Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні поняття. Види рядів динаміки

У найпростішому випадку рядом динаміки (або динамічним рядом, або часовим рядом) називається сукупність не менше трьох пар чисел (ti; уі), розташованих у порядку зростання ti, де ti – час (момент або інтервал), уі – відповідне значення показника, який характеризує явище, що вивчається; числа уі зазвичай називають рівнями ряду динаміки.

Вищеозначені динамічні ряди можна класифікувати за такими основними ознаками:

1. За видом часу: а) інтервальні – час ti являє собою певний часовий проміжок; б) моментні – час ti являє собою певний момент часу.

2. За типом показника: а) абсолютних величин; б) відносних величин; в) середніх величин.

3. За рівномірністю часу:а) рівномірні ряди –всі часові інтервали для інтервального ряду або проміжки часу між моментами для моментного ряду рівні між собою або вважаються рівними; б) нерівномірні ряди– хоча б два часових інтервали або проміжки часу між моментами не рівні між собою.

4. За неперервністю часу: а) неперервні ряди не мають пропусків рівнів ряду; б) розривні ряди– мають пропуски рівнів ряду.

Рівні уі та відповідні часові інтервали інтервальних часових рядів абсолютних величин можна подрібнювати (тобто, поділяти на частини) або укрупнювати (тобто, сусідні часові інтервали об’єднувати в один, а відповідні рівні додавати). Так, наприклад, маючи дані про число оформлених ВМД протягом кожного місяця певного року, можна, додавши ці показники, одержати число ВМД, оформлених за рік. Якщо ж щомісячний рівень поділити на число днів у даному місяці, то одержимо середнє щоденне число оформлень протягом місяця.

Аналогічні операції з рівнями моментного ряду не мають сенсу.

Надалі будемо розглядати і вивчати тільки рівномірні неперервні інтервальні часові ряди абсолютних величин, які зазвичай задаються у вигляді таблиці (табл. 4.1).

Таблиця 4.1


Читайте також:

  1. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  3. II. Основні засоби
  4. II. ОСНОВНІ ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВИХ КОЛЕКТИВІВ
  5. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  6. III. Основні обов'язки робітників та службовців
  7. IV. Основні обов'язки адміністрації
  8. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  9. V. ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  10. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
  11. VІII. Основи молекулярної фізики і термодинаміки
  12. Авторегресійні моделі в аналізі динаміки економічних процесів і їх прогнозуванні




Переглядів: 305

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 4 | Загальний вид найпростішого ряду динаміки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.