МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методологічні особливості викладання прикладної психології.7.1 Викладання теоретичної та прикладної психології ґрунтується на принципах наукового пояснення психічних явищ.Наведемо основні з них. 1. Усі психічні явища розглядаються як відображення дійсності. Відображаючи світ, людина одержує знання про предмети і явища, їхні властивості і якості, зв'язки і відношення між ними. Відображення дійсності людиною носить активний характер, тому що все, що пізнає людина, переломлюється крізь призму її індивідуальних особливостей, накопиченого досвіду і знань. 2. Психіка є властивістю організованої матерії — мозку. В основі психічних явищ покладено рефлекторну діяльність мозку, яка виникає під впливом зовнішнього середовища. Цей вплив викликає протікання в мозку нервових процесів збудження і гальмування, утворення нервових зв'язків. Рефлекторна діяльність мозку забезпечує відповідну реакцію організму. З. Психічна діяльність людини причинно зумовлена. Вона викликається впливами зовнішнього середовища і внутрішніх станів особистості, що відповідає на ці впливи. Важливо знати не тільки актуальні особистісні властивості, але й історію їхнього розвитку. 4. Психічні явища розглядаються в їхньому розвитку. Розвиток – це завжди якісна зміна, виникнення нового. Нові властивості особистості виникають і формуються в процесі практичної діяльності, у спілкуванні з іншими людьми. Причини психічного розвитку особистості відображаються у протиріччях, які виникають між вимогами, поставленими перед дитиною, умовами її життя і діяльності, її можливостями, між рівнем розвитку, якого досягла дитина, і який недостатній для задоволення цих вимог. 5. Психіка людини виявляється і формується в процесі діяльності. Людина пізнає предмети, їхні властивості, зв'язки між ними, тільки в процесі діяльності з ними, людина пізнає інших і саму себе. 6. Кожне психічне явище повинне розглядатися в цілісності. Психологія людини – це психологія цілісної особистості. Сформовані психічні властивості особистості впливають на протікання психічних процесів, визначають дії і вчинки людини. Усі властивості особистості взаємозалежні. 7. Теоретичні психологічні знання пов'язані з практичною педагогічною діяльністю. Провідне місце серед психологічних дисциплін займає вікова та педагогічна психологія. Знання особливостей дитячої психіки і закономірностей її розвитку виникають на основі знань про загальні закономірності психічної діяльності людини. Щоб зрозуміти сутність процесу розвитку психіки в онтогенезі, потрібно простежити за формуванням індивідуальних психічних властивостей. Читайте також:
|
||||||||
|