Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методи ціноутворення на лікарські засоби, що відносяться до витратної моделі

Метод надбавок
Розрахунок здійснюють, виходячи із собівартості ліків: Ц = S · (1 + HS / 100), де S - собівартість ліків; HS - надбавка у відсотках до собівартості. Розрахунок роблять, виходячи з бажаного доходу з обороту (ціни продажу): S Ц = ------------------- , (1 – НЦП / 100) де НЦП- надбавка у відсотках до ціни продажу.
Метод забезпечення цільового прибутку на інвестований капітал
Нпр· Kінв Ц = S + ----------------- , 100 · Nпл де S - собівартість одиниці продукції; Нпр- запланована норма прибутку на інвестований капітал у відсотках; Kінв- величина інвестованого капіталу; Nпл- запланований обсяг виробництва і збуту ліків.

Методи ціноутворення на лікарські засоби моделі, що ґрунтується на ринковому попиті

Метод максимізації поточного прибутку
П = [Ц · N – (F + V · N)] → max , де П - прибуток фірми; Ц - ціна лікарського засобу; N - обсяг його збуту; F - постійні витрати фірми за певний період; V - змінні витрати на одиницю лікарського засобу.
Метод встановлення ціни на підставі „відчутної“ цінності лікарського засобу
Фармацевтична фірма повинна переконати споживачів, що вища, ніж в аналогів, ціна її препарату – реальна ціна, так як містить надбавку за зручний режим дозування, націнку за більшу безпечність, вищу ефективність препарату, швидше настання терапевтичного ефекту, нижчу вартість повного курсу лікування, довший термін зберігання, зручнішу і безпечнішу упаковку тощо.

 

Методи встановлення договірних цін на лікарські засоби в умовах інфляції
на певну дату, тобто на дату, на яку буде визначена ціна (день поставки (відван­тажен­ня) або оплати тощо); в угоді неодмінно вказують джерело інформації про ціни (приміром, прайс-лист); розраховують за наперед узгодженою формулою передбачає встановлення в угоді базової ціни, тобто ціни, прийнятної для обох сторін на момент її коригування (із вказанням джерела інформації для його здійснення - наприклад, індекса інфляції, індекса цін на групу лікарських засобів, які надані органами статистики й офіційно опубліковані). Розрахунок проводять за формулою: Цд = Цб · (100 + Пр + Кд) / 100 , де Цд– ціна договірна, грн.; Цб– ціна базова, грн.; Пр– приріст індексу інфляції цін лікарських засобів групи або іншого аналогічного показника за період виконання угоди, %; Кд– договірний коефіцієнт, %.

Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. CMM. Визначення моделі зрілості.
  3. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  4. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  5. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  6. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  7. III. GPSS — програма імітаційної моделі ЕОМ
  8. ISO 15504.Структура еталонної моделі
  9. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  10. IV. Учебно-методические рекомендации
  11. IV. Электронное учебно-методическое обеспечение дисциплины.
  12. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ




Переглядів: 637

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IY. Стратегії “асоційованого” ринку | Методи ціноутворення, що належать до конкурентної моделі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.