МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оцінка ризику у діяльності людини.4.1. Виробнича сфера 4.1.1. Оцінка ступеня професійного ризику на виробництві на підставі критерію формули (7.7). Нормативи, які наведені в табл. 7.1. запроваджені згідно діючого в Україні положення про систему управління охороною праці (СУОП) на підприємствах [3]. Таблиця 7.1 Норми оцінки ступеня професійного ризику виробництва
Порядок оцінки за нормативами табл. 7.1. 1. Підрахуємо Мгр як суму нормативних балів графи 5 з урахуванням штрафних балів. 2. Встановимо штрафні бали в розмірі (при відсутності того чи іншого нормативу (графа 2) на підприємстві він вилучається з оцінки): – 4, 6,10 балів відповідно до наявності нещасних випадків з втратою працездатності на одну травму від 1 до 5 днів, від 6до 30 днів, більша ніж 30 днів; – 100 балів за наявність смертельного нещасного випадку; – 5 балів за перевищення граничнодопустимих концентрацій ( ГДК) і граничнодопустимих рівнів (ГДР) небезпечних і шкідливих виробничих факторів; – 2 бала за порушення строку проведення інструктажів і перевірки знань з питань охорони праці по кожному працівнику; – 4 бала за порушення працюючими інструкції з охорони праці по кожному працівнику. 3. Після урахування штрафних балів розрахунок ступеня професійного ризику здійснюється за формулою (7.7). 4. Результати розрахунку за формулою (7.7) порівняти із прийнятим рівнем ризику, наведених в табл. 7.2 і зробити висновок про стан охорони праці на підприємстві. З метою засвоєння наведеної оцінки ступеня професійного ризику розглянемо приклад його розрахунку за даними табл. 7.1 (графи 6-9). Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|