Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



НЕБЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ У ВИРОБНИЧІЙ СФЕРІ ТА ПОБУТІ. ЗАСОБИ ЇХ ПОПЕРЕДЖЕНІ


D План

(логіка викладу і засвоєння матеріалу)

3.1. Дія шуму і вібрації на організм людини............................................................. 128

3.2. іонізуючі випромінювання, радіаційна безпека.............................................. 131

 

3.2.1. Основні характеристики іонізуючих випромінювань........................................ 131

3.2.2. Природні іонізуючі випромінювання................................................................... 132

3.2.3. Штучні джерела іонізуючих випромінювань....................................................... 133

3.2.4. Одиниці вимірювання радіоактивних випромінювань..................................... 134

3.2.5. Біологічна дія іонізуючих випромінювань........................................................... 135

3.2.6. Радіаційна безпека................................................................................................... 138

3.3. Електромагнітні поля (ЕМП) і випромінювання........................................... 141

3.3.1. Загальна характеристика електромагнітних полів............................................. 141

3.3.2. Вплив ЕМП на організм людини........................................................................... 142

3.4. Небезпека електричного струму...................................................................... 145

3.4.1. Загальна характеристика електричної енергії.................................................... 145

3.4.2. Особливості впливу електричного струму на організм людини.................... 147

3.5. Хімічні і біологічні фактори небезпеки............................................................ 750

3.5.1. Хімічні фактори небезпеки..................................................................................... 150

3.5.2. Біологічні фактори небезпеки.............................................................................. 155

3.6. Психофізіологічні небезпеки............................................................................... 159

3.6.1. Фізична діяльність людини..................................................................................... 159

3.6.2.Розумова діяльність людини................................................................................... 161

3.6.3.Загальна характеристика трудової діяльності.................................................... 162

 

3.6.4. Психофізіологічні фактори небезпек.................................................................. 164

3.6.5. Фактори, які впливають на продуктивність праці............................................. 166

* шум * джерела іонізуючих випромінювань

* поріг чутливості * вібрація

* поріг болісного відчуття * гранично допустима концентрація

* іонізуюче випромінювання * електромагнітне поле

* корпускулярне випромінювання * електромагнітне випромінювання

* хімічні фактори небезпек * радіаційний фон

* біологічні фактори небезпек * хімічні речовини

* психофізіологічні фактори небезпек * отруйні речовини

* фотонне випромінювання * патогенні організми

* іонізуюча спроможність * біологічна зброя

* проникаюча спроможність * хімічна зброя

З- НЕБЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ У ВИРОБНИЧІЙ СФЕРІ ТА ПОБУТІ. ЗАСОБИ ЇХ ПОПЕРЕДЖЕННЯ 127



Читайте також:

  1. II. Основні засоби
  2. III. Медико-відновлювальні засоби
  3. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  4. IX. НАУКОВИЙ СТИЛЬ І ЙОГО ЗАСОБИ У ПРОФЕСІЙНОМУ СПІЛКУВАННІ
  5. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  6. L2.T4/1.2. Засоби безперервного транспортування матеріалів. Транспортери.
  7. L2.T4/1.3. Засоби дозування сипучих матеріалів.
  8. L3.T4/2. Засоби переміщення рідин.
  9. S. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
  10. V Засоби навчання
  11. XIII. НАУКОВИЙ СТИЛЬ І ЙОГО ЗАСОБИ У ПРОФЕСІЙНОМУ СПІЛКУВАННІ
  12. Абіотичні небезпеки




Переглядів: 324

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Дія шуму і вібрації на організм людини

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.