Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Організації прямої дії

Фактори прямої дії Характеристика фактора
Вплив факторів на організацію Вплив організації на фактори
1. Споживачі Фармацевтичні підприємства у ринкових умовах орієнтуються у своїй діяльності на забезпечення потреб споживачів. Тобто, фармацевтичні підприємства займаються виробництвом таких ліків і виробів медичного призначення або їх реалізацією, на які з боку споживачів існують незадоволені потреби. Організація може впливати на формування попиту та смаків споживачів через проведення продуманої рекламної кампанії, надання додаткового спектру послуг, більш привабливих пропозицій
2. Постачальники Постачальники забезпечують організацію необхідними вхідними елементами (ресурсами). При цьому несвоєчасні поставки, підвищення цін, недотримання вимог постачальниками знижує ефективність діяльності організації. Організація може застосовувати диверсифікаційний підхід до постачальників, і таким чином захистити себе від певних ризиків та висувати свої вимоги до них.
3. Конкуренти Заохочують фармацевтичне підприємство вдосконалювати свою виробничо-реалізаційну діяльність з метою досягнення необхідного рівня конкурентоспроможності. Якщо організація вдосконалить споживчі, економічні, технологічні, естетичні та інші характеристики своєї продукції, то вона може суттєво впливати на своїх конкурентів
4. Державні органи влади До них відносять Верховну Раду України, Адміністрацію Президента України, Кабінет Міністрів України, Міністерство Охорони Здоров’я, Національний банк України, Державну податкову адміністрацію України, регіональні органи управління тощо. Усі ці структури розробляють, формулюють та затверджують засади функціонування організацій в державі та контролюють виконання та дотримання необхідних вимог. Організації можуть вносити певні пропозиції стосовно діяльності державних органів влади, оскаржувати окремі інструкції державних органів влади, через що вимагати здійснення певних дій, тощо

 

 


 

 

Фактори прямої дії Характеристика фактора
Вплив факторів на організацію Вплив організації на фактори
5. Інфраструктура Комплекс взаємопов’язаних інституційних, матеріальних і нематеріальних елементів, які адекватно обслуговують систему обігу лікарських засобів і виробів медичного призначення та забезпечують результативність її функціонування упродовж усього шляху від виробника до кінцевого споживача. Організація може бути задіяна у розбудові інфраструктури регіону, надавати конкретні пропозиції щодо удосконалення конкретних складових інфраструктури тощо
6. Законодавчі акти Будь-яка організація в Україні функціонує на засадах базових законодавчих актів, серед яких можна виділити : Закон України “Про підприємства”, Закон України “Про підприємництво”, Закон України “Про господарські товариства”, Закон України “Про оподаткування прибутку підприємств”, Закон України “Про лікарські засоби” та багато ін. Організації можуть пропонувати певні зміни до законодавчих актів, виступати ініціатором прийняття конкретних законів, критикувати законодавчу базу тощо
7. Профспілки, партії та інші громадські організації Профспілки на фармацевтичних підприємствах здійснюють контроль за дотриманням трудового законодавства, дбають про покращення умов праці та її оплати, охорони здоров’я та відпочинку, розвитку спортивної та художньої самодіяльності. Профспілки укладають із керівництвом підприємства колективний договір, де обумовлюються усі питання, пов’язані з умовами, оплатою та організацією праці тощо. Партії беруть безпосередню участь в законодавчому процесі, результати якого надалі безпосередньо впливають на організацію. Можуть бути (як і профспілки) ініціаторами страйків, опозиційних дій та ін. Керівництво організації може відхиляти умови профспілок , не погоджуватись з окремими вимогами, вести переговори з профспілковими організаціями тощо. Організації можуть лобіювати свої інтереси в законодавчих та виконавчих органах влади через представників партійних організацій тощо
8. Система економічних відносин у державі Формує умови, правила та принципи функціонування фармацевтичної організації. В ринкових умовах підприємство працює за законами попиту, пропозиції, конкуренції тощо Якщо умови функціонування підприємств в окремій економічній системі стають нестерпними, то організації можуть протестувати, вимагати створення інших умов їх діяльності
9. Організації-сусіди Впливають на організацію, працюючи з нею на одних площах, використовуючи спільні комунікації, склади, приміщення тощо Організація може відокремити комунікації, викупити приміщення, що орендуються організаціями сусідами, тощо.

 

 


Читайте також:

  1. CMM. Модель технологічної зрілості. Зрілі і незрілі організації.
  2. II. Права та обов'язки адміністрації організації, що проводить туристську подорож
  3. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  4. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  5. TEMA 13. МОТИВАЦІЯ РОБОТИ ПРАЦІВНИКІВ ОРГАНІЗАЦІЇ
  6. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  7. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  8. Адаптація індивіда в організації
  9. АДМІНІСТРАЦІЇ І ПРОФСПІЛКОВОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
  10. Адреноміметичні засоби непрямої дії.
  11. Адреноміметичні засоби прямої дії.
  12. Акти з охорони праці в організації.




Переглядів: 343

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Характеристика факторів зовнішнього середовища організації непрямої дії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.