Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



IY. Стратегії “асоційованого” ринку

 

Стратегія пільгових цін актуальна для ЛЗ, що характеризуються сезонним попитом, а також у випадку загрози закінчення їх терміну придатності

 

Стратегія гнучких або еластичних цін рівень цін залежить від величини партії лікарських засобів, умов оплати (передоплата, за фактом поставки, під реалізацію на певну кількість банківських днів) тощо.

 

Стратегія єдиних цін встановлення однакової націнки для усіх споживачів, які хотіли б придбати лікарський засіб за аналогічних умов.

 

Стратегія нестабільних (перемінних)цін ціни змінюються залежно від рівня витрат виробницт­ва, ринкової кон’юнктури тощо.

 

Стратегія конкурентних цін характеризує агресивну цінову полі­тику фірм-конкурентів.

 

Стратегія незаокруглених цін передбачає ціни, які на декілька одиниць нижчі від подальшого круглого числа (4,95 грн, 29,80 грн). Такі ціни сприймаються споживачами як ретельно розраховані і створюють враження трохи нижчого рівня ціни, ніж насправді.

 

Стратегія масових закупок споживачу (оптовій фірмі, аптеці) надається скидка залежно від кількості куплених лікарських засобів, а також пільги по­стійним покупцям.

Читайте також:

  1. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  2. III. Аналіз ринку
  3. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  4. III. Стратегії вибору комбінацій показників
  5. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  6. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  7. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  8. IV. Розширення депозитів шляхом операцій на відкритому ринку.
  9. O стратегії диверсифікації.
  10. O стратегія підвищення ринкової частки за існуючої місткості ринку.
  11. Адаптація організаційної структури до стратегії




Переглядів: 1093

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
III. Стратегії вибору комбінацій показників | Методи ціноутворення на лікарські засоби, що відносяться до витратної моделі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.