МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вихідні дані для оцінки річної дози опромінення людей
5. Контрольні запитання 1. Охарактеризуйте іонізаційне випромінювання та його види. 2. Який показник є кількісною характеристикою джерела випромінювання? 3. Яка класифікація радіаційних аварій? 4. Дайте характеристику фаз радіаційних аварій та фактори радіаційного впливу на людину. 5. Механізм дії іонізуючих випромінювань на тканини організму. Охарактеризуйте. 6. Гігієнічна регламентація іонізуючого випромінювання. 7. Як здійснюється захист від радіоактивного випромінювання? 6. Порядок проведення роботи: 1. Викладач перевіряє знання студентів за матеріалом практичного заняття усним опитуванням. 2. Кожний студент отримує завдання для розрахунку оцінки річної дози опромінення відповідно до завдання (табл. 2.2.). Варіант завдання обирається за порядковим номером студента в списку групи. 3. Розрахунки і висновки по виконаній роботі студент робить самостійно. 4. Протокол практичної роботи з розрахунками і висновками студент пред’являє викладачу для перевірки і оцінки за кредитно-модульною системою (тестування).
Тема 3: «Техногенні небезпеки та їхні наслідки ».
Практична робота № 3 ОЦІНКА ХІМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПРИ АВАРІЇ НА ХІМІЧНО НЕБЕЗПЕЧНОМУ ОБЄКТІ З ВИЛИВОМ СИЛЬНОДІЮЧИХ ОТРУЙНИХ РЕЧОВИН (2 години)
Мета і завдання роботи Мета: засвоїти методику оцінки хімічної безпеки при аварії на хімічно-небезпечному обєкті з виливом сильнодіючих отруйних речовин (СДОР). Завдання:отримати навички оцінки хімічної обстановки при аваріях на хімічно небезпечних об'єктах з виливом СДОР.
2. Завдання на підготовку до практичної роботи Студент повинен вивчити теоретичний матеріал у відповідності зі списком наведеної літератури. Підготувати протокол виконання роботи. В протоколі вказати назву, мету, завдання роботи. Коротко викласти відповіді на питання для самоперевірки (№ 1-13), які наведені в методичних вказівках (МВ). Зробити розрахунки оцінки хімічної обстановки при аваріях на хімічно небезпечних об'єктах з викидом СДОР відповідно до завдання (табл. 3.8.). Знати: мету і зміст майбутньої роботи; класифікацію небезпечних хімічних речовин за ступенем токсичності, здатності до горіння та впливу на організм людини; методику оцінки хімічної безпеки при аварії на хімічно небезпечному обєкті з виливом СДОР. Уміти: оцінювати хімічну безпеку при аварії на хімічно небезпечному обєкті з виливом СДОР та основні заходи захисту виробничого персоналу. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|