Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методи дослідження взаємозв’язку

Метод комбінаційного групування

Метод комбінаційного групування:

а) може застосовуватись у випадках, коли обидві ознаки (або одна з них) є атрибутивними або варіаційними;

б) дає можливість формально перевіряти істотність та оцінювати щільність зв’язку, а також визначати його напрям (за умови припущення наявності зв’язку), якщо ознаки варіаційні або атрибутивні рангові;

в) не дає можливості визначати вид і характер зв’язку.

Нехай задана сукупність п пар (хі; уі) значень факторної Х та результативної Y ознак: (х1; у1), (х2; у2), …, (хп; уп).

З метою отримання попередніх орієнтовних висновків щодо можливої наявності або відсутності зв’язку між ознаками проведемо комбінаційне групування сукупності за факторною та результативною ознаками. В результаті одержимо таку, наприклад, таблицю співзалежності (табл. 3.1).

Таблиця 3.1.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  3. I. Дослідження фізичних властивостей
  4. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  5. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  6. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  7. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  8. III етап. Опрацювання результатів дослідження.
  9. III. Економічна інтерпретація результатів статистичного дослідження банків
  10. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  11. IV. Учебно-методические рекомендации
  12. IV. Электронное учебно-методическое обеспечение дисциплины.




Переглядів: 348

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні поняття | Розподіл статистичної сукупності за

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.176 сек.