Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗМІСТОВНИЙ МОДУЛЬ ІІІ

ЗОВНІШНІ АГРАРНІ ПРАВОВІДНОСИНИ

ТЕМА 15

Юридична природа господарської діяльності у сільському господарстві

Та особливості зовнішніх аграрних правовідносин

(19 год.)

Лекція № 18 (2 год.)

“Правові засади і форми здійснення господарської діяльності у сфері виробництва і реалізації сільськогосподарської продукції”

1. Конституційні та законодавчі основи правового регулювання господарської діяльності у сфері виробництва і реалізації сільськогосподарської продукції.

2. Правові форми здійснення господарської діяльності у сфері виробництва і реалізації сільськогосподарської продукції.

3. Особливості внутрішніх і зовнішніх аграрних правовідносин у сфері виробництва і реалізації сільськогосподарської продукції.

Лекція № 19 (2 год.)

“Правове регулювання зовнішніх аграрних відносин у сфері виробництва і реалізації сільськогосподарської продукції рослинництва”

1. Правове регулювання відносин у сфері насінництва та розсадництва.

2. Правове регулювання внутрішніх і зовнішніх відносин у сфері виробництва та реалізації зерна.

3. Правове регулювання внутрішніх і зовнішніх відносин у сфері виробництва та реалізації цукру.

4. Правове регулювання виноградарства та виноробства в Україні.


Читайте також:

  1. III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
  2. V міні – модуль
  3. Блок (модуль) 1
  4. Високочастотні перетворювачі модульної структури
  5. Відповідність підсумкових модульних рейтингових оцінок у балах оцінкам за шкалою ECTS та національною шкалою
  6. Відповідність поточної семестрової модульної рейтингової оцінки в балах оцінці за національною шкалою
  7. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
  8. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
  9. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
  10. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 2
  11. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 2
  12. ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1




Переглядів: 396

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ | Лекція № 20 (2 год.)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.029 сек.