Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Регулювання фінансово-господарської діяльності банку за допомогою економічних нормативів

Робочим місцем є фінансово-аналітична служба банку.

Студент на практиці з’ясовує, які ще структурні підрозділи банку беруть участь у здійсненні розрахунків обов’язкових економічних нормативів НБУ та контролю за їх дотриманням

На робочих місцях студенти вивчають порядок розрахунку та граничні значення обов’язкових економічних нормативів, за допомогою яких НБУ регулює банківську діяльність:

· нормативи капіталу:

а) мінімального розміру регулятивного капіталу;

б) адекватність регулятивного капіталу;

в) адекватність основного капіталу;

· нормативи ліквідності:

а) миттєва ліквідність;

б) поточна ліквідність;

в) короткострокова ліквідність;

· нормативи кредитного ризику:

а) максимального розміру ризику на одного контрагента;

б) великих кредитних ризиків;

в) максимального розміру кредитів, гарантій та поручительств, наданих одному інсайдеру;

г) максимального сукупного розміру кредитів, гарантій та поручительств, наданих інсайдерам;

· нормативи інвестування:

а) інвестування в цінні папери окремо за кожною установою;

б) загальної суми інвестування;

· норматив ризику загальної відкритої валютної позиції банку.

Студент аналізує дотримання банком кожного окремого економічного нормативу, періодичність їх розрахунків та подання звітності до НБУ.

Студент на практиці приймає участь: у розрахунках економічних нормативів, в тому числі і з використанням спеціального програмного забезпечення, та складанні звітності банку до НБУ.

 

Оподаткування банківської установи та його специфічні особливості

В даному розділі звіту з практики студенту необхідно:

· розглянути всі податки, збори і обов’язкові платежі, які сплачує банківська установа до бюджету та до цільових державних фондів;

· вказати об’єкт оподаткування, ставки податку, податкові періоди, пільги по податку, звітні форми;

· класифікувати податки на прямі та непрямі, загальнодержавні та місцеві;

· розглянути взаємозв’язок банку з державними фінансовими інститутами щодо розрахунків за податками і обов’язковими платежами та зборами;

· проаналізувати стан розрахунків банку по податкових платежах;

· проаналізувати особливості оподаткування в сфері банківської діяльності податками на прибуток та на додану вартість.


Читайте також:

  1. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  2. II. Мотивація навчальної діяльності
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  8. III. Мотивація навчальної діяльності
  9. III. Мотивація навчальної діяльності
  10. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  11. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  12. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності




Переглядів: 510

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Прогнозування прибутку банку, порядок його розподілу і використання | Взаємозв’язок банку з державними фінансовими інститутами

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.