Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Стратегії використання товарних марок

 

Групового підходу (одна назва для усієї своєї продукції) Перевага: при виведенні на ринок нових лікарських засобів, оскільки він з’являється уже під добре відомою маркою, якій споживачі довіряють. Витрати виробника на рекламування нового ліку суттєво знижуються. Недолік: нівелює зусилля диференційованого маркетингу

 

Багатомарочного підходу (використання індивідуальних марок для кожного препарату) Перевага: можливість залучення різних сегментів ринку Недолік: зростають витрати на просування великої кількості марок, а нові ліки не здобувають переваг від уже відомої назви

 

Комбінованого підходу колективні марочні назви для окремих асортиментних груп лікарських засобів а також поєднання фірмового імені з індивідуальною маркою препарату.

 

Бренд – це стійке уявлення споживача про товарну марку, її образ у свідомості споживачів, тобто це відома товарна марка з визначеною, сформованою позицією. Крім товарної марки, охоплює сам лікарський засіб, його характеристики, очікування, асоціації, що сприймаються споживачем, інформацію для споживача та обіцянки певних переваг, які гарантує власник бренду споживачам.

 

Брендинг – створення та управління брендом, тобто певна технологія, що забезпечує комплексний підхід до певної марки з метою досягнення цілей її власника. Він включає: створення, посилення, репозиціонування, оновлення і зміну стадії розвитку бренду, його розширення і поглиблення.
упаковка (як елемент товарної політики)
функції проблеми
ä збирає в потрібних обсягах і формі рідкі, гранульовані, сипучі ЛЗ; ä захищає ЛЗ при транспортуванні та зберіганні; ä полегшує використання ЛЗ; ä виступає засобом реклами та комунікації; ä сприяє ринковій сегментації; ä важливий елемент планування нового ЛЗ. Ø надмірна вартість; Ø забруднення довкілля; Ø ступінь правдивості інформації на ній.

 

Контрольні питання до лабораторної роботи №6.

1. Дайте визначення таким категоріям як потреба та попит.

2. Вкажіть пять концепцій розвитку маркетингу на фармацевтичному підприємстві.

3. Цілі й види фармацевтичного маркетингу в залежності від стану попиту на фармацевтичному ринку.

4. Комплекс 4-Р маркетингу.

5. Модель маркетингової діяльності фармацевтичних підприємств.

6. Анатомічно терапевтична хімічна класифікація лікарських засобів.

7. Принципи асортиментної політики фармацевтичного підприємства.

8. Рівні новизни та етапи життєвого циклу лікарського засобу.

9. Поняття товарного знаку та товарної марки.

10. Дати визначення поняттям бренд та брендінг.

Завдання для лабораторної роботи роботи №6.

1. Розробити товарну марку на лікарський засіб.

2. Розробити комплекс маркетингових дій стосовно створеного бренду.

 


Читайте також:

  1. III. Стратегії вибору комбінацій показників
  2. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  3. IY. Стратегії “асоційованого” ринку
  4. O стратегії диверсифікації.
  5. V. Робочий час і його використання
  6. VI. Рекомендації щодо безпечного використання сільськогосподарської техніки при виконанні основних технологічних операцій у тваринництві
  7. XIII. Використання амортизаційних відрахувань
  8. А. Розрахунки з використанням дистанційного банкінгу.
  9. Адаптація організаційної структури до стратегії
  10. Адреси світових товарних бірж в інтернеті
  11. АЕРОЗОЛІ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ
  12. Актуальні смуги гідрологічних об’єктів та їх використання




Переглядів: 2857

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Етапи життєвого циклу лікарського засобу | Лабораторна робота №7.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.