Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Змістовний модуль 1. Теоретичні основи безпеки життєдіяльності. Забезпечення природної, техногенної та соціальної безпек.

Лекція № 1. Теоретичні основи безпеки життєдіяльності. . . . . . . . 5

Лекція № 2. Природні небезпечні процеси і явища та їх загрози . 14

Лекція № 3. Техногенні небезпеки та їхні наслідки . . . . . . . . . . . . . 26

Лекція № 4. Пожежна безпека . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 38

Лекція № 5.Соціально-політичні небезпеки. Соціальні та психологіч-

ні чинники ризику . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . 44

Змістовний модуль 2. Оцінка небезпечних ситуацій та попередження їх виникнення. Управління та державний нагляд за безпекою життєдіяльності.

Лекція № 6. Ризик, оцінка ризику. Прийоми попереднього аналізу небезпек . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 54

Лекція № 7. Управління ризиком . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 59

Лекція № 8. Управління силами та засобами підприємства під час надзвичайної ситуації . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 66

Лекція № 9. Управління та державний нагляд за безпекою життєдіяльності . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 75

 

О.А. Нетребський, С.М. Неменуща

 

К О Н С П Е К Т Л Е К Ц І Й

З курсу «Безпека життєдіяльності»

Для бакалаврів усіх професійних

Напрямів підготовки

Денної та заочної форм навчання

 

 

Підписано до друку хх.хх.201х р. Формат 60´84 1/16.

Умовн. друк. арк. 5,5. Наклад х прим.

Надруковано видавницький центром ОНАХТ «Технолог».

65039, Одеса, вул. Канатна, 112

 

 


Читайте також:

  1. Cистеми безпеки торговельних підприємств
  2. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  3. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  4. I. Фізичні основи механіки
  5. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  6. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  7. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  8. II.1 Програмне забезпечення
  9. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  12. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи




Переглядів: 342

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Нагляд за безпекою життєдіяльності | ТРАДИЦИОННЫЕ ЦЕННОСТИ БЕЛОРУССКОГО НАРОДА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.