МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Задача № 8У Фоміної було викрадено корову. Через деякий час з’ясувалося, що її купила Нєкрасова, яка мешкає у сусідньому селі. Фоміна подала позов про відібрання корови. Під час розгляду справи в суді виявилося, що Нєкрасова дійсно купила корову, яка належала Фоміній у невідомого їй чоловіка, але через деякий час корова захворіла і Нєкрасова змушена була її забити. Додавши до суми, одержаної від реалізації м’яса, ще 300 грн., Нєкрасова придбала іншу корову, яка і знаходиться зараз у неї. На яке питання теми розраховане завдання? Яке рішення повинен винести суд?
Задача № 9 Івасюк перед від’їздом у довгострокове відрядження передав на зберігання сусідові Носорогову речі, зокрема й магнітофон. Носорогов за час відсутності Івасюка подарував магнітофон Дурову. Повернувшись із відрядження, Івасюк подав позов про повернення магнітофону. На судовому засіданні Дуров проти позову про повернення магнітофону заперечував, посилаючись на те, що він не знав і не міг знати про те, що магнітофон не належить Носорогову. Суд установив, що Дуров дійсно добросовісний набувач, і залишив позов без задоволення. На думку адвоката, Івасюк повинен подати позов про відшкодування збитків до Носорогова. На яке коло питань розраховане дане завдання? Чи правильно вирішив справу суд? Яким було б рішення суду, якщо б Носорогов не подарував магнітофон, а віддав його у рахунок боргу? Яким було б рішення суду, якщо б Носорогов під час відсутності Івасюка самовільно взяв у користування магнітофон, а потім розпорядився ним (пр. відсутності договору зберігання між сторонами)?
Методичні вказівки Ключовими термінами, на розумінні яких базується засвоєння навчального матеріалу теми, є : захист, охорона, речово-правові способи захисту права власності, зобов`язально-правові способи захисту права власності, позов. З метою глибокого засвоєння навчального матеріалу при самостійному вивченні теми студенту варто особливу увагу зосередити на положеннях таких нормативних актів: Цивільний кодекс України; Цивільний процесуальний кодекс України; Закон України від 21.04. 1999 р. «Про виконавче провадження». Обов`язково слід ознайомитися з положеннями Постанови Пленуму Верховного Суду від 27.08.1976 № 6 «Про судову практику в справах про виключення майна з опису» Під час вивчення зазначеної теми потрібно з’ясувати відмінність застосування речово-правових і зобов’язально-правових способів захисту речових прав.
Змістовий модуль 4 Право інтелектуальної власності. Читайте також:
|
||||||||
|