Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Власності та інші речові права

Питання для усного опитування та дискусії

 

1. Право приватної власності фізичних осіб:

ü Процес законодавчого закріплення права приватної власності фізичних осіб, суб`єкти, поняття.

ü Об`єкти права приватної власності фізичних осіб.

ü Способи набуття та припинення права приватної власності фізичних осіб.

ü Здійснення права приватної власності фізичних осіб.

2. Право власності юридичних осіб:

ü Суб`єкти та об’єкти, особливості здійснення права власності юридичних осіб;

ü Особливості права власності господарських товариств;

ü Право власності кооперативів (виробничих, споживчих та обслуговуючих);

ü Право власності непідприємницьких юридичних осіб (громадських та релігійних організацій, благодійних організацій, об`єднань юридичних осіб).

3. Право державної та комунальної власності:

ü Об’єкти та суб’єкти права державної та комунальної власності;

ü Критерії розмежування права державної та комунальної власності;

ü Способи виникнення та припинення права державної та комунальної власності;

ü Право господарського відання та право оперативного управління: поняття, розмежування, значення для здійснення права державної та комунальної власності відповідними суб`єктами.

4. Право власності Українського народу.

 

Ситуативні завдання

Студенти вирішують ситуації за поданою фабулою з теми заняття:

1. Вирішіть задачі:

Задача № 1

Пєнкін, Грачов та Шклярський заснували закрите акціонерне товариство. Через рік Шклярський заявив про вихід з числа акціонерів, та звернувся до загальних зборів із заявою про виділ йому у натурі вкладу, який він вніс у повному обсязі до статутного фонду товариства.

Загальні збори відмовили Шлярському у задоволенні його вимог, мотивуючи тим, що акціонер не має права вимагати виділу вкладу. Вони порадили йому передати свій вклад іншій особі, яка сплатить йому вартість вкладу. Шлярський не погодився з таким рішенням та звернувся до суду.

Як слід вирішити справу? Якими нормативними актами слід користуватися?


Читайте також:

  1. D (правая) S (левая)
  2. I. ТЕОРИЯ И ИСТОРИЯ ГОСУДАРСТВА И ПРАВА
  3. II. Права та обов'язки адміністрації організації, що проводить туристську подорож
  4. II. ТЕОРИЯ ГОСУДАРСТВА И ПРАВА
  5. IV. Обов'язки і права керівника та заступника керівника подорожі
  6. L. Понятие права
  7. O ексклюзивний розподіл на правах винятковості.
  8. XV. Реалізація права вступників на вибір місця навчання
  9. А) Відносини власності і форми господарювання в сільському господарстві
  10. А/. Право власності.
  11. А/. Фізичні особи як суб’єкти цивільного права.
  12. Авторское право и смежные права




Переглядів: 633

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача № 7 | Задача № 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.