Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






З погляду медицини, чи є різниця між наркоманією та токсикоманією?


а) так;

б) ні.


 

4.4. «Побутовою наркоманією» називають:


а) вживання «легких» наркотиків;

б) токсикоманію;

в) алкоголізм і тютюнопаління.


 

4.5. Прийнято розрізняти чотири основні види натовпу:

а) спокійний, одностайний, агресивний, панічний;

б) випадковий, експресивний, конвенційний, діючий;

в) громадський, політизований (мітинг), військовий, кримінальний.

4.6. Щоб зберегтися у натовпі слід:

а) рухатися у тому самому напряму і з такою швидкістю, як усі;

б) триматися найближче до стін, не пропускаючи тих, хто позаду;

в) тримати руки у кишенях.

 

4.7. Зазначте соціально-політичні небезпеки:


а) аварійність на транспорті;

б) інфекційні захворювання;

в) тероризм;

г) виробничий шум;

д) злочинність;

е) несприятлива обстановка для роботи;

ж) землетрус;

з) низький життєвий рівень.


 

4.8. Ваші дії при отруєнні грибами:


а) промити шлунок;

б) визвати блювання;

в) дати касторове масло;

г) випити активоване вугілля;

д) поставити очисну клізму.


4.9. При укусі змії (потрібне виділити):

а) покласти постраждалого так, щоб голова була нижче тулуба;

б) припалити ранку розжареним металом, сірниками;

в) отруту витиснути з кров’ю або відсмоктати ротом;

г) промити ранку розчином марганцівки або перекисом водню;

д) перев’язати ранку;

е) накласти джгута, перетягнути руку або ногу;

ж) якомога швидше відвезти потерпілого в лікарню.

 

4.10. Вкажіть послідовність основної долікарської допомоги постраждалим від отруєння отрутами тваринного походження – бджіл, осів, джмелів, шершнів:

а) покладання до ранки холоду (льоду);

б) промивання ранки спиртом;

в) вилучення жала;

г) при наявності інтоксикації – багато питва та транспортуван­ня до лікарні.

4.11 . При отруєнні через кишково-шлунковий тракт застосовують:

а) промивання шлунку водою;

б) промивання шлунку слабим розчином перманганату калію;

в) промивання шлунку слабим розчином оцтової чи лимонної кислоти;

г) промивання шлунку слабим розчином гідросульфату міді;

д) промивання шлунку слабим розчином спирту.

 

4.12. При отруєнні через кишково-шлунковий тракт після промивання шлунку:

а) дають потерпілому солодку і гарячу каву або чай;

б) дають потерпілому активоване вугілля для адсорбції;

в) дають потерпілому будь-які антибіотики;

г) дають потерпілому валідол;

д) потерпілому нічого не дають до приїзду швидкої допомоги.

4.13. Активоване вугілля при отруєнні через кишково-шлунковий тракт потерпілому дають:

а) до промивання шлунку — 2 таблетки на 10 кг маси потерпілого;

б) відразу після промивання шлунку — 1 таблетку на 10 кг маси потерпілого;

в) на наступний день 2 таблетки на 10 кг маси потерпілого;

г) за 3 години після промивання шлунку 3 таблетки на 10 кг маси потерпілого;

д) не рекомендується давати.

4.14. При отруєнні через кишково-шлунковий речовинами припікальної. подразнюючої дії та важкими металами рекомендується давати:

а) яєчний білок, кисіль, рідкий крохмаль, компот, молоко, олію;

б) тільки олію, інших речовин давати не можна;

в) при отруєнні важкими металами: яєчний білок, молоко. Для інших речовин також кисіль, рідкий крохмаль, молоко, олію;

г) при отруєнні важкими металами: олію, яєчний білок, молоко. Для інших речовин крім того: кисіль, рідкий крохмаль, слизисті відвари;

д) у разі отруєння припікальним речовинам: рослинна олія, тваринний жир, подразнюючими речовинами: олія та рідкий крохмаль, яєчний білок, молоко; важкими металами: рослинна олія.

4.15. При отруєнні через органи дихання необхідно:

а) винести потерпілого на свіже повітря;

б) винести потерпілого на свіже повітря, розслабити одежу та при необхідності в) провести реанімаційні заходи;

г) винести потерпілого на свіже повітря, розслабити одежу та при необхідності д) провести реанімаційні заходи, потім напоїти гарячим і солодким чаєм чи кавою;

е) винести потерпілого на свіже повітря, розслабити одежу та при необхідності провести реанімаційні заходи, потім напоїти гарячим і солодким чаєм чи кавою вкрити та не дати заснути.


Читайте також:

  1. Доповнення та різниця множин
  2. Дошкільна освіта з погляду статистики
  3. Задачі на знаходження невідомого за двома різницями
  4. Запровадження приказної медицини, чи медицини приказів громадської опіки.
  5. Контактна різниця потенціалів
  6. Лексика сучасної української мови з експресивно-стилістичного погляду
  7. Магнітне коло. Напруженість магнітного поля. Різниця магнітних потенціалів.
  8. Операції над множинами: Різниця
  9. Підхід до лідерства з погляду манери поведінки керівника.
  10. Підходи до мотивації з погляду змісту потреб
  11. Позитивна курсова різниця по заборгованості за реалізовані необоротні




Переглядів: 962

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тест для контролю засвоєння матеріалу тем: «Соціально - політичні небезпеки, їхні види та характеристики. Соціальні та психологічні фактори ризику. Поведінкові реакції людини» | Що слід зробити при судомах в м'язах литки під час плавання?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.