ІІІ. Розвиток математичних знань.
1. Фронтальна робота над задачею 469.
На дошці записано план розв'язування задачі.
1) Скільки сторінок тексту набирає перший оператор за 1 день?
2) Скільки сторінок тексту набирає другий оператор за 1 день?
3) Скільки сторінок тексту набирають обидва оператори за 1 день?
4) За скільки днів обидва оператори наберуть 90 сторінок?
— До кожного питання плану виберіть дію. Запишіть розв'язання задачі окремими діями без письмового пояснення.
2. Знаходження значень виразів.
1) Вправа 465. Учні виконують самостійно.
2) Вправу 468 виконати за варіантами.
Перший рядок — варіант 1; другий — варіант 2.
(Відповідь: 40200; 665608; 164826. 810000; 15100; 31280.)
Читайте також: - I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
- II. Розвиток математичних знань учнів.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|