Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






II. Вивчення нового матеріалу.

1. Підготовча робота.

— На дошці накреслено три відрізки різної довжини. Треба порівняти їх за довжиною. Спочатку зробимо це на око, а потім виміряємо. Ми вміємо вимірювати, знаємо таку величину як довжина. Але є й інші величини.

— На дошці зображено два різних круги (зелений круг більший за чер­воний). Який із кругів займає на дошці більше місця? У такому випадку кажуть, що площа зеленого круга більша за площу червоного. Порівняємо також площі двох неоднакових квадратів. Порівняти площу двох кругів чи двох квадратів можна на око, іноді це роблять накладанням однієї фігури на іншу.

Площі різних фігур чи многокутників з різними сторонами порівню­вати важче.

(Кожен учень одержує моделі прямокутників.)

— Спробуйте порівняти площі двох прямокутників зі сторонами 4 см і 9 см та 5 см і 7 см.

— Ми порівняли площі двох прямокутників, поділивши їх на одна­кові квадрати.

2. Первинне закріплення за вправою 466.

3. Ознайомлення учнів з одиницею площі — квадратним сантиметром за вправою 467.


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Вивчення нового матеріалу
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Картка 3 | ІІІ. Розвиток математичних знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.