Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Структура персоналу підприємства за 2012 – 203 роки

Категорії персоналу 2012 рік 2013 рік Структурні зрушення (+,-)
Кількість, чол. У % до підсумку Кількість, чол. У % до підсумку
Робітники 81,2 81,1 - 0,1
Учні 1,6 1,4 - 0,2
Інженерно-технічні працівники 11,7 12,3 + 0,6
Службовці 4,0 3,7 - 0,3
Молодший обслуг.персонал 1,2 1,2   __
Інший персонал 0,3 0,3 __
Всього 100,0 100,0 0,0

Відповідь: Таким чином, найбільшу питому вагу в складі персоналу під­приємства займають робітники (більше 80%), на другому місці інже­нерно-технічні працівники. У 2013 році порівняно з 2012 роком чисельність персоналу підприємства збільшилась на 180 чол. (3340-3160), при цьому збільшилась чисельність по всіх категоріях праців­ників, крім молодшого обслуговуючого персоналу, чисельність якого не змінилася. У результаті змін в чисельності персоналу відбулися такі структурні зрушення: питома вага інженерно-технічних праців­ників збільшилась на 0,6 відсоткових пунктів, а питома вага робітників, учнів та службовців зменшилася відповідно на 0,6 пунктів.

Приклад 3. За допомогою наведених показників чисельності професорсько-викладацького персоналу та контингенту студентів фінансової ака­демії (чол.), обчислити такі види відносних величин: координації та інтенсивності. Кількість студентів стаціонару у 2012 році становить 1060 чол. , студентів заочного відділення - 1040 чол. Кількість студентів стаціонару у 2013 році становить 1120 чол. , студентів заочного відділення – 900 чол. Кількість викладачів у 2012 році становить 114 чол., у 2013 році – 120 чол.

1. Відносна величина координації 2012 рік 2013 рік

1040:1060 = 0,98 1120:900 = 1,2

Відповідь: Відносні величини координації характеризують спів­відношення між окремими елементами сукупності. У даному прик­ладі ми обчислили співвідношення між студентами стаціонару й сту­дентами-заочниками. У 2012 році на одного студента стаціонару припадало 0,98 студента заочної форми навчання, а в 2012 році - 1,2.

2. Відносні величини інтенсивності (кількість студентів у розрахунку на одного викладача) 2012 рік 2013 рік

2100:114= 18,4 2020:120= 16,8

Відповідь: Відносні величини інтенсивності показують, скільки одиниць однієї сукупності припадає на одиницю іншої сукупності. У нашому прикладі ми обчислили, скільки студентів припадає на од­ного працівника професорсько-викладацького персоналу. У 2012 році на одного викладача припадало 18,4 студентів, а в 2013 році - 16,8 студентів.


Приклад 4. За даними, наведеними в таблиці визначити відносну величину порівняння:

Показники Завод № 1 Завод № 2
Випуск продукції, тис. грн.
Чисельність робітників, чол.

 

Рішення: Відносні величини порівняння

Вп = 510 : 432 = 1,181 (118,1 %) Вп = 414 : 380 = 1,089 (108,9 %)

1,232 : 1,137= 1,084 (108,4 %)

Відповідь: Випуск продукції на заводі № 2 більший, ніж на заводі № 1 в 1,181 рази або на 18,1%, чисельність робітників більша в 1,089 рази або на 8 ,9%, продуктивність праці більша в 1 ,084 рази або на 8,4 %.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. I 9. Структура речевого дефекта у детей,
  3. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  4. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  5. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  6. III. Ризики виробничого травмування та професійних захворювань механізаторів, допоміжного персоналу та сторонніх осіб при експлуатації сільськогосподарської техніки
  7. ISO 15504. Призначення і структура стандарту
  8. ISO 15504.Структура еталонної моделі
  9. IV група- показники надійності підприємства
  10. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  11. IY.3. Общество и его структура.
  12. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства




Переглядів: 454

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні види відносних величин | Домашнє завдання : Індивідуальні завдання до практичної роботи № 3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.097 сек.