Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Загальні положення зобов’язального права

 

Семінарське заняття 8

Тема 22-23. Загальні положення про право

Інтелектуальної власності. Авторське право і суміжні права

Питання для усного опитування та дискусії

1.Поняття та система права інтелектуальної власності. Авторське право та право промислової власності: спільне та відмінне.

2.Державна політика у сфері інтелектуальної власності. Державна служба інтелектуальної власності України.

3.Поняття та джерела авторського права.

4.Об’єкти авторського права:

5.Суб’єкти авторського права. Співавторство.

6. Зміст суб’єктивного авторського права:

ü Особисті немайнові права автора;

ü Майнові права автора;

ü Строк дії авторського права.

 

Методичні вказівки

Ключовими термінами, на розумінні яких базується засвоєння навчального матеріалу теми, є :інтелектуальна діяльність, інтелектуальна власність, право інтелектуальної власності, об’єкти інтелектуальної власності, суб’єкти інтелектуальної власності, авторське право, твір.

Під час вивчення цієї теми студенту необхідно з'ясувати відмінність між поняттями “розумова”, “творча” та “інтелектуальна діяльність”. З’ясувати види інтелектуальної діяльності. Ознайомитися із класифікаціями об’єктів інтелектуальної власності.

Ознайомитись з системою національних джерел та основними міжнародними нормативно-правовими актами з охорони інтелектуальної власності. Визначити основні функції Державної служби інтелектуальної власності як центрального органу виконавчої влади з охорони прав інтелектуальної власності. З’ясувати роль Всесвітньої організації інтелектуальної власності у сприянні охорони інтелектуальної власності, на міжнародному рівні.

З метою глибокого засвоєння навчального матеріалу при самостійному вивченні теми студенту варто особливу увагу зосередити на положеннях таких нормативних актів:

Цивільного кодексу України (гл. 35-37);

Закон України від 23.12.1993 № 3792-XII “Про авторське право і суміжні права”;

Положення про Державну службу інтелектуальної власності України, затв. Указом Президента України від 8 квітня 2011 року №436/2011;

Ознайомитись з міжнародними договорами які стосуються захисту авторського права та суміжних прав.

 

Семінарське заняття 9


Читайте також:

  1. D (правая) S (левая)
  2. I. Загальні збори АТ
  3. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  4. I. Загальні положення
  5. I. Загальні положення
  6. I. ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА.
  7. I. ТЕОРИЯ И ИСТОРИЯ ГОСУДАРСТВА И ПРАВА
  8. II. Загальні вимоги до розробки екскурсії
  9. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  10. II. Права та обов'язки адміністрації організації, що проводить туристську подорож
  11. II. ТЕОРИЯ ГОСУДАРСТВА И ПРАВА
  12. III. Вправи з початкового положення стоячи.




Переглядів: 389

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача № 8 | Тема 23. Авторське право і суміжні права

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.