актуальна для ЛЗ, що характеризуються сезонним попитом, а також у випадку загрози закінчення їх терміну придатності
Стратегія гнучких або еластичних цін
рівень цін залежить від величини партії лікарських засобів, умов оплати (передоплата, за фактом поставки, під реалізацію на певну кількість банківських днів) тощо.
Стратегія єдиних цін
встановлення однакової націнки для усіх споживачів, які хотіли б придбати лікарський засіб за аналогічних умов.
Стратегія нестабільних (перемінних)цін
ціни змінюються залежно від рівня витрат виробництва, ринкової кон’юнктури тощо.
передбачає ціни, які на декілька одиниць нижчі від подальшого круглого числа (4,95 грн, 29,80 грн). Такі ціни сприймаються споживачами як ретельно розраховані і створюють враження трохи нижчого рівня ціни, ніж насправді.
Стратегія масових закупок
споживачу (оптовій фірмі, аптеці) надається скидка залежно від кількості куплених лікарських засобів, а також пільги постійним покупцям.