МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
КолонізаціяТакі західні країни, як Англія, Франція, Іспанія, Португалія, Німеччина, мали свої колонії. Великий період часу вони окупували свої колонії в Африці, Азії, експлуатували корінне населення, за яким не визнавали ніяких прав. Для проведення колоніальної політики зазначені держави готували своїх колоніальних працівників і населення всієї держави, пояснюючи їм, що державна політика відносно колоній є правильною й що вони роблять велику справу. Колоніалізм виник з утворенням держави, існував ще в рабовласницьку й феодальну епохи. Термін «колонія» походить від латинського слова «колон», яким позначалися різні форми залежності сільського населення в Стародавньому Римі. Пік розвитку колоніалізму в епоху феодалізму припав на період різкого загострення внутрішніх протиріч у європейських країнах. У період ХІ-ХШ ст.ст. групи незаможного населення Західної Європи під предводительством лицарів-феодалів вирушили в Хрестові походи на Близький Схід. Вони утворили там феодальні держави-колонії, населення яких складалося переважно зі скорених місцевих жителів. Але подібні держави проіснували недовго — усього 100-150років. У XV-XVI ст.ст. при переході від феодальних відносин до капіталістичних, колоніалізм стає всесвітнім явищем. Дана обставина призвела до істотних історичних змін у Європі, які розтяглися на десятиліття. Характерними ознаками змін були зростання промислового виробництва, розвиток науки, розширення торгівлі, збільшення попиту на золото. Саме золото й відіграло головну роль у прагненні європейців до пошуків нових земель. Золото тільки в стародавності використовувалося для виготовлення деяких виробів. Але поступово воно ставало універсальним товаром, на який можна було обміняти будь-який інший товар. Зі зростанням виробництва й торгівлі росла потреба в золоті. Істотним поштовхом для розвитку колоніалізму послужили географічні відкриття, які й визначили основні напрямки колоніальних захоплень: через Атлантичний океан в Америку й навколо Африки, через Індійський океан в Азію. Першими колоніальними загарбниками виступали не самі економічно розвинені країни, а ті, які мали більший досвід у мореплавстві й морській торгівлі — Португалія й Іспанія. Колоніалізм утверджувався насильницьким шляхом. Португалія, Іспанія, Англія, Франція й інші застосовували даний шлях для поневолення країн третього світу. У даних країнах європейці зіткнулися з різними за рівнем розвитку суспільствами, які у військово-технічному відношенні поступалися європейцям. Перевага європейців зростала в міру розвитку промисловості, науки й техніки в Європі. У результаті проходу в XV ст. Баско де Тамою уздовж східного узбережжя Африки, а потім і Індії, португальці підкорили собі міста-держави східноафриканського узбережжя й західне узбереж- Індостану. Західна півкуля являла собою зосередження іспанських колоній. Утворивши на островах Гаїті й Куба свої опорні пункти, Іспанія підкорила собі території Мексики, Центральної й Південної Америки (за винятком Бразилії й Гвіани). Протягом усього періоду колонізації країни-колонізатори вели запеклу боротьбу за володіння територіями як із країнами-колоніями, так і між собою. Вони встановлювали жорстокий режим колоніальної експлуатації. Корінне населення колоній було позбавлене всіх прав. Період колонізації тривав аж до початку XX ст., до цього періоду часу ще 90% території Африки було колонізоване. Читайте також:
|
||||||||
|