МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Інформаційне забезпечення ФД.Методи фінансової діагностики підприємства. Методологічна основа ФД. В ході здійснення ФД використовуються ряд прийомів і методів. Прийоми ФД підприємства: І рівень – спрощені прийоми діагностики: 1. горизонтальний аналіз – (порівняння кожного показника звітності поточного періоду з попереднім періодом); 2. вертикальний (структурний) аналіз – (процентне визначення впливу різних факторів на кінцевий фінансовий результат); 3. аналіз за допомогою коефіцієнтів (розрахунок відношень між окремими фінансовими показниками діяльності підприємства); ІІ рівень – розгорнуті прийоми діагностики: 1. трендовий аналіз – (порівняння показників поточного і попередніх періодів з визначенням тренду як тенденції їх динаміки розвитку, позбавлених впливу індивідуальних особливостей порівняльних періодів); 2. порівняльний аналіз – внутрішньогосподарський аналіз зведених показників звітності за окремими видами діяльності, а також міжгосподарський аналіз показників підприємства порівняно з конкурентами або із середньозваженими чи нормативами; 3. факторний аналіз – визначення впливу окремих факторів на результативний показник діяльності підприємства. Предмет діагностики фінансового стану підприємства є формування та використання його фінансових ресурсів. Для досягнення основної мети аналізу фінансового стану підприємства можуть застосовуватися різні методи: Методи ФД – це сукупність (комплекс) науково-методичного інструментарію дослідження фінансового стану підприємства. Методи класифікуються за різними ознаками: n За ступенем обґрунтованості: - неформалізовані; - формалізовані. Неформалізовані (ґрунтуються на характеристиці аналітичних процедур логічному рівні, відрізняється певним суб’єктивізмом, тому що засновані на інтуїтивному відчутті, досвіді та знаннях аналітика); Формалізовані (в основу покладено науково обґрунтовані і доведені аналітичні залежності. Ці методи є більш об’єктивними). Неформалізовані методи: • психологічні; • морфологічні; • побудови системи показників; • порівняльні; • експертних оцінок; • побудови системи аналітичних таблиць. Формалізовані методи: • балансовий; • диференціальний; • ланцюгових підстановок; • логарифмічний; • інтегральний; • виділення впливу окремих факторів; • арифметичних різниць; • відсоткових чисел; • простих і складних відсотків; • дисконтування
В процесі фінансової діагностики використовується інформація із таких джерел: 1. Господарський облік: • оперативний; • бухгалтерський; • статистичний. 2. Звітність: • фінансова, бухгалтерська звітність; • квартальна звітність; статистична звітність 3. Планова та нормативна інформація; 4. Інша інформація: • преса; • результати опитування; • експертна інформація. Для діагностики фінансового стану використовуються дані: - балансу (Ф № 1); - звіту про фінансові результати (Ф № 2); - звіт про рух грошових коштів (Ф № 3); - звіт про власний капітал (Ф № 4).
Користувачі фінансової звітності та їх інформаційні потреби: 1. Інвестори, власники (придбання, продаж, цінні папери, участь у капіталі підприємства, визначення суми дивідендів, оцінка якості управління). 2. Керівництво підприємства (регулювання діяльності підприємства). 3. Банки, постачальники, інші кредитори (оцінка здатності своєчасного виконання зобов’язань). 4. Замовники (оцінка здатності своєчасного виконання зобов’язань). 5. Працівники підприємства (оцінка здатності своєчасного виконання зобов’язань підприємства перед працівниками). 6. Органи державного управління (формування макроекономічних показників).
Читайте також:
|
||||||||
|