Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

В результаті вивчення цього розділу Ви повинні знати:

Ø про зв’язок курсу «Безпека життєдіяльності» з навчальними дисциплінами та практикою життєвого досвіду;

Ø мету та основні завдання курсу«Безпека життєдіяльності»;

Ø основні етапи розвитку проблеми забезпечення безпеки життєдіяльності людини;

Ø основні поняття, визначення та терміни безпеки життєдіяльності;

Ø загальні положення управління ризиком;

Ø основні положення концепції допустимого ризику;

Ø характеристики системи «людина – життєве середовище»;

Ø об’єкти та цілі безпеки життєдіяльності в системі «людина – життєве середовище» різного рівня;

Ø класифікацію джерел небезпеки, небезпечних та шкідливих факторів.

На основі набутих теоретичних знань Ви повинні вміти:

Ø визначити рівень безпеки системи «людина – життєве середовище»;

Ø ідентифікувати небезпеку;

Ø складати номенклатуру небезпек;

Ø визначити зону небезпек;

Ø визначити причини та можливі наслідки небезпек;

Ø класифікувати небезпечні, шкідливі та вражаючі фактори;

Ø оцінювати рівень небезпеки;

Ø моделювати умови виникнення небезпечних ситуацій;

Ø здійснювати системний аналіз безпеки життєдіяльності.

_____________________________Важливі терміни і поняття ___________
v безпека v небезпека v життєдіяльність v безпека життєдіяльності v життєве середовище v система «людина – життєве середовище» v ризик v техногенне середовище v побутове середовище v виробниче середовище v типи аналізу небезпек v джерела небезпек v вражаючі фактори v шкідливі фактори v безпека систем v ризиковий баланс v катастрофа v допустимий ризик v дерево помилок v аварія

 

 


Читайте також:

  1. Cистеми безпеки торговельних підприємств
  2. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  3. I. Фізичні основи механіки
  4. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  5. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  6. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  7. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  12. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи




Переглядів: 330

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПЕРЕДМОВА | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.