МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Питання1. Основи теорії і розрахунку силових параметрів пневматичних приводів. 2. Основи теорії і розрахунку швидкодії пневматичних приводів. 3. Основи теорії і розрахунку ефективних параметрів приводів.
1. Основи теорії і розрахунку силових параметрів пневматичних приводів.
Сила, яка реалізується ведучими ланками двигунів (поршнями циліндрів, діафрагмами і металевими шайбами пневматичних камер, лопатями поворотних двигунів, пластинами роторних двигунів, лопатями турбодвигунів) визначається тиском і ефективною площею:
де: Т – сила; Р – тиск; – ефективна площа ведучої ланки, яка сприймає відповідний тиск в напрямку її руху.
При прямому ході штока циліндра газ подається в поршневу (безштокову) порожнину циліндра.
При зворотному ході штока - газ подається в штокову порожнину циліндра.
При прямому ході штока пневматичної камери газ подається в безпггокову порожнину.
При зворотному ході штока – газ подається в штокову порожнину пневматичної камери. Тоді Для плунжерних циліндрів:
Для двохпоршневих циліндрів: У поворотних і роторних пластинчастих двигунах:
де: – радіус корпуса; - діаметр вала (ротора); в - довжина пластини (ротора).
Крутні моменти і потужності турбінних двигунів визначаються зі схеми дії стружки на лопать турбіни:
Тоді: З аналізу залежностей видно: Залежність N =має вигляд:
2. Основи теорії і розрахунку швидкодії пневматичних приводів.
Теоретичні дослідження швидкодії приводів виконуються на основі розрахункових схем для певного руху. Наприклад для пневматичного циліндра при прямому ході штока схема має вигляд: Основне рівняння динаміки привода:
- за наявності зворотної пружини:
- за попереднього натягу пружини:
де: – маса рухомих частинок привода; – жорсткість пружини; Т – корисне навантаження. При цьому рух забезпечується масовими витратами газу, які змінюються в часі залежно від переміщення поршня і навантаження:
Такі дослідження досить складні, тому інженерні розрахунки, як правило, виконують наближеним методом безрозмірних величин. Такі дослідження досить складні, тому розрахунки, як правило, виконують з використанням наближеного методу безрозмірних величин. На першому етапі визначають безрозмірне навантаження:
Безрозмірний конструктивний параметр:
Безрозмірну пропускну здатність лінії:
Безрозмірну площу:
Мертві об'єми:
Безрозмірні координати центрів мертвих об'ємів:
За графіками знаходяться безрозмірний час т і з використанням спеціальних залежностей реальний час руху поршня:
Для визначення безрозмірного часу також можна скористатися наближеними формулами (наприклад для 0 < N < 1,0):
Тема: Пневмотранспортні, пилососні, аспіраційні, вентиляційні системи і системи кондиціонуваиня повітря.
Мета: З'ясувати призначення, застосування, переваги, пнемотранспо-ртних, пилососних, аспіраційних, вентиляційних систем і систем кондиціону-вання повітря; ознайомитися з їх конструкціями.
Читайте також:
|
||||||||
|