної промисловості 4) усі відповіді правильні
184. Землевласники і землекористувачі в межах наданих їм земельних ділянок мають право без спеціальних дозволів та гірничого відводу видобувати для своїх господарських і побутових потреб: 1) Корисні копалини місцевого значення (пісок, глина, камінь) 2) Торф загальною глибиною розробки понад два метри 3) Прісні підземні води понад 20 метрів 4) Немає правильної відповіді 185. Угоди про перехід права власності на земельні ділянки укладаються в: 1) усній формі 2) письмовій формі 3) електронному вигляді 4) письмовій формі та нотаріально посвідчуються 186. Сторони, які беруть участь у земельному спорі, мають право порушувати: 1) моральні норми 2) норми земельного законодавства 3) клопотання 4) порядок у залі судових засідань 187. Іноземні держави можуть набувати у власність земельні ділянки для розміщення: 1) військових баз 2) будівель і споруд дипломатичних представництв 3) сільськогосподарських підприємств 4) сховищ радіаційних відходів 188. Із наведених нормативних актів до законів України відносять: 1) Земельний кодекс України 2) Постанова Кабінету Міністрів України «Порядок проведення інвентаризації земель» 3) Указ Президента України «Про Положення про Державне агентство земельних ресурсів України» 4) Постанова Кабінету Міністрів України «Про експертну грошову оцінку земельних ділянок» 189. Основою власності в Україні є: 1) Закон України «Про форми власності на землю» 2) Конституція України 3) Закон України «Про власність» 4) Акт проголошення незалежності України 190. Землі, які належать на праві власності територіальним громадам міст, є: 1) громадською власністю 2) комунальною власністю 3) муніципальною власністю 4) спільною власністю 191. Право земельного сервітуту виникає з: 1) моменту його державної реєстрації 2) моменту підписання сторонами договору 3) моменту прийняття рішення суду 4) моменту досягнення домовленості між сторонами 192. Як називається особа, яка проводить земельні торги:1) координатор2) ліцитатор 3) гладіатор4) організатор
Читайте також:
|
||||||||
|