Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 7

СЕРЦЕВО-СУДИННА СИСТЕМА У ДІТЕЙ

Актуальність теми

Знання анатомо-фізіологічних особливостей серцево-судинної системи у дітей є необхідним перш за все тому, що починаючи з внутрішньоутробної закладки і завершуючи підлітковим періодом, серце і судини постійно змінюються як анатомічно, так і функціонально. Ці зміни в кожний період дитинства продиктовані фізіологічною потребою забезпечити адекватний кровообіг. Знання часових проміжків послідовної перебудови в серцево-судинній системі, оцінка анатомічних і фізіологічних змін і раціональне використання даної інформації суттєво впливають на точність діагнозу і подальшого лікування.

Конкретні цілі

· Збирати анамнез у хворого з хворобою серцево-судинної системи.

· Проводити об’єктивне обстеження серцево-судинної системи з врахуванням вікових особливостей дитини.

· Інтерпретувати отримані дані дослідження.

· Аналізувати основні синдроми ураження серцево-судинної системи у дітей.

· Призначити комплекс лабораторно-інструментальних методів обстеження при захворюваннях серцево-судинної системи у дітей.

 


Читайте також:

  1. III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
  2. V міні – модуль
  3. Блок (модуль) 1
  4. Високочастотні перетворювачі модульної структури
  5. Відповідність підсумкових модульних рейтингових оцінок у балах оцінкам за шкалою ECTS та національною шкалою
  6. Відповідність поточної семестрової модульної рейтингової оцінки в балах оцінці за національною шкалою
  7. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
  8. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
  9. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
  10. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 2
  11. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 2
  12. ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1




Переглядів: 459

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ситуаційні задачі. | Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.