МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Технологічні карти на виготовлення вузлів виробу
Технологічні карти складаються на 5-6 вузлів виробу за узгодженням з керівником роботи у вигляді схеми зборки із зазначенням деталей, що входять у вузол, видів їхнього з’єднання і технологічних режимів обробки. Технологічні карти необхідно представити в пояснювальній записці на аркушах формату А4 (210 х 297мм). Зразок оформлення приведений у додатку Б.
2.4 Розробка технологічної послідовності виготовлення виробу
Оформляти технологічну послідовність необхідно з виділенням етапів та вузлів обробки у формі таблиці 2.6.
Таблиця 2.6. – Технологічна послідовність обробки жіночої сукні з вовняної тканини
ЗАПРОПАНОВАНИЙ ВИРІБ НЕОБХІДНО ВИГОТОВИТИ У НАТУРАЛЬНУ ВЕЛИЧЕНУ. Додаток А
Деталі верху
Деталі підкладки
Деталі прокладки
Рисунок 4 – Деталі крою спідниці жіночої з напіввовняної тканини
Додаток Б
Рисунок 5 – Обробка кишені у шві переднього полотнища спідниці
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|