Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Нагляд прокурора за додержанням органами дізнання вимог ст.106 КПК України.

Підготовка повідомлень до дипломатичного представництва.

Територіальний прокурор, одночасно з направленням інформації до прокуратури області про затримання розшукуваної особи, про кожний випадок затримання або взяття під варту громадянина іноземної держави, у тому числі розшукуваного з метою екстрадиції, повинен негайно повідомляти дипломатичне представництво або консульську установу цієї держави.

Забезпечувати побачення із затриманою (заарештованою) особою співробітникам дипломатичного представництва або консульської установи.

Зазначена вимога передбачена положеннями Віденської Конвенції про консульські зносини 1963 року та пунктом 7.9. наказу Генерального прокурора України №8гн від 26.12.2005 року «Про організацію роботи органів прокуратури України у галузі міжнародного співробітництва і правової допомоги».

Зокрема, територіальний прокурор повинен у триденний термін: відповідно до ст.36 Віденської конвенції повідомляти консульську установу акредитуючої держави про те, що в межах її консульського округу затримано, поміщено в СІЗО чи взято під варту в очікуванні судового розгляду або затримано будь-яким іншим чином громадянина цієї держави, 2) а за ст.37 Віденської конвенції повідомляти відповідні консульські установи про випадки смерті громадян держав, які вони представляють.

Забезпечувати проведення належних перевірок обставин насильницької смерті іноземних громадян та прийняття за кожним фактом обґрунтованого процесуального рішення.

Повідомлення про випадки затримання, арешту, смерті іноземних громадян повинні містити таку інформацію: повні дані про особу, її громадянство; дату і місце народження; вказується дата затримання особи; які саме протиправні дії вчинені; у провадженні якого органу знаходиться кримінальна справа чи яким органом вирішується питання, пов'язане з даною особою; контактний телефон співробітника правоохоронних органів, який уповноважений на спілкування та надання відповідних інформацій на запити іноземних дипломатичних представництв; підпис керівника прокуратури, печатка.

З метою забезпечення обліку померлих, затриманих, арештованих іноземних громадян, всі копії повідомлень обов'язково надсилаються до прокуратури області та обліковуються у територіальних прокуратурах у журнальній або інші формі обліку. У журналах робляться відмітки про дати звільнення затриманих осіб чи результати розслідування кримінальних справ та їх судовий розгляд, копії судових рішень надсилаються до прокуратури області.

Відповідно до п. 7.4 галузевого наказу територіальні прокурори, за кожним фактом затримання іноземця або особи без громадянства, розшукуваних компетентними органами іноземних держав, повинні проводити ретельну перевірку наявності законних підстав для їх затримання; відповідності процесуального оформлення затримання чинному законодавству України; своєчасності і повноти виконання органом, що здійснив затримання, вимог ст.106 КПК України.

Прокурори на місцях перевіряють стан додержання законності під час затримання осіб за зверненнями компетентних органів іноземних держав та порядку і умов їх тримання в приймальниках-розподільниках, ізоляторах тимчасового тримання, слідчих ізоляторах. При цьому звертається увага на забезпечення прокуратурою безумовного додержання конституційних прав і свобод громадян, міжнародно-правових норм і стандартів поводження з затриманими та ув'язненими.

В ізоляторах тимчасового тримання перевіряється законність та обґрунтованість тримання в них осіб, які підлягають екстрадиції з України; наявність відповідно оформлених процесуальних документів про арешт таких осіб. Водночас контролюється виконання вимог пункту 7.7. галузевого наказу Генерального прокурора України щодо термінів перебування особи під вартою до надходження запиту про її видачу.


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  7. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  8. IV. ВИМОГИ ПРОФЕСIЇ ДО IНДИВIДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГIЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФАХIВЦЯ
  9. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  10. V. Вимоги безпеки в екстремальних ситуаціях
  11. А/. Верховна Рада України.
  12. Акти прокурорського нагляду.




Переглядів: 684

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Додержання межі кримінального переслідування. | Виконання органами прокуратури звернень про правову допомогу у кримінальних справах.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.