Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Рекомендації щодо підготовки до практичного заняття

Ø Вивчити основні поняття та визначення.

Ø Визначте види, причини виникнення природних небезпек та наслідки стихійних лих.

Ø При вивченні землетрусів зверніть увагу на одиниці виміру сили землетрусу та вітру.

Ø Знати класифікацію вражаючи фактори природних пожеж, характер їхніх проявів та наслідки.

Ø Мате уявлення про рівновагу в природному середовищі. Зверніть увагу на три стадії взаємодії людини з природою.

Ø Володіти поняттям сталого розвитку і мати уявлення про проблеми його реалізації в Україні.

Ø Розглядаючи тему практичного заняття, звернути увагу на загальні відомості про залежність самопочуття та працездатність людини від погодно-метеорологічних факторів.

 

Основні контрольні запитання

1.Загальні причини виникнення природних небезпек.

2.Появу яких стихійних лих можна прогнозувати?

3.Характеристика літосферних стихійних лих.

4.Причини виверження вулканів та землетрусів.

5.Атмосферні стихійні лиха.

6.Гідросферні стихійні лиха.

7.Біологічні небезпеки, пандемії, епідемії, масові отруєння людей.

8.Поняття про погодно-метеорологічні фактори, показники та методика оцінки рівня патогенної дії.

9.Вплив погодно-метеорологічних факторів на стан і працездатність людини.

Матеріали для обов’язкового вивчення:

Ø Матеріали лекції.

Ø Методичні вказівки до вивчення навчальної дисципліни «Безпека життєдіяльності» / Укладачі : В.П.Матейчик, Г.Ф.Гусєв – К. НТК, 2013.

Ø Практикум з нормативної навчальної дисципліни «Безпека життєдіяльності» / Укладачі : Г.Ф.Гусєв, П.І.Чуваєв, Г.В.Харькова, Г.М.Харамда, С.Т.Сусло, Т.М.Пальчик, В.І. Зюзюн – за ред. В.П.Матейчика. – К. : НТУ, 2013 – 114с.

Список обов’язкових для вивчення джерел:

1. Желібо Є П., Зацарний В.В. Безпека життєдіяльності: Підруч. – К.: Каравела, 2006. – С. 181–232.

2. Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни безпека життєдіяльності / Укладачі С.Т. Сусло, Г.Ф. Гусєв. – К. НТУ, 2009.

Завдання для практичного заняття:

1. Опрацювати теоретичні відомості практичного заняття та рекомендовану літературу за темою.

2.За умовою завдання (варіанту) визначити рівень патогенності погоди та її подразнювальну дію, оцінити комплексний вплив погодно-метеорологічних факторів на організм людини.

 

Результатом виконання роботи має бути:

Ø Розрахунок значення середньої добової температури, вологості, швидкості вітру, атмосферного тиску;

Ø Розрахунок значення між добової зміни атмосферного тиску і температури;

Ø Розрахунок складових індексів патогенності температури, вологості, швидкості вітру, зміни атмосферного тиску і зміни температури;

Ø Розрахунок на підставі складових індексів патогенності загального індексу патогенності погоди;

Ø Оцінка патогенної дії на підставі значень загального індексу патогенності;

Ø Визначення ступеня подразнювальної дії погоди;

Ø Розрахунок коефіцієнта жорсткості погоди та виконати оцінку комплексної дії погодно-метеорологічних факторів на організм людини.

 

Завдання для самостійної роботи студентів.

1. Наведіть приклади ситуацій, що створюють екологічну небезпеку.

2. Назвіть основні заходи, спрямовані на забезпечення екологічної безпеки.

3. Відмітьте в таблиці ті небезпеки куди вони відносяться за локалізацією

 

Атмосфера     Землетруси   Снігова лавина
Літосфера   Паводки   Смерч
Гідросфера   Зливи   Град
Біосфера   Пожежі   Ураган
Ноосфера   Обвал   Ожеледь
      Селі   Повені

 

4. Визначити можливість виникнення надзвичайних ситуацій природного характеру в регіонах України.

5. Визначити заходи з запобігання природних надзвичайних ситуацій в Україні.


Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  6. IV. Загальні рекомендації щодо безаварійної та безпечної експлуатації сільськогосподарської техніки вітчизняного та зарубіжного виробництва
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 416

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Яким законом стверджується – властивості системи як цілого не мають бути простою сумою властивостей її частин або елементів? | Тест для контролю засвоєння матеріалу теми «Природні загрози та характер їхніх проявів і дії на людей, тварин, рослин,

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.