![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||
Стратегії використання товарних марок
Контрольні питання до лабораторної роботи №6. 1. Дайте визначення таким категоріям як потреба та попит. 2. Вкажіть пять концепцій розвитку маркетингу на фармацевтичному підприємстві. 3. Цілі й види фармацевтичного маркетингу в залежності від стану попиту на фармацевтичному ринку. 4. Комплекс 4-Р маркетингу. 5. Модель маркетингової діяльності фармацевтичних підприємств. 6. Анатомічно терапевтична хімічна класифікація лікарських засобів. 7. Принципи асортиментної політики фармацевтичного підприємства. 8. Рівні новизни та етапи життєвого циклу лікарського засобу. 9. Поняття товарного знаку та товарної марки. 10. Дати визначення поняттям бренд та брендінг. Завдання для лабораторної роботи роботи №6. 1. Розробити товарну марку на лікарський засіб. 2. Розробити комплекс маркетингових дій стосовно створеного бренду.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||
|