Тест для контролю засвоєння матеріалу теми «Природні загрози та характер їхніх проявів і дії на людей, тварин, рослин,
Об’єкти економіки»
2.1. В природному середовищі існують підступні види рівноважних станів:
а) фізичний, термодинамічний, механічний;
б) природний, природничий, екологічний;
в) електричний, магнітний, електромагнітний.
Що з перерахованого нижче входить до складу атмосфери Землі?
а) тропосфера;
б) ноосфера;
в) стратосфера;
г) біосфера;
д) літосфера;
е) екзосфера;
ж) гідросфера.
2.3. Шар озону, який захищає Землю від згубного ультрафіолетового випромінювання, знаходиться у:
а) тропосфері;
б) стратосфері;
в) мезосфері;
г) екзосфері.
Чи можна точно визначити час виникнення землетрусу?
а) так, при спостереженні за поведінкою деяких тварин;
б) так, при спостереженні за підняттям рівня ґрунтових вод;
в) так, за даними сучасного сейсмологічного обладнання;
г) ні.
2.5. Силу землетрусу вимірюють за шкалою:
а) Фаренгейта;
б) Цельсія;
в) Реомюра;
г) Ріхтера.
2.6. За шкалою Бофорта силу вітру вимірюють у балах. Ця шкала:
а) 9-бальна;
б) 10-бальна;
в) 11-бальна;
г) 12-бальна.
2.7. Природні небезпеки, пов’язані з процесами, які відбуваються на поверхні Землі – це:
а) тектонічні небезпеки;
б) топологічні небезпеки;
в) метеорологічні небезпеки.
2.8. Парниковий ефект зумовлено:
а) наявністю вуглекислого газу (СО2) в атмосфері та збільшенням його
б) концентрації;
в) порушенням озонового шару;
г) кислотними опадами.
2.9. Озоновий шар захищає поверхню Землі від згубного випромінювання:
а) інфрачервоного;
б) інфразвукового;
в) ультразвукового;
г) ультрафіолетового;
д) космічного.
2.10. До метеорологічних катастроф відносяться:
а) бурі;
б) смерчі;
в) снігові лавини;
г) селі;
д) морози;
е) посухи.
Читайте також: - D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
- I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
- II. Вивчення нового матеріалу
- II. Вивчення нового матеріалу
- II. Вивчення нового матеріалу
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|