МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Продовження таблиці 1.9Таблиця 1.5 – Режими клейових з’єднувань
Таблиця 1.6 – Режими волого-теплової обробки
МОДУЛЬ 2 2.1. Обґрунтування вибору методів обробки й обладнання Для реалізації методів обробки, що проектуються студенту необхідно здійснити вибір обладнання, виходячи з технологічних умов процесу (асортимент тканин, що рекомендуються, їх фізико-механічні властивості, режими обробки і т.д.). Характеристику устаткування представити у формі таблиць 1.7, 1.8, 1.9. У таблиці 1.7 типи і номери голок, види і номери швейних ниток необхідно вказувати конкретно для моделі. Також варто приділити увагу використанню в технологічному процесі виробництва моделі, що проектується пристосувань малої механізації. Характеристику пристосувань після обґрунтування необхідності їхнього впровадження представити у формі таблиці 1.8.
Таблиця 1.7 – Технологічна характеристика швейних машин
Таблиця 1.8 – Технологічна характеристика пристосувань
Таблиця 1.9 – Технологічна характеристика пресового обладнання
Продовження таблиці 1.9
Таблиця 1.10 - Технологічна характеристика прасувального обладнання
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|