Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Опис навчальної дисципліни

КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ

Кафедра книгознавства і бібліотекознавства

 

 

СТАТИСТИКА

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС

ДИСЦИПЛІНИ

КИЇВ –2014


Статистика: Навчально-методичний комплекс дисципліни. – Київ: КНУКіМ, 2014 р. – 68 с.

Розробник:

С.В. Чирчик, канд. фіз.-мат. наук, доцент

 

Наведено рекомендації з вивчення дисципліни «Статистика» та основні теми для вивчення. Подано плани семінарських, практичних занять, завдання для самостійної роботи студентів, теми для написання рефератів, тестові завдання, завдання для модульного контролю, комплексної контрольної роботи та запитання для підсумкового контролю. Наведено перелік літературних джерел.

 

 

Рецензенти:

 

Схвалено рішенням кафедри дизайну середовища

Київського національного університету культури і мистецтв

протокол №___ від „__”_____________2014 р.

 

Рекомендовано до друку рішенням Ученої ради Київського національного університету культури і мистецтв

протокол №___ від „__”____________2014 р.

 


ЗМІСТ

  Вступ
1. Структура навчальної дисципліни
2. Програма навчальної дисципліни
3. Теми і плани лекцій
4. Теми і плани семінарських занять
5. Теми і плани практичних занять
6. Теми і завдання для самостійної роботи
7. Тестові завдання
8. Завдання для модульного контролю
9. Комплексна контрольна робота
10. Питання для підсумкового контролю знань
11. Методичне забезпечення
  11.1. Методичні рекомендації до написання реферату
  11.2. Методичні рекомендації до підготовки семінарського заняття
  11.3. Методичні рекомендації до підготовки практичного заняття
  11.3. Методичні рекомендації до виконання самостійної роботи
  11.4. Методичні рекомендації до виконання модульних контрольних робіт  
  11.5. Методичні рекомендації до написання реферату
12. Критерії оцінювання знань студентів
13. Рекомендована література та інформаційні ресурси

 


ВСТУП

 

Опис навчальної дисципліни

Найменування показників Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень Характеристика навчальної дисципліни
денна форма навчання заочна форма навчання
  Кількість кредитів – 5 Галузь знань ________________ (шифр і назва)   Напрям підготовки (спеціальність) 6.020102 «Книгознавство, бібліотекознавство і бібліографія» (шифр і назва)   Нормативна (за вибором)
  Змістових модулів – 4   Спеціалізація: _ Книгознавство, бібліотекознавство і бібліографія_ Рік підготовки
3, 4-й 3, 4-й
Семестр
6, 8-й 6, 8-й
Загальна кількість годин – 180 Освітньо-кваліфікаційний рівень: __бакалавр_ Лекції
  Тижневих годин для денної форми навчання:   аудиторних – 2   самостійної роботи студента – 4     44 год. 16 год.
Практичні
42 год. 4 год.
Семінарські
12 год. 4 год.
Лабораторні
год. год.
Самостійна робота
76 год. 156 год.
Індивідуальні заняття
год. год.
Вид контролю:іспит
           

Читайте також:

  1. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  2. II. Мотивація навчальної діяльності
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  8. III. Мотивація навчальної діяльності
  9. III. Мотивація навчальної діяльності
  10. VII. Відповідальність за порушення трудової дисципліни
  11. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  12. VIІІ. ПЕРЕЛІК ЗАПИТАНЬ ДЛЯ КОНТРОЛЮ З КОЖНОГО МОДУЛЯ І ДИСЦИПЛІНИ В ЦІЛОМУ




Переглядів: 392

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Нетребський О.А., Неменуща С.М. | Примітка.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.