Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Яким законом стверджується – властивості системи як цілого не мають бути простою сумою властивостей її частин або елементів?

а) Законом константності (В.І. Вернадського);

б) Законом оптимальності;

в) Законом емерджентності;

г) Законом ускладнення організації.

 

ЗМ.2. Небезпеки життєвого середовища

 

Лекція 2. Природні загрози та характер їхніх проявів і дії на людей, тварин, рослин, об’єкти економіки

 

Мета – вивчення закономірностей виникнення та характер дії природних процесів та явищ.

Завдання– визначити особливості впливу природних небезпек та їх наслідки та проаналізувати методи прогнозування їх виникнення.

Очікувані результати – після вивчення теми у студентів повинне сформуватися чітке уявлення про причини та характер виникнення стихійних лих і рівень їх небезпеки, наслідки від уражаючих факторів природних небезпек, розуміння важливості профілактичних заходів для мінімізації та попередження руйнівних наслідків, систему захисних дії, при виникненні тектонічних, гідросфер них небезпечних явищ.

 

План лекційного заняття:

Ø Основні поняття і терміни: природні небезпеки, тектонічні стихійні лиха, топологічні стихійні лиха, метеорологічні стихійні лиха, інфекційні захворювання людей.

Ø Характеристика небезпечних геологічних процесів і явищ.

Ø Вражаючі фактори небезпечних метеорологічних явищ.

Ø Небезпечні гідрологічні процеси і явища.

Ø Пожежі у природних екосистемах.

Матеріали для обов’язкового вивчення:

Ø Матеріали лекції.

Ø Список обов’язкових для вивчення джерел:

1. Желібо Є П., Зацарний В.В. Безпека життєдіяльності: Підруч. – К.: Каравела, 2006. – С. 181–232.

2. Желібо Є П., Заверуха Н.М., Зацарний В.В. Безпека життєдіяльності. Навч. посіб. для студ. вищих навч. закл. 3-є вид./ За ред. Є.П. Желібо. – К.: Каравела, 2004. – С. 172–249.

3. Чирва Ю.О., Баб’як О.С. Безпека життєдіяльності. Навч. посіб.– К.: Атіка, 2001. – С. 72–142.

Додатковий матеріал для вивчення:

1. Безпека життєдіяльності: Навч. посіб. / За ред. В.Г. Цапка. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К.: Знання – Прес, 2003. – С. 169 – 222.

2. Пістун І. П. Безпека життєдіяльності. Навч. посіб. – Суми: ТОВ «Еліта – Стар», 1999. – 304 с.

3. Ю.С.Скобло, В.Г.Цапко, Д.І.Мазоренко, Л.М.Тіщенко. Безпека життєдіяльності: Навч.посіб. /За ред.В.Г.Цапка. _ 3-тевид. _ К.: Знання, 2004., С.222-239

Практичне заняття № 2.

Природні загрози та характер їхніх проявів ідії на людей, тварин, рослин, об’єкти економіки

Мета – навчитися визначати рівень впливу погодних умов на працездат­ність людини та ознайомитися із заходами та засобами попереджен­ня метеотропних реакцій.

 


Читайте також:

  1. I. Вступна частина
  2. I. Дослідження фізичних властивостей
  3. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  4. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  5. II Основна частина
  6. II Основна частина
  7. II Основна частина
  8. II частина
  9. II частина.
  10. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  11. II. Основна частина
  12. II. Основна частина




Переглядів: 691

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Чи можна забезпечити нульове значення величини ризику виникнення травм і аварій у побуті або на виробництві? | Рекомендації щодо підготовки до практичного заняття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.