МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
The development of personal pronouns in the history of English.Personal Pronouns possessed (and still do) a very vivid Indo-European feature – suppletivity (i.e. they build their forms with the help of different roots (see also Lecture 4)). Personal pronouns in OE changed in Gender, Number, Case, Person:
Later the following changes happened to the personal pronouns (some of them are marked with * in the table above so that one can trace the connection easily): 1. Gender is still preserved (he, she, it) in ModE but is often denied by scholars because it is expressed lexically and practically has nothing to do with grammar. 2. Cases: -In ME the Genitive Case turned into a new class of pronouns – Possessive Pronouns (e.g. ModE I (pers.) – mine (possess.); you – yours, he – his, she – her, etc.); -The Dative and the Accusative Cases fell together and formed the Objective Case. Thus in ME there were only two cases left in the personal pronouns – Nominative and Objective (e.g. ModE I (Nom) – me (Obj); he – him, she – her, etc.). 3. Number.Dual forms disappeared in ME. In NE the category of Number disappeared in the 2nd person of the personal pronouns (see the explanation below). 4. 3rd person.As far as in the Early ME many forms in the 3rd person coincided phonetically and often caused confusion and difficulties in communication, the following changes occurred:
T hus in NE the category of Number disappeared in the 2nd person of the personal pronouns. The Development of the Adjective Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|